Pantoffels
- Ilonka
Re: Pantoffels
Ik meld Brass officieel aan. Die staat sinds gisteren weer zonder deken. Haar vacht is zó dik!
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Kdies had vandaag beetje de turbo aan om warm te worden, niet handig met je menproef 

Is alles wel goed gegaan?Viv schreef:Kdies had vandaag beetje de turbo aan om warm te worden, niet handig met je menproef
Je had in ieder geval geen sneeuw. Had ik voor na de proeven besteld "special for you!"
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
1 puntje tekort voor een B, zie ABOptopics, balen maar wel terecht. T was spekglad.
Jammer joh.Viv schreef:1 puntje tekort voor een B, zie ABOptopics, balen maar wel terecht. T was spekglad.

All that we see
All that we seem
All that we seem
Heerlijke fluffy foto's van Vlin Janneke.
Het is er nu wel de temp voor dat ze zo heerlijk wollig worden brrrr wat is het koud. Heerlijk!
Het is er nu wel de temp voor dat ze zo heerlijk wollig worden brrrr wat is het koud. Heerlijk!
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Mijn toffeltje in de sneeuw

van dichtbij ziet dat er zo uit, hoef niet bang te zijn dat hij het koud krijgt vannacht

van dichtbij ziet dat er zo uit, hoef niet bang te zijn dat hij het koud krijgt vannacht

Zoooo Baily@, wat een heerlijke vacht. Die krijgt het echt niet koud! Ik heb ook altijd het idee dat ze zich bij deze temperatuur het beste voelen.
All that we see
All that we seem
All that we seem
mee eens. RB is echt lekker wakker om het maar zo te noemen. Zo grappig onze wei ligt tegen een dijk aan en daar waren kinderen vanaf aan het sleeën. RB en Ulvy hebben echt de hele tijd vol verbazing zitten kijken
Ach ja zo maak je nog eens wat mee hè?

Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Vlin is ook echt een heerlijk zacht knuffeldier Janneke.
Wat grappig DD
En inderdaad, Bailey is ook helemaal in z'n element nu! Dit wordt de tweede winter in z'n leven dat hij 24/7 buiten blijft. Vorig jaar moest hij er echt aan wennen in het begin maar nu is hij helemaal in z'n nopjes met de temperaturen.
Wat grappig DD

En inderdaad, Bailey is ook helemaal in z'n element nu! Dit wordt de tweede winter in z'n leven dat hij 24/7 buiten blijft. Vorig jaar moest hij er echt aan wennen in het begin maar nu is hij helemaal in z'n nopjes met de temperaturen.
Knuffelpantoffel aangeboden:

Wie wil dat nou niet
Ennuh alleen knuffelen, niet meenemen.

Wie wil dat nou niet

Ennuh alleen knuffelen, niet meenemen.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet

Mijn pantoffel begint zn gedwongen vakantie aardig beu te worden. Heeft na een uurtje buitenstaan zulke enorme sneeuwklompen onder zn ijzers dat ik ze er amper meer uitgebikt krijg 
Wat mij betreft mag die sneeuw ophoepelen.

Wat mij betreft mag die sneeuw ophoepelen.
hihi Flower lijkt nu meer op een Oliebol met poedersuiker dan een pantoffel. 

Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
-
Viv: ben het helemaal met je eens!! die sneeuw mag van mij ook wel ophoepelen! Had archy net 2 maand geleden geschoren, hij zat nog glad in zijn vacht tot vorige week vrijdag. Het is net alsof archy de sneeuw ruikt aankomen, want in die paar dagen tot vandaag is hij compleet veranderd in grote knuffel teddybeer! word elke meer! Hij is bijna zo ver dat ik er ook foto's van kan opzetten. Mijn andere paard is al echt teddy!
Archibald (JarsXuskyld v. Max L1+6, L1+11, L2+0 wedstrijdstop
Cameron L2+9
Cameron L2+9
Ik vind het nu nog wel geinig, maar wij hadden ook nog niets..
Fjella en Digai hadden allebei een lekker dekentje van sneeuw op, qua isolatie zit het bij hun wel koud.. Geloof ook niet dat ze het koud hadden, maar voor het idee toch lekker op stal gezet, vonden ze ook niet erg. Fjella had ik aan het touw, Digai maar los mee naar stal laten lopen. Wel een van mijn minder goede ideeën aangezien Fjella nogal druk kan worden en het nu helemaal wel met een langsracende Digai.. oeps..
Maar ze staan allemaal lekker hooi te eten!!
Fjella en Digai hadden allebei een lekker dekentje van sneeuw op, qua isolatie zit het bij hun wel koud.. Geloof ook niet dat ze het koud hadden, maar voor het idee toch lekker op stal gezet, vonden ze ook niet erg. Fjella had ik aan het touw, Digai maar los mee naar stal laten lopen. Wel een van mijn minder goede ideeën aangezien Fjella nogal druk kan worden en het nu helemaal wel met een langsracende Digai.. oeps..
Maar ze staan allemaal lekker hooi te eten!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Je kunt kiezen sneeuw of regen. Als het nu boven het vriespunt was dan hadden we al dagen regen. Omdat het nu iets vriest is het sneeuw......wat heb je liever? Er valt zo wie zo iéts uit de hemel. Geef mij dan maar sneeuw!Viv schreef:Wat mij betreft mag die sneeuw ophoepelen.

All that we see
All that we seem
All that we seem
Vanmiddag wel ja hahaha komt al helemaal in de kerstsfeerjanna schreef:hihi Flower lijkt nu meer op een Oliebol met poedersuiker dan een pantoffel.

Geluk is de vrucht van intens werk
-
Geef mij dan toch maar boven de 0 Graden en dikke regenbuien, dan zijn de bak en buitenrit paden niet bevroren en glad!
Gewoon regenkleding aan en nix aan de hand! Alles beter dan die sneeuwbende!
Het word hier gelukkig al lekker groen
! alleen nu erg glad door die drapsneeuwbende die nu ontdooit.

Archibald (JarsXuskyld v. Max L1+6, L1+11, L2+0 wedstrijdstop
Cameron L2+9
Cameron L2+9
hier ook liever regen dan die gladdigheid hoor, vind sneeuw heel erg mooi, als ik zelf binnen kan blijven
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Dan liever regen, met regen kan ik nl nog gewoon rijden en kan mn paard veilig uit zn stal lopen.Jankeke schreef:Je kunt kiezen sneeuw of regen. Als het nu boven het vriespunt was dan hadden we al dagen regen. Omdat het nu iets vriest is het sneeuw......wat heb je liever? Er valt zo wie zo iéts uit de hemel. Geef mij dan maar sneeuw!Viv schreef:Wat mij betreft mag die sneeuw ophoepelen.
Met sneeuw is het bij ons op het erf levensgevaarlijk met ijzers en in de bak kunnen we ook niks.
Regen geef ik niks om eerlijk gezegd, hup regenjackje aan en gáán