Swingend en lekker los in het lijf, het A-tjes topic deel 5!
Re: Swingend en lekker los in het lijf, het A-tjes topic dee
Ik heb me er bij neergelegd dat dit tot februari gaat duren 

Adanco, Jars x Eros
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
L2 Fjordsport
Ik bekijk het gewoon per dag en de eerste de beste kans om op die knol te klimmen grijp ik aan
. Alleen knuffelen is wel irritant met een strak geschoren in wedstrijd vorm verkerend paard
.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Ja, jij hebt ook wel mogelijkheden om ergens anders te rijden indien nodig, dan zou ik het ook per dag bekijken. Als ik er zo bovenop zit wordt het haast een obsessie haha.. Dus heb t losgelaten en zie het wel..Wil er niet elke dag zo van balen.
Adanco, Jars x Eros
L2 Fjordsport
L2 Fjordsport
Zo denk ik er op het moment ook maar over.adanco schreef:Ja, jij hebt ook wel mogelijkheden om ergens anders te rijden indien nodig, dan zou ik het ook per dag bekijken. Als ik er zo bovenop zit wordt het haast een obsessie haha.. Dus heb t losgelaten en zie het wel..Wil er niet elke dag zo van balen.
Ik wil heel graag maar het is gewoon niet te doen.
Alco doet nu natuurlijk al meer dan een jaar niets , coen doet niets en op Zort heb ik nu dus ook al een paar weken niet meer op gezeten.
Dan maar een wat langere winterstop, hoe jammer ik het ook vind.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Dat elke dag er van balen heb ik ook al opgegeven hoor. En geen obsessie van maken hoor. Helpt toch niet. Ik bedenk dan meestal wat voor leuke dingen ik er voor in de plaats kan gaan doen. Ff schaatsen of ff wandelen met knollie. Maar goed, als dat laatste weer veilig is kan rijden meestal ook wel weer en dat doe ik liever.adanco schreef:Ja, jij hebt ook wel mogelijkheden om ergens anders te rijden indien nodig, dan zou ik het ook per dag bekijken. Als ik er zo bovenop zit wordt het haast een obsessie haha.. Dus heb t losgelaten en zie het wel..Wil er niet elke dag zo van balen.
En platknuffelen is ook een optie

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
YupTamara schreef:helaas.... knuffeltijd is weer aangebroken,hihi

Ze loopt buiten door de sneeuw alsof ze denkt: "Mensen ik ben ervoor gemaakt! We komen uit Noorwegen, daar is dit een lachertje." En ze stapt stevig door met mij al glijdend er naast

We moeten gewoon even een aftel tricker maken naar het voorjaar

Liefde is..Alies Dragan Jouke
Ik heb net ff heerlijk gereden, en wat je zegt charret, ze stampen er vrolijk doorheen! Nog even 2x een 180 graden gedaan. madam was fris, en zag 2x ree-en in het bos..
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
t´is stil hier..
-
Tja nogal, maar ik heb niet veel te vertellen. Iedere dag de stallen uitdoen en dan komen de dames buiten, maar meer doen ze ook niet.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Hahaha, hier ook niet. Saaie boel zo he 

