Als de supermarkt op de route ligt, waarom niet... Ga niet eerst naar huis om even een andere broek aan te doen..
Bij ons ligt de bak nog steeds vol sneeuw en is hard... jammer..
Maaaar, de zon schijnt!

Owh dan kan je wel bij ons in het dorp komen wonen hoor hahaEllebel schreef:Eerst woonde ik in een dorp, daar ging ik gewoon in paardenpak de AH in nu woon ik in een sjieke stadswijk waar iedereen de lippen nog even stift voordat ze de AH ingaan, het is echt een zien en gezien worden supermarkt.
Maar ik ben al een keer stiekem in rijbroek geweest
Wij begrijpen elkaarDeeDee schreef:Ik probeer het meestal wel te vermijden om in mijn paardenkloffie naar de winkel te gaan, maar soms heb ik een aanval van luiheid en doe ik het toch maar.
Welke paarden zijn dit dan? De moeder van Sven ( rocky ) is namelijk niet te vinden.._Marjon_ schreef:Ha Rocky, daar heb ik ook een aantal verhalen over gehoord.
Op Roon zijn oude stal staan de paarden van Rocky zijn oude eigenaresse namelijk.
nou idd, nu is het nog leuk, maar als het de hele winter zo doorgaat is de lol er snel vanaf.san_ner schreef:Hier sneeuwde het ook ineens weer, en het waait ook best hard.. koud!
Vanochtend heb ik Vicktor zijn stal gedaan, en heel even door de sneeuw gereden. Morgen maar weer kijken wat we gaan doen. Hoop alleen niet dat het de hele winter zo doorgaat.
Oh nee ik bedoel dat de oude eigenaresse van Rocky nu 2 paarden heeft die gestald staan bij de stal waar Ronan ook stond.rocky&moby schreef:Welke paarden zijn dit dan? De moeder van Sven ( rocky ) is namelijk niet te vinden.._Marjon_ schreef:Ha Rocky, daar heb ik ook een aantal verhalen over gehoord.
Op Roon zijn oude stal staan de paarden van Rocky zijn oude eigenaresse namelijk.
Rocky heeft een hele tijd het verkeerde paspoort gehad, misschien bedoel je dus de verkeerde ouders. De echte rocky tunar x havstad dacht ik, leeft namelijk waarschijnlijk niet meer.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd