Hier alle weetjes over onze G-tjes!
Re: Hier alle weetjes over onze G-tjes!
wat jammer Anita, dat je het idee hebt dat Giant het soms niet zo naar zijn zin heeft. Je hoort vaak wel dat rassen elkaar opzoeken. Misschien voelt hij zich af en toe toch anders dan de rest.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Als je hem in het echt ziet is er absoluut geen twijfel meer dat hij geen echte Fjord is. Zijn moeder heeft hem zijn kleur (mooi donker) en de aalstreep en 2-kleurige manen mee gegeven maar de bouw en karakter moeten aan pa zijn toe te schrijven. Grote raadsel blijft wie dat geweest is.Bella schreef:Giant is de ene keer dat ik hem op de foto's zie echt een zichtbare kruising, maar de andere keer denk ik weer: Ach...zo lijkt ie ook wel echt fjord. Naast Gino is het in ieder geval een compleet ander type paard.
Zou best kunnen dat hij voelt wat wij zien, dat hij anders is. En hij komt uit een groep waar van alles liep, qua echte Fjord kent hij alleen zijn moeder.Lovemischa schreef:wat jammer Anita, dat je het idee hebt dat Giant het soms niet zo naar zijn zin heeft. Je hoort vaak wel dat rassen elkaar opzoeken. Misschien voelt hij zich af en toe toch anders dan de rest.
Waar ik ook niet zo blij mee ben is hoe het gaat met biks voeren in de stal. Als we er niet bij blijven mept hij Gino er bij weg en krijgt die dus niks.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

@ amber: wat de rest ook al zegt: gewoon wachten tot hij gaat verharen. wassen is met dit weer niet echt een optie, je zit ook niet te wachten op een ziek paard(je)
@ Anita: Ik zet ze met kracht voer altijd even appart. Heb jij die mogelijk heid niet? Dan weet ik zeker dat ze allemaal hun eigen portie krijgen en ook opeten. Ik doe ze op stal en daarna gaan ze weer naar buiten. het is wel wat meer werk, maar anders eet Dewi het meeste, terwijl ze het minste nodig heeft van de drie.
@ Anita: Ik zet ze met kracht voer altijd even appart. Heb jij die mogelijk heid niet? Dan weet ik zeker dat ze allemaal hun eigen portie krijgen en ook opeten. Ik doe ze op stal en daarna gaan ze weer naar buiten. het is wel wat meer werk, maar anders eet Dewi het meeste, terwijl ze het minste nodig heeft van de drie.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Al onze stallen zijn bezet, we kunnen dus niet eentje even in een andere stal zetten zolang. Als het echt niet anders kan dan zou één van de twee buiten de stal moeten eten. Met name 's morgens als Jeroen het allemaal even voor zijn werk aan moet doen kost dat te veel tijd. Nu laat hij terwijl de paarden eten de honden loslopen maar dat kan niet als er een paard buiten de stal staat. Ach, we komen deze tijd wel door, ik denk dat Giant toch wel iets eerder weer naar huis gaat dan de bedoeling was want zijn eigenaresse mist hem toch wel erg.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Tja het is vrij normaal dat het wel eens meppen is met eten, vooral brokken..
Jammer dat het dan niet mogelijk is om ze even apart te zetten, want dat is de beste optie.
Ze staan met z'n drieën he? Het klinkt mij namelijk niet onbekend in de oren, Eros, die toen bij Eachann en Elvis liep stond ook wat vaker alleen dan mijn heren. Elvis en Eachann waren toen ook al behoorlijk aan elkaar gehecht natuurlijk.. Toch speelde Eros wel mee en kon ook niet zeggen dat hij nu zielig was..
Jammer dat het dan niet mogelijk is om ze even apart te zetten, want dat is de beste optie.
Ze staan met z'n drieën he? Het klinkt mij namelijk niet onbekend in de oren, Eros, die toen bij Eachann en Elvis liep stond ook wat vaker alleen dan mijn heren. Elvis en Eachann waren toen ook al behoorlijk aan elkaar gehecht natuurlijk.. Toch speelde Eros wel mee en kon ook niet zeggen dat hij nu zielig was..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Even weer wat foto's van Gullver. Het was al donker, maar zijn aardig gelukt. Zijn manen moeten weer geknipt, gaan bijna hangen.
met z'n dikke steekneus in de camera

Lekker binnen staan met de kou, hoewel er buiten ook een net met hooi hangt.

De kleine is Giorgio (rechts)

Volgende keer betere foto's.
met z'n dikke steekneus in de camera

Lekker binnen staan met de kou, hoewel er buiten ook een net met hooi hangt.

De kleine is Giorgio (rechts)

Volgende keer betere foto's.
Die hebben het eerlijk zo te zien samen
!!
Ik heb vandaag eindelijk Gio zien lopen !!! Staartje omhoog, en zweven maar ! Echt leuk
Waarschijnlijk omdat hij Fjordy nog miste, die stond op stal haha.
Zal er volgende keer is foto's van maken !

Ik heb vandaag eindelijk Gio zien lopen !!! Staartje omhoog, en zweven maar ! Echt leuk

Waarschijnlijk omdat hij Fjordy nog miste, die stond op stal haha.
Zal er volgende keer is foto's van maken !

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Ik mag volgens mij ook hier mee kletsen;

Hier ons
G- tje

Hier ons

Gunnar, vriendje voor het leven. Zal je nooit vergeten
Wat een leukerd !! Donker ook ! Vertel ?!

