Wedstrijd afbellen of niet?
Re: Wedstrijd afbellen of niet?
Ik kan wel janken gewoon. Tis hardstikke dooi maar hier ligt zo veel dat het net niet hard genoeg dooit. Over 2 uur kan ik waarschijnlijk gewoon op pad naar de manege, bah, k*tzooi.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Waarom wil je zo graag op concours gaan? Er komen er toch nog wel meer neem ik aan? Met betere omstandigheden om te reizen?
Ik had vandaag ook moeten starten maar had me al afgemeld. Gelukkig is dat concours helemaal afgelast dus er komt ook geen rekening ;-)
Ik had vandaag ook moeten starten maar had me al afgemeld. Gelukkig is dat concours helemaal afgelast dus er komt ook geen rekening ;-)
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

Er komen idd nog wel weer wedstrijden maar had me er gewoon erg op verheugd en ik heb niet altijd de beschikking over een voorlezer. Dat is altijd een heel geregel vooraf en mede daarom start ik soms maar 1 keer per maand. Nou ja, heb afgebeld. Moet nog langer mee dan vandaag en paard ook.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Dan leer je het toch uit je hoofdAnnemarie schreef:Er komen idd nog wel weer wedstrijden maar had me er gewoon erg op verheugd en ik heb niet altijd de beschikking over een voorlezer. Dat is altijd een heel geregel vooraf en mede daarom start ik soms maar 1 keer per maand. Nou ja, heb afgebeld. Moet nog langer mee dan vandaag en paard ook.

Dat doe ik ook, laatst nog bij Fjovrili. Dat valt harstikke mee hoor

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Zat ik ook al aan te denken. Maar ik ben bang dat ik de helft kwijt ben als ik eenmaal aan het rijden ben. Maar goed, het is het proberen waard. Zou het wel makkelijker maken.
Met de SGW wedstrijden, moest ik ook altijd maar hopen op een voorlezer
.
Dat was ik zo zat haha, maar zeker de B Proefjes zijn echt super te doen.

Dat was ik zo zat haha, maar zeker de B Proefjes zijn echt super te doen.

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
heel verstandig dat je niet bent gegaan.
mijn menproeven leerde ik voorheen ook altijd uit mijn hoofd.
Het is best te doen hoor. En als je dan wel een voorlezers hebt is het alleen maar makkelijker als je de proef uit je hoofd weet.
mijn menproeven leerde ik voorheen ook altijd uit mijn hoofd.
Het is best te doen hoor. En als je dan wel een voorlezers hebt is het alleen maar makkelijker als je de proef uit je hoofd weet.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
In het Z moesten wij ze altijd uit het hoofd rijden. En dat waren langen proeven.
Maar dat was vroeger........
Maar dat was vroeger........
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
mp3 speler inspreken. Wel ff goed de timing goed hebben. anders is het lastig rijden.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Nu paardloos.
truus1970 schreef:mp3 speler inspreken. Wel ff goed de timing goed hebben. anders is het lastig rijden.
Maar die mag je tijdens je wedstrijd niet gebruiken (staat in de regelementen) dus daar heb je niets aan. Wel handig met oefenen.
Muis Keurmerrie!
tja, dat wist ik niet. Ik dacht ff handig te wezen
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Nu paardloos.
Nu paardloos.
Hier vragen ze dan even de persoon die er voor moet lezen ofzo. Meestal helpen ze elkaar dan wel.
Liefde is..Alies Dragan Jouke