Flam blijft een aparte verschijning! Mooie voorpluk idd...zoiets was die van Finnea ook, totdat ze 'm ging afschuren
Fjellko heeft zo'n lekker koppie
Fenna heeft wel de oogopslag van Odette of niet? Ze wordt ook al groot zeg!
Wat kijkt Faira prachtig op die foto, ze is idd. lekker aan de maat
Mijn F-je was een beetje boel explosief vandaag

Omdat het erf redelijk ijsvrij was, mocht ze van mij even in de overdekte longeercirkel spelen. Nou ze ging me toch een partij te keer! Dat maak ik niet vaak mee hihi. Alleen na een paar rondjes vindt ze dat ze weer naar stal mag en dan begint ze bij de deur te miepen. In de bak blijft ze normaal wel rustig en gaat ze gewoon op rust staan, maar vandaag deed ze zo onnozel, dat ik haar maar mee naar stal heb genomen voordat ze zelf over/door het deurtje zou gaan

De weg terug naar stal ging ook nogal bijzonder. Dat we beide heel aan zijn gekomen is een wonder. Tsja af en toe zit er nog wel pit in dus
Finnea heeft nu trouwens ook een vriendinnetje minder. Het veulen waar ik het laatst over had, die ondanks het goede voeren toch mager bleef, staat nu apart op stal om aan te sterken. Ik ben benieuwd, hoop dat het snel beter gaat. Finnea mist haar niet erg geloof ik, de sfeer is gelijk veel relaxter. Maar de andere dames zijn wel wat mieperig.