Lovemischa schreef:Ik heb niet echt foto's in de sneeuw, hier ligt nauwlijks wat.
Jammer dat Finnea niet naar buiten kan, was toch wel leuk geweest als ze hiet nóg een winter was geweest. Maar heb geen stal leeg helaas.
Het is momenteel eigenlijk alleen jammer voor de foto's vind ik, want verder heeft het ook erg veel goede kanten. Zo staat ze nu altijd droog en warm, ongeacht het weer, heeft ze veel sociale contacten en heeft ze genoeg ruimte om te kunnen bewegen.
Als je een stal over had en dichterbij woonde, had ik haar trouwens zo weer naar jullie verhuisd

Daar heeft ze het altijd super naar haar zin gehad. Al staat ze nu ook prima op haar plek hoor, volgens mij ben ik gezegend met een paard die zich overal thuis kan voelen, als ze maar genoeg te eten krijgt
Heb vanmiddag weer heerlijk ruzie staan maken met mijn F-je

We zijn met hoevenkrabben inmiddels zover dat 3 van de 4 benen zonder al te veel problemen gedaan kunnen worden

Alleen van de laatste maakte ze iedere keer een enorm drama. Ach we zetten gewoon door... Wat er nu trouwens wel goed in zit, is dat ze niet meer opzij begint te draaien uit protest. Dat deed ze eerst zodanig dat ze me gewoon opzij walste en compleet klem zette. Nu hoef ik maar even een waarschuwing te geven en ze snapt het al. Wel beweegt ze constant voor- of achteruit als het haar niet zint...nieuw project
Even aanhaken op het bit-onderwerp. Finnea krijgt voor haar 3e sowieso geen bit in, omdat ik niet van plan ben om vroeg met haar te beginnen en ik zie dan ook de meerwaarde van een bit niet in. Wat ik op dat moment van haar vraag moet ze ook aan een halster kunnen vind ik. Ik zie op keuringen ook regelmatig tweejarigen met een bit in, soms zelfs éénjarigen

Als je één- of tweejarigen thuis of op een keuring zonder bit niet kunt houden, dan moet je ze ook niet meenemen IMO.