Hier alle weetjes over onze G-tjes!
Re: Hier alle weetjes over onze G-tjes!
Coen heeft van zijn 2 naar 3 in een hengstenkudde gestaan en (daar liep je niet zomaar tussen) heeft hij alleen maar heel veel geleerd en niets verleerd.
Ze hebben als klein veulen een goede basis gehad en dat vergeten ze gelukkig niet.
Ik zag hem echt niet elke 3 weken.
Ze hebben als klein veulen een goede basis gehad en dat vergeten ze gelukkig niet.
Ik zag hem echt niet elke 3 weken.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
O, nee, de basis vergeten ze zeker niet. Gjendra is ook nog net zo mak als ze was. Tis gewoon dat penny-idee wat je kwijtraakt (zeg ik als 32-jarige
). Tis gewoon te penny-schattig als je zoiets in je wei hebt en haar lekker elke dag kan knuffelen. Dat mis ik soms wel. Maar ja, ze mot eerst maar eens groot worden met leeftijdgenootjes.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Moeilijk he, loslaten
(is met kinderen ook zo
)

(is met kinderen ook zo

Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Vandaag even weer bij je poppie geweest hoor Annemarie. Alles goed met de bende van 8
Guusje valt nu pas iets af vind ik. Ze komt er ook niet meer zo aanstormen als in het begin, ze is er aan gewend dat we (net) niet elke dag komen. Gjendra lust geen brood
, ze spuugde het weer uit, tot grote hilariteit van de deelnmers. Guusje lust alles en Daulann is ook wel een makkelijke eter geloof ik. Geke zat weer aan me vastgeplakt 

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Zou Geke in een plakselpot gevallen zijn?? Of ze oefent voor sticker
.
Dacht dat jullie tijdje terug ook al eens brood gevoerd hadden en dat Gjendra het toen wel lustte? Hebben de deelnemers in elk geval wat te lachen gehad hihi.

Dacht dat jullie tijdje terug ook al eens brood gevoerd hadden en dat Gjendra het toen wel lustte? Hebben de deelnemers in elk geval wat te lachen gehad hihi.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Geke oefent voor rugzak, net als Baranna
Gjendra spuugde dit brood heel demonstratief uit, maar dit was een kapje, misschien kwam het daardoor?

Gjendra spuugde dit brood heel demonstratief uit, maar dit was een kapje, misschien kwam het daardoor?
Baranna 13-5-2006
Gino heeft vandaag zijn 2e influenzaprikje gehad, fluitje van een cent.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Anita45 schreef:Gino heeft vandaag zijn 2e influenzaprikje gehad, fluitje van een cent.
Oh, goed dat je het zegt, ik moet Guuske ook nog doen

Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
- Nientjepientje
Haha toevallig, vandaag probeerde ik Linka ook brood te geven, maar ze luste het ook niet. Ze zat erop de kauwen alsof ik dr vergif gaf en spuugde het daarna uit. Ditzelfde doet ze met appels en wortels. Kieskeurig gevalLovemischa schreef: Gjendra lust geen brood, ze spuugde het weer uit, tot grote hilariteit van de deelnmers. Guusje lust alles en Daulann is ook wel een makkelijke eter geloof ik. Geke zat weer aan me vastgeplakt

Guuske lust het wel maar die deed er de eerste keer ook erg lang over, nu hij het kent is hij super snel geworden.
Straks breng ik ze lekker weer naar de wei. Ze hebben de laatste dagen alleen maar op stal en in de bak gestaan maar nu mogen ze overdag weer lekker naar de wei.
De beentjes strekken.
Straks breng ik ze lekker weer naar de wei. Ze hebben de laatste dagen alleen maar op stal en in de bak gestaan maar nu mogen ze overdag weer lekker naar de wei.
De beentjes strekken.
Laatst gewijzigd door claudia op za 11 dec 2010, 13:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Dapghne is nu naar Dragan en Guus. Ik kon niet want ik heb zo wedstrijd die 2 uur is verzet anders had ik zelf gekund. Maar ze heeft me al een lieve foto van Draak gestuurd via haar mobiel.
Die manen...ramp...hahaha.
Ze zou de rest posten geloof ik.
Die manen...ramp...hahaha.
Ze zou de rest posten geloof ik.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Jammer dat je zelf niet kon Charret!! Gelukkig komen er wel foto's!!
Brood? Digai bengint net zijn brokjes lekker te vinden, vond hij eerst niet zoveel aan.. Hij snapt nu ook eindelijk dat je ze ook van de grond kunt eten i.p.v. uit een emmer.. Moest hem er bijna met zijn neus induwen eer hij door wat waar die brokjes uit de schep nu waren gebleven..
Hij heeft het vaste ter been wel van zijn moeder.. Gisteren de paarden het laatste stuk wei met nog wat gras bijgegeven. Het is een vreselijke ijsbaan in de wei, behalve daar.. Eerst kwam Tea in stap aangeglibberd over het ijs, Fjella ook vrij voorzichtig, alhoewel zij al niet zo voorzichtig was al Tea..
En toen kwam meneertje-doodlopers-zijn-hardlopers eraan gedraafd alsof er niets aan de hand was, hihi.. Werkelijk hij heeft niet gegleden of niets, gewoon tralala.. Ik stond natuurlijk aan de grond genageld, aaah, doe dat nou niet jongen, het is zo glad!!!!!
Brood? Digai bengint net zijn brokjes lekker te vinden, vond hij eerst niet zoveel aan.. Hij snapt nu ook eindelijk dat je ze ook van de grond kunt eten i.p.v. uit een emmer.. Moest hem er bijna met zijn neus induwen eer hij door wat waar die brokjes uit de schep nu waren gebleven..
Hij heeft het vaste ter been wel van zijn moeder.. Gisteren de paarden het laatste stuk wei met nog wat gras bijgegeven. Het is een vreselijke ijsbaan in de wei, behalve daar.. Eerst kwam Tea in stap aangeglibberd over het ijs, Fjella ook vrij voorzichtig, alhoewel zij al niet zo voorzichtig was al Tea..
En toen kwam meneertje-doodlopers-zijn-hardlopers eraan gedraafd alsof er niets aan de hand was, hihi.. Werkelijk hij heeft niet gegleden of niets, gewoon tralala.. Ik stond natuurlijk aan de grond genageld, aaah, doe dat nou niet jongen, het is zo glad!!!!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gabbana is een terrorist!!
Ik was met mn oudste dochter naar de opfok net. De groep van Gabbana was juist naar buiten en ik heb me helemaal rot gelachen! Hij ging totaal uit zn bol, jutte iedereen op en beet in benen en billen. Bokken, stijgeren en vol patrol door de modder (bijna op zn plaatje maar herstellen kan hij ook). Denderde dwars door iedereen heen en heeft absoluut lak aan de rest. Dat belooft nog wat voor later. Ik vrees dat in dit geval de Orsta-reputatie aardig waarheid lijkt te worden!
Mjah, hij komt ook gezellig bij ons en als je hem dan op zn bil kriebelt, kan hij opeens ook heerlijk staan genieten met zn oogjes op half zeven....
Geen foto's gemaakt want hij was echt mega vies

Ik was met mn oudste dochter naar de opfok net. De groep van Gabbana was juist naar buiten en ik heb me helemaal rot gelachen! Hij ging totaal uit zn bol, jutte iedereen op en beet in benen en billen. Bokken, stijgeren en vol patrol door de modder (bijna op zn plaatje maar herstellen kan hij ook). Denderde dwars door iedereen heen en heeft absoluut lak aan de rest. Dat belooft nog wat voor later. Ik vrees dat in dit geval de Orsta-reputatie aardig waarheid lijkt te worden!

Mjah, hij komt ook gezellig bij ons en als je hem dan op zn bil kriebelt, kan hij opeens ook heerlijk staan genieten met zn oogjes op half zeven....
Geen foto's gemaakt want hij was echt mega vies

Toeval bestaat niet!
Na de 2de, is het toch gewoon klaar ? Daarna elk jaar eentje ?Anita45 schreef:Gino heeft vandaag zijn 2e influenzaprikje gehad, fluitje van een cent.
Gio heeft woensdag zijn 2de gehad, maar vandaag vertelde de verkoper mij dat ze DA had gezegd dat hij in April zijn 3de moest ?

