Bruine of zwarte wedstrijd outfit
Re: Bruine of zwarte wedstrijd outfit
Cognac is idd een mooie kleur ja.
@Sandrien: geloof niet dat ik hier eerder een topic over gemaakt heb.
@Sandrien: geloof niet dat ik hier eerder een topic over gemaakt heb.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Ik kan zelf (nog niet) foto s plaatsen maar er staan wel foto s op FW in andere topic alleen is het niet zo duidelijk te zien.
Combi kan opzich wel: bruine laarzen, bruin jasje met zwarte kraag of andersom, creme rijbroek/plastron/bouse, zwart zadel/hoofdstel en zwart/bruine cap.
Maar dat is alleen mooi als de kleuren bruin exact hetzelfde zijn.
Zou een goed passend zadel nooit inruilen omdat de kleur (momenteel) niet bij je outfit past. Daar issie beetje te duur voor. Leer verkleurt zowizo altijd dus doodzonde als hij straks niet meet bij de rest van je outfit kleurt.
Maar dat is alleen mooi als de kleuren bruin exact hetzelfde zijn.
Zou een goed passend zadel nooit inruilen omdat de kleur (momenteel) niet bij je outfit past. Daar issie beetje te duur voor. Leer verkleurt zowizo altijd dus doodzonde als hij straks niet meet bij de rest van je outfit kleurt.
Ik had op Wit (nou ja, nog steeds natuurlijk) een bruine en een donkerblauwe outfit, dus cap, jasje, laarzen (en dekje) in dezelfde kleur. Mijn tuig is gewoon
zwart en dat vind ik persoonlijk niet storend mits de 'outfit' maar compleet is anders wordt het zo'n warboel...
Bruin (even de 'elementen' bij elkaar voor het idee)

Blauw:

zwart en dat vind ik persoonlijk niet storend mits de 'outfit' maar compleet is anders wordt het zo'n warboel...

Blauw:

Capone (KWPN), Beer en Grijze 

Ik heb wat foto's van Lonneke en Marloes waar de kleuren redelijk te zien zijn.
Dekjes handschoenen, broeken en plastrons overal creme
Lonneke, bruine cap, bruin gestreept jasje, zwart tuig, zwarte laarzen.
Foto Esmee Blom

Lonneke, Marloes Blauw gestreept jasje, donkerbruine laarzen en cap, middenbruin tuig
Foto Esmee blom

Marloes, alles bruin, deze keer met middenbruine laarzen, en cap in de kleur van het jasje gespoten.

Dekjes handschoenen, broeken en plastrons overal creme
Lonneke, bruine cap, bruin gestreept jasje, zwart tuig, zwarte laarzen.
Foto Esmee Blom

Lonneke, Marloes Blauw gestreept jasje, donkerbruine laarzen en cap, middenbruin tuig
Foto Esmee blom

Marloes, alles bruin, deze keer met middenbruine laarzen, en cap in de kleur van het jasje gespoten.

http://www.fjordukie.nl Unieke frontriemen, sieraden, sleutelhangers met paardenhaar en meer leuke spulletjes
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
Stoer dat je de cap hebt overgespoten! 

- rocky&moby
hm brui en zwart door elkaar vind ik gene gezicht..
Alles bruin of alles zwart.. Een andere mooie kleur kan je natuurlijk wel met zwart combineren, grijs of blauw.
Ik heb op mijn witte merrie een bruin zadel/hoodstel, laarzen en cap. Zwart staat heel hard op haar en ik had al bruine laarzen, kwam dus zo uit.
Alles bruin of alles zwart.. Een andere mooie kleur kan je natuurlijk wel met zwart combineren, grijs of blauw.
Ik heb op mijn witte merrie een bruin zadel/hoodstel, laarzen en cap. Zwart staat heel hard op haar en ik had al bruine laarzen, kwam dus zo uit.
De combinatie bruin /zwart vindt ik prima gaan.
Maar je hebt bruin en bruin.
Het is zo moeilijk om alles in dezelfde kleur bruin te kopen, ook door de verschillende materialen.
Het leer van de laarzen, zadel en hoofdstel wordt donkerder, de cap en het jasje blijven dezelfde kleur.
Gelukkig bestaat het zadel van Ukie uit meerdere kleuren bruin.
Vooral als je een kleur bruin hebt die meer bruin /grijs is, net zoals het jasje van Lonneke
Of donker leverkleurig bruin, dat vind ik heel mooi te combineren met zwart.
Maar je hebt bruin en bruin.
Het is zo moeilijk om alles in dezelfde kleur bruin te kopen, ook door de verschillende materialen.
Het leer van de laarzen, zadel en hoofdstel wordt donkerder, de cap en het jasje blijven dezelfde kleur.

Gelukkig bestaat het zadel van Ukie uit meerdere kleuren bruin.
Vooral als je een kleur bruin hebt die meer bruin /grijs is, net zoals het jasje van Lonneke
Of donker leverkleurig bruin, dat vind ik heel mooi te combineren met zwart.

http://www.fjordukie.nl Unieke frontriemen, sieraden, sleutelhangers met paardenhaar en meer leuke spulletjes
Ik vind het jasje van Lonneke echt super gaaf en ik heb haar in het echt gezien in deze combi en die is zo mooi.
Maar dat komt ook dat zij geen bruine laarzen heeft maar zwarte. Dan is het juist heel sjiek.
Marloes heeft hele gave laarzen.
Maar dat komt ook dat zij geen bruine laarzen heeft maar zwarte. Dan is het juist heel sjiek.
Marloes heeft hele gave laarzen.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Heb je ook blauwe laarzen?Peertje schreef:Ik had op Wit (nou ja, nog steeds natuurlijk) een bruine en een donkerblauwe outfit, dus cap, jasje, laarzen (en dekje) in dezelfde kleur. Mijn tuig is gewoon
zwart en dat vind ik persoonlijk niet storend mits de 'outfit' maar compleet is anders wordt het zo'n warboel...![]()
Blauw:
Ik vind deze setjes wel mooi, ook omdat het geen wit shabrakje is denk ik. Dan kan zwart wel bij bruin. Bij blauw kan het sowieso, omdat een blauw zadel en hoofdstel echt niet mooi zouden zijn, mijn mening.
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
Ja hoor, blauwe laarzen heb je ook. Je kunt ze tegenwoordig in alle keuren laten maken.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Waar ik gister geweest ben kun je idd echt alles laten maken. Heb zelfs een paar blauwe laarzen gezien die ze tijdje terug samengesteld had had
. Alles kan, je naam erop borduren of met strass-steentjes erop, lakleer, krokodillenleer of gewoon leer. Rits voor of achter, wel of geen veter voor de sier, jachtkap of niet. En elk leerstukje aan je laars, neus, hak, hiel, schacht etc kan in een andere kleur leer als je wil. O ja, met de stikselkleur kun je ook nog hele leuke effecten maken.
De keuze was reuze
.

De keuze was reuze

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
I know, maar heeft ZIJ ze ook?claudia schreef:Ja hoor, blauwe laarzen heb je ook. Je kunt ze tegenwoordig in alle keuren laten maken.
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
Bruin en zwart vind ik echt geen combinatie 
Of alles bruin (zowel jasje, laarzen als tuig), of alles zwart. (of zwart gecombineerd met grijs of blauw vind ik dan wel weer leuk, maar op een fjord minder denk ik)
Ik heb een tijdje in het bruin rond gehobbeld, maar wel met zwarte laarzen. Ook geen zicht, maar achteraf blij dat ik geen nieuwe laarzen gekocht heb want ondertussen ben ik weer in het zwart.
Ik ben nogal bruin fanaat en had dus ook veel bruine rijbroeken, jassen, t-shirts etc. Dat was dan weer té bruin
verder vond ik het heel jammer dat een deel van mijn dekjes er gewoon niet mooi onder stonden.
Maw zadel paste niet meer, ik was het bruin helemaal zat gezien dus nu weer blij in zwart!

Of alles bruin (zowel jasje, laarzen als tuig), of alles zwart. (of zwart gecombineerd met grijs of blauw vind ik dan wel weer leuk, maar op een fjord minder denk ik)
Ik heb een tijdje in het bruin rond gehobbeld, maar wel met zwarte laarzen. Ook geen zicht, maar achteraf blij dat ik geen nieuwe laarzen gekocht heb want ondertussen ben ik weer in het zwart.
Ik ben nogal bruin fanaat en had dus ook veel bruine rijbroeken, jassen, t-shirts etc. Dat was dan weer té bruin

Maw zadel paste niet meer, ik was het bruin helemaal zat gezien dus nu weer blij in zwart!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Ik zou of alles bruin doen of alles zwart maar geen combinatie hiervan. Ik hou er wel van als alles hetzelfde is!
En als je toch alles al zwart heb zou ik het zo laten... wordt anders echt heel duur.
En als je toch alles al zwart heb zou ik het zo laten... wordt anders echt heel duur.
Shirley mijn gele draakje!!!
Anna_Dani schreef:I know, maar heeft ZIJ ze ook?claudia schreef:Ja hoor, blauwe laarzen heb je ook. Je kunt ze tegenwoordig in alle keuren laten maken.
Ja, want zij laat ze maken bij Lipika in Raamsdonksveer en als je op hun site kijkt is echt alles mogelijk

Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Ja, ik heb ook echt donkerblauwe kalfsleren laarzen; Petrie Excellent overigens.
Mijn bruine laarzen zijn gewone 'goedkope' Divoza huismerkjes
Heb niet eens zwarte laarzen...
Mijn bruine laarzen zijn gewone 'goedkope' Divoza huismerkjes

Heb niet eens zwarte laarzen...
Laatst gewijzigd door Peertje op wo 15 dec 2010, 19:13, 2 keer totaal gewijzigd.

Die blauwe set van jou vind ik echt klasse Marie-Louise 
Donkerblauw past ook prima op gra gelukkig haha

Donkerblauw past ook prima op gra gelukkig haha
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Thanks! Dat zal op Daulann straks ook wel mooi staan ja! 

ik vind die bruine jasje mooi, maar houd niet van een bruin harnachement. Jee Annemarie, moeilijk, Wilfred ziet je aankomen, alles nieuw, maar dan in een andere kleur......Ben wel erg benieuwd naar je laarzen
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....