Onze buitenbak in de winter
Re: Onze buitenbak in de winter
Zondag met die blub niets gestrooid of gesleept. Vanochtend was ie door de vorst weer wel opgedroogd. Meteen weer 2 emmers zout erover gestrooid en vanmiddag gesleept. Hij is nu weer helemaal gebruiksklaar. Hopelijk morgen nog want dan ben ik vrij om te rijden.
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Zondag met die blub niets gestrooid of gesleept. Vanochtend was ie door de vorst weer wel opgedroogd. Meteen weer 2 emmers zout erover gestrooid en vanmiddag gesleept. Hij is nu weer helemaal gebruiksklaar. Hopelijk morgen nog want dan ben ik vrij om te rijden.
Wij hebben vorig jaar ook met zout gewerkt en niks meer nattigheid dan anders gehad.
edit: sorry van dubbelpost, pc doet wat gek.
Wij hebben vorig jaar ook met zout gewerkt en niks meer nattigheid dan anders gehad.
edit: sorry van dubbelpost, pc doet wat gek.

Zortin Z1 + 10 alweer!

Jahoor, weer gelukt vandaag. Al was het midden iets harder. Kon nog wel gewoon galopperen.
Morgen heb ik les. Hopen dat dat ook gewoon door kan gaan.
Ondertussen vanavond met het Mindy-slachtoffer naar de clubles in de binnenbak. Meteen ook even Timmie spotten dan.
Morgen heb ik les. Hopen dat dat ook gewoon door kan gaan.
Ondertussen vanavond met het Mindy-slachtoffer naar de clubles in de binnenbak. Meteen ook even Timmie spotten dan.
Zortin Z1 + 10 alweer!

ode aan jouw wederhelft
en die hard ruiters zijn jullie hoor!

en die hard ruiters zijn jullie hoor!

Ohhhh ik ben jaloers!!
Ken je die reclame van sporthuiscentrum van vroeger nog? Subtropisch zwemparadijs...het lijkt wel ijs...
Zo kan ik onze bak nu het beste omschrijven volgens mij. Ze staan hier dus lekker op het land en in de schuur
.
Ken je die reclame van sporthuiscentrum van vroeger nog? Subtropisch zwemparadijs...het lijkt wel ijs...
Zo kan ik onze bak nu het beste omschrijven volgens mij. Ze staan hier dus lekker op het land en in de schuur

Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Haha, ja die weet ik nog wel!Marijke_ schreef:Ken je die reclame van sporthuiscentrum van vroeger nog? Subtropisch zwemparadijs...het lijkt wel ijs...
.

@ caroline: ik zal het hem doorgeven!
Zortin Z1 + 10 alweer!

Ik ben jaloers! Zeker nu het niet meer zo super koud is buiten. En je niet als een eskimo op je paard hoeft te zitten, wil ik graag weer rijden. Maar helaas...!
Vandaag weer perfect te rijden. Maar ik vrees het ergste voor de komende dagen als de weersvoorspellingen kloppen.
Zortin Z1 + 10 alweer!

Je hebt het mooi voor elkaar zo, heerlijk!
Wat leuk om Zort eens wat meer in winteroutfit te zien, zijn koppie lijkt gelijk heel donker, mooi!
Wat leuk om Zort eens wat meer in winteroutfit te zien, zijn koppie lijkt gelijk heel donker, mooi!