Ja Gio heeft denk wel klap gehad, hij was ook nog niet zo lang bij zijn vorige eigenaar. Hij is nog vrij schuw, maar merk dat hij al wat meer begint te wennen. Als ik rustig doe en ga zitten, komt hij wel bij mij kijken

. Ga het morgen gelijk is proberen, met Fjordy tegelijk brokken voeren ! Hij eet trouwens zijn kuil wel gewoon op.
Toot is nog steeds van slag

. Hij word gelukkig al wat rustiger, maar zodra Gio zich beweegt is hij super alert weer. Heel spoor langs het lijntje haha.. Fjordy vind het wel prima, die hapt af en toe nog, maar eten al wel samen.
Morgen gaan ze nachtje op stal, Toot - Gio - Fjordy, zodat ze wat meer kunnen wennen en snuffelen.
Dan hoop ik dinsdag foto's te maken van ze
foss schreef:Aangezien hij wat dun is zou ik hem zeker veulenbrok voeren hier zit alles in wat een veulen nodig heeft en een extra wormenkuur die alle wormen aan pakt.
ik denk dat hij nooit biks heeft gehad, vaak pakken ze dan het biks vast en schudden wat met hun hoofd, gewoon steeds aanbieden en wie weet als hij ziet dat een ander paard het eet gaat hij het ook wel eten.
Je zou ook zijn mest op zand kunnen controleren, op de verkoop foto's stond hij er niet erg goed bij.
Succes met je mooie mannetje.
Veulenbrok ga ik wel halen, maar wil hem eerst laten wennen voordat ik het met duur brok probeer

. Hij hapt niet eens, hij ruikt eraan.. en loopt weg

! Morgen even wormen en vitamine kuurtje halen voor hem.
DeeDee schreef:Heel herkenbaar. Toen Marije Ulvy bracht gaf ze me een zak voer mee voor haar wat ze smakelijk at (rook ook zalig heel zoet) echter dat spul was hier niet verkrijgbaar dus ik kocht gewone veulenbrokjes voor haar, maar mooi dat madam daar haar neus voor ophaalde. Ze viste mooi de laatste oude brokjes eruit en de nieuwe liet ze staan. Tja op een gegeven moment waren die oude brokjes op en moest ze wel. Het heeft een weekje geduurd, maar uiteindelijk besloot ze toch maar ervan te eten en kwam ze toch tot de conclusie dat het helemaal niet zo vies was

Morgen gaat hij nachtje op stal, dan heeft hij de hele nacht om te proberen haha.
dendola schreef:Ik zou ook veulenbrok geven, is hij wel gewend aan kuil? omdat je hem onbeperkt kuil geeft
Ja dat kreeg hij bij zijn vorige eigenaar ook.
Ik heb echter geen nat kuil, maar voordroog !
Aria_zz schreef:toen hildar bij mij kwam at hij geen appels, geen wortels geen brok, niets, alleen gras, nu schrikt hij alles naar binnen ;-) gewoon even geduld hebben, als hij jou voldoende vertrouwd en op zijn gemak is komt dat wel. Misschien kun je hem wel een wortel ofzo geven, dan weet hij dat jij lekkere dingen geeft
Wortels at hij dus ook niet .. Maar wel als ik het voorkauwde

Zie je het voor je haha.
Ik brak stukje af, en dan at hij het wel, daarna at hij hem wel stukje voor stukje op.