Er stond een kleine reunie gepland met dagmar, jaren lang vriendinnen geweest, honderde kilometers gemaakt voor logeerpartijtjes bij elkaar en nog veel meer kilomteres op de paarden. In de zomervakantie's gingen de pony mee en werden onze ouders gek van het op en neer rijden want ik een weekje daar en dan naar huis? nee dan ging dagmar weer mee naar mij..
Naast dat Dagmar jaren een hele goede vriendin van mij was was zij ook het meisje waar moby voor mij van was.
Ik weet nog goed dat we bij hem gingen kijken, met ze tweetjes erop gingen we door het winkelcentrum om een ijsje te halen en onze moeders zaten uren lang aan de thee. Dat is al weer jaaareen terug

We werden een beetje ouder en vandaag de dag is dagmar zelfs proffesioneel in de paarden bezig. We gingen niet zo leuk uitelkaar na een stom voorval maar het bleef kriebelen contact te zoeken met elkaar.
Gister was het zover na wat op en neer mailen, dagmar kwam gezellig langs en we zouden natuurlijk bij Moby gaan kijken.
We hebben gezellig bij de fjorden in het bos gekeken en lekekr geglibbert door de sneeuw. Wat was ie klein en ja hij word toch wel een beetje oude nu vond dagmar. Logisch haar paarden zijn gemiddeld boven de 1.70 hihi.
Moby zal wel gedacht hebben, kunnen jullie allemaal andere paarden onder je kont hebben maar daar staan me twee pennymeisjes hihi.