Een pak sneeuw in Zeeland, Dakota vind het geweldig!
Re: Een pak sneeuw in Zeeland, Dakota vind het geweldig!
Ja ijzers en sneeuw zijn helaas geen goeie combi. Ik snap dat je extra voorzichtig met hem bent, hij heeft tenslotte al genoeg gemankeerd. Maar hij blijft leuk!!
Ulrich De ster 04-05-1999 06-09-2009
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Aan de ene kant snap ik je bezorgdheid wel hoor (je hebt al veel ellende meegemaakt, emmertje loopt al aardig vol) maar aan de andere kant vind ik het wel sneu voor Dakoot dat hij zoveel sneeuwpret moet missen. Als je de foto's van veel FW-Fjorden in de sneeuw voorbij ziet komen, die genieten zo met volle teugen van deze sneeuw. Mag ie wel meer naar buiten als zijn ijzers er af zijn?
Niet als kritiek opvatten hoor, want zo is het absoluut niet bedoeld.
Niet als kritiek opvatten hoor, want zo is het absoluut niet bedoeld.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Niks sneu aan hoor Anita, ik vind het eerder sneu als hij zich blesseert of erger nog wat breekt, heb dat met Vinga mee gemaakt
met haar peesblessure, die mocht heel de zomer niet op de wei omdat ze in een bakje van 4 bij 4 moest staan, dat vond ik pas sneu.
Op Bokt een merrie tijdens een renpartij in de sneeuw gevallen, hebben ze in moeten laten slapen omdat ze haar been gebroken had,
sorry maar daarvoor ben ik toch te zuinig voor op mn beestje.
Dakota is behalve vrijdag dan, gewoon buiten geweest, op een verharde paddock zonder sneeuw en vanmiddag krijgt hij sneeuwbeslag
zodat hij zonder klonten gewoon door de sneeuw kan lopen
Dus voor de duidelijkheid, nee hij heeft niet binnengestaan, heb keihard gewerkt het hele weekend zodat hij veilig naar buiten kon.
met haar peesblessure, die mocht heel de zomer niet op de wei omdat ze in een bakje van 4 bij 4 moest staan, dat vond ik pas sneu.
Op Bokt een merrie tijdens een renpartij in de sneeuw gevallen, hebben ze in moeten laten slapen omdat ze haar been gebroken had,
sorry maar daarvoor ben ik toch te zuinig voor op mn beestje.
Dakota is behalve vrijdag dan, gewoon buiten geweest, op een verharde paddock zonder sneeuw en vanmiddag krijgt hij sneeuwbeslag
zodat hij zonder klonten gewoon door de sneeuw kan lopen

Dus voor de duidelijkheid, nee hij heeft niet binnengestaan, heb keihard gewerkt het hele weekend zodat hij veilig naar buiten kon.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Ik zeg ook niks sneu , Alco en Coen kunnen nu ook niet de bak in. De ondergrond is glad en er ligt nu 20 cm sneeuw op en ze kunnen beide niet normaal doen.
Dan maar even een paar dagen binnen, beter dan een paar gebroken benen. Alco wist van de week niet waar hij zijn benen moest laten.
Andrea, wat heeft hij een gaaf deken op. Hij ziet er wel heel tevreden uit.
Dan maar even een paar dagen binnen, beter dan een paar gebroken benen. Alco wist van de week niet waar hij zijn benen moest laten.
Andrea, wat heeft hij een gaaf deken op. Hij ziet er wel heel tevreden uit.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.