Liefde is..Alies Dragan Jouke
wil morgen wel ff rijden. moet klein stukje langs een weg, met berm er naast, en dan bos in, dus moet kunnen. Zin in!
Ik heb lekker vakantie en dacht ga even lekker met Annelisa rijden, maar helaas we hebben alleen een buitenbak en de weg naar het bos en in het bos is veel te glad dus blijft ze nog maar even buiten spelen met haar grote vriendin Haila.
Het lijkt wel of de winters steeds eerder gebinnen en langer duren, heb dat liever met de zomer.
Het lijkt wel of de winters steeds eerder gebinnen en langer duren, heb dat liever met de zomer.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
wow ik heb zooo fijn gereden. het was niet koud, veul sneeuw, mistig, dus alles om me heen wit, waar ik keek. We hebben af en toe flink geploeterd, sneeuwduinen in het veld, waar we door heen getijgerd zijn,haha. Kaatje had oortjes en oogjes op steeltjes. Niet glad, lekker veel gedraafd, zelfs nog een hand galopje! lang leve verse sneeuw!
Klinkt als een sprookje Tamara, dat is nou genieten met een grote G, heerlijk!
Ik heb weer dekencrisis. Hij had 2 dekens op van 200 gram, allebei al met strotouwtjes aan elkaar geknupt omdat ik geen passende deken kan vinden. Maar toen zijn de borstsluitingen ook geknapt en had ik niks meer een dag voor kerst. Geen dekens op reserve en geen tijd om naar de winkel te gaan. Jose had nog een reserve van 100 gram dus daar loopt hij nou al 4 dagen mee, brrr
Nu heb ik eindelijk tijd en ga zo naar de winkel om mijn zoektocht weer voort te zetten. Ik MOET toch gewoon een deken kunnen vinden die past? pff, ellende..
Verder wil ik graag dooi en een fijne bak. Niet rijden krijg ik strakke broeken van 
Ik heb weer dekencrisis. Hij had 2 dekens op van 200 gram, allebei al met strotouwtjes aan elkaar geknupt omdat ik geen passende deken kan vinden. Maar toen zijn de borstsluitingen ook geknapt en had ik niks meer een dag voor kerst. Geen dekens op reserve en geen tijd om naar de winkel te gaan. Jose had nog een reserve van 100 gram dus daar loopt hij nou al 4 dagen mee, brrr

Adanco, Jars x Eros
L2 Fjordsport
L2 Fjordsport
Herzelfde hier. Zou zo graag rijden en als ik het zo aan had liggen als Tamara ging ik ook. Maar ik moet te ver over gladde wegen helaas snif. Zal zo Anka het dek eens af doen en er eens onder kijken. Poownie zal wel geexplodeerd zijnleoensuzanne schreef:Tja nogal, maar ik heb niet veel te vertellen. Iedere dag de stallen uitdoen en dan komen de dames buiten, maar meer doen ze ook niet.

je mag ook hier rijdenhoor Annemarie 
Een dominick big nek dan Caroliene, speciaal voor brede paarden ,haha. Volgens mij bij de paardendrogist. Wel duur

Een dominick big nek dan Caroliene, speciaal voor brede paarden ,haha. Volgens mij bij de paardendrogist. Wel duur

Gaan jullie nog iets leuks doen met oud en nieuw? Ik lekker kneuterig bij paps en mams op de bank (altijd gezellig), nieuwjaarsdag wel wat borrels her en der en de kroeg in

Adanco, Jars x Eros
L2 Fjordsport
L2 Fjordsport
Volgens mij heb ik deze deken ook, zitten de blokken aan de onderkant?
Deken zit bij onze paarden geweldig.
Een Dominick deken is in de toekomst ook een optie die hebben zeer brede halsen en liggen geweldig maar wel erg duur.
Ach paars is voor de moderne man.
Deken zit bij onze paarden geweldig.
Een Dominick deken is in de toekomst ook een optie die hebben zeer brede halsen en liggen geweldig maar wel erg duur.
Ach paars is voor de moderne man.
http://www.fjorkahoeve.nl
wij zijn met O&N ook bij ouder. De peerdjes staan daar het 1e jaar, en wil er wel bij zijn, met vuurwerk, wil mijn ouders er niet mee opzadelen.
Roze is hip, een echte kerel kan roze hebben!
Roze is hip, een echte kerel kan roze hebben!
-
Eh tamara...... ook een paar uurtjes bij pap en mam op de bank zitten he, niet alleen bij de poownies..hi hi
R.I.P lieve Nirvana ik zal je nooit vergeten
Djimm v.Tsjerk x ramiro
Djimm v.Tsjerk x ramiro