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Biks krijgen ze nu op stal en daar staan Gino en Giant samen, Ferro staat alleen in een stal er naast.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ik moet Nono ook vastzetten omdat hij anders Guuske van de bak haalt en hij alles opvreet.
Hij krijgt dan een beetje en ik knoop hem gewoon aan de tralies zoadat Guuske rustig kan eten en dat doet hij echt op zijn dooie gemak.
Hij krijgt dan een beetje en ik knoop hem gewoon aan de tralies zoadat Guuske rustig kan eten en dat doet hij echt op zijn dooie gemak.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
' leest even mee'Amber_ schreef:Met borstelen lukt het ook niet idd.. want het zit er echt in gekoekt !
Hij vind het ook niet echt plesant haha. Dan hou ik er ook mee op.

vorig jaar toen ik faira net had, had ze ook erg veel vieze plekken. dit zat bij haar dan op haar buik..
Ik heb het pas in het voorjaar in het geheel uit kunnen krijgen en weet me nog te herinneren dat het met het wassen voor de keuring er pas echt uit was..
Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
@Amber wachten tot ze verharen of als ze lang worden weg knippen als het echt te word. Hier op stal hebben we ook een jaarling met die plekken en daar laten ze het ook zitten. Op een geven moment kun je het er zo af trekken. Duurt denk ik niet lang meer totdat ze haren. Kortste dag is alweer geweest toch?
@Anita, Giant lijkt sprekend op een kruising die wij hier hebben. Fjord x Fries. Het is ook zo'n totaal ander dier. Zit niks van een Fjord bij op die donkere isabel kleur en aalstreep na. Vind het zelf geen geslaagde kruising, ook qua karakter niet. Misschien voelt hij zich soms het 5e wiel aan de wagen. Je ziet toch altijd dat er 2 naar elkaar neigen.
@Abe, gefeliciteerd!! Om wie gaat het?
Morgen ga ik eindelijk!!!!!!! naar Dragan! Ik heb hem zo gemist en ben zo stik nieuwsgierig hoe hij er nu uitziet. Zal gelijk een stapel foto's maken.
@Anita, Giant lijkt sprekend op een kruising die wij hier hebben. Fjord x Fries. Het is ook zo'n totaal ander dier. Zit niks van een Fjord bij op die donkere isabel kleur en aalstreep na. Vind het zelf geen geslaagde kruising, ook qua karakter niet. Misschien voelt hij zich soms het 5e wiel aan de wagen. Je ziet toch altijd dat er 2 naar elkaar neigen.
@Abe, gefeliciteerd!! Om wie gaat het?
Morgen ga ik eindelijk!!!!!!! naar Dragan! Ik heb hem zo gemist en ben zo stik nieuwsgierig hoe hij er nu uitziet. Zal gelijk een stapel foto's maken.

Liefde is..Alies Dragan Jouke
Ja dat is waar !
Het word weer langer licht.. jeej haha
Dragan Fotos !

Dragan Fotos !

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Leuk Charret, maar je ook een paar van Guus?? Ben benieuwd of ze weer gegroeid zijn!
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)
- pjotr_nientje
- Contacteer:
@Abe;vertel...wie is dat
Garfield gaat nu meer dan prima.
Pfff....wou een rondje gaan lopen in de bak, maar had m'n handen vol aan hem.
En maar steigeren,van me weg rennen (aan een touwtje) en bokken
jaaa.....meneer gaat zich steeds beter voelen.
Heb hem maar vastgezet voor wat poetswerk voor het geval hij straks een trap de verkeerde richting opgeeft.

Garfield gaat nu meer dan prima.
Pfff....wou een rondje gaan lopen in de bak, maar had m'n handen vol aan hem.
En maar steigeren,van me weg rennen (aan een touwtje) en bokken

Heb hem maar vastgezet voor wat poetswerk voor het geval hij straks een trap de verkeerde richting opgeeft.
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
haha, dan is mijn Guuske echt een eitje, die loopt lekker met me mee en die kan ik overal poetsen en doen.
Wel weer een touwtjes bijter maar dat doen zijn vader en ooms ook.
Hij vindt het alleen niet zo leuk als ik Nono bij hem vandaan haal. Maar daar moet hij maar aan wennen.
Wel weer een touwtjes bijter maar dat doen zijn vader en ooms ook.
Hij vindt het alleen niet zo leuk als ik Nono bij hem vandaan haal. Maar daar moet hij maar aan wennen.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
[quote="pjotr_nientje"]@Abe;vertel...wie is dat
Herkennen jullie hem niet?

Gunnar, vriendje voor het leven. Zal je nooit vergeten
Ik gok op Gunnar.Abe_ schreef:pjotr_nientje schreef:@Abe;vertel...wie is dat![]()
Emy! Je bent verdwaalt! Hahaha. Maar dat zal dan idd Gunnar zijn. Van hem hebben we recentelijk geen foto's gezien dus het verbaasd me niet dat niemand hem gelijk herkent.
Tuurlijk maak ik ook Guus foto's Daphne!
Fijn dat Garfield weer de oude is. Beter zo dan anders
Laten jullie hem castreren van het voorjaar?
Tuurlijk maak ik ook Guus foto's Daphne!

Fijn dat Garfield weer de oude is. Beter zo dan anders

Liefde is..Alies Dragan Jouke