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
als je de hele basis goed wilt doen dan is het eerste enting, dan een week of 4 tot 6 weken later nog een en dan na 6 maanden nog 1 en dan elk jaar.
guuske heeft er nu twee gehad en die ent ik samen met mijn andere paarrden in februari nog een keertje(dan staan ze allemaal gelijk)
guuske heeft er nu twee gehad en die ent ik samen met mijn andere paarrden in februari nog een keertje(dan staan ze allemaal gelijk)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Als dat een familietrekje is zou ik maar oppassen met zulke uitspraken hah.Nientjepientje schreef:Haha toevallig, vandaag probeerde ik Linka ook brood te geven, maar ze luste het ook niet. Ze zat erop de kauwen alsof ik dr vergif gaf en spuugde het daarna uit. Ditzelfde doet ze met appels en wortels. Kieskeurig gevalLovemischa schreef: Gjendra lust geen brood, ze spuugde het weer uit, tot grote hilariteit van de deelnmers. Guusje lust alles en Daulann is ook wel een makkelijke eter geloof ik. Geke zat weer aan me vastgeplakt
Oom Hay wilde er eerst ook niks van weten, maar nu is hij geobsedeerd door eender welk eten, als het maar eten is!
Hier zijn sinds deze week alle L'etjes van mams weg, arme sukkeltjes. Binnenkort gaan er 4 een enkel reisje naar NL maken, dan is het weer maar stil hier...
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Hier hebben enkele G-tjes vandaag kennis gemaakt met wortels. haha, sommigen wisten echt niet wat ze er mee moesten tot dat Ganzerik begon te knagen.
Ze zeggen wel als er 1 schaap over de dam is volgen er meer.... ja hoor. hok 1 heeft het door. (nu de rest nog, die stonden echt te kijken alsof het handgranaten waren
)
Verder vandaag ook geleerd dat Gerdie er eentje is van de slidings mennn die neemt vaart, gaat zo ineens door haar achterbenen en schuift helemaal door tot dat ze bij het hek is om heel hard weer om te draaien en weg te racen. Al met al, ze vermaken zich dus prima..

Verder vandaag ook geleerd dat Gerdie er eentje is van de slidings mennn die neemt vaart, gaat zo ineens door haar achterbenen en schuift helemaal door tot dat ze bij het hek is om heel hard weer om te draaien en weg te racen. Al met al, ze vermaken zich dus prima..

Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Gjendra en co zijn vandaag verhuisd. Met zijn 8-en in optocht
. Pernille en ik hebben eerst Gjendra en ?? opgehaald om zo de rest mee te lokken. Maar ze roken zeker onraad want Pernille en ik waren met onze 2 al bij de uitgang van de wei maar de rest kwam mooi niet mee
terwijl anders altijd alle veulens zo meekomen. Terwijl we wachten tot iedereen een halster aan had heb ik nog gauw even Gjendra met de Franse slag geknipt. Uiteindelijk de rest ook opgedreven en de halsters aan gedaan en daarna op pad. Gjendra heeft keurig zonder rariteiten naast mij voorop gelopen. Alleen langs de stationair draaiende trekker van Jan vond ze wel wat eng, maar na 2 remacties liep ze toch braaf door. Heerlijk zo'n lief paardje
.

Hier krijgt Gino in maart ook weer een prik, niet vanwege een uitgebreide basisenting (want dat wist ik ook niet) maar omdat ze dan allemaal geent worden en vanaf dan mooi mee kan in het rijtje.claudia schreef:als je de hele basis goed wilt doen dan is het eerste enting, dan een week of 4 tot 6 weken later nog een en dan na 6 maanden nog 1 en dan elk jaar.
Als ik jou was Amber zou ik Gio ook weer een prik gaan geven als Fjordy en Toot ook weer aan de beurt zijn. Heb je maar 1x voorrijkosten.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Gisteren even bij de mannen geweest. Ze waren goed gegroeid! Guus herkende mij meteen en iedereen moest aan de kant, echt grappig! Dragan kwam ook eventjes kijken maar die ging daarna weer lekker kuil eten. Guus was niet bij me weg te slaan. Heb hem even lekker gepoetst, dat vond hij heerlijk. En ook de paardensnoepjes in mn zak had hij snel gevonden. Auke vertelde dat ze niet meer gingen wandelen nu, maar lekker bij de ploeg bleven. Ook zijn ze de brutaaltste 2 van de groep. Tja wie niet groot is moet slim zijn toch??
Fototopic van de 2 mannen staan bij PP!
Fototopic van de 2 mannen staan bij PP!
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)