Ik ben erg benieuwd naar meer plaatjes

Ja.. kreeg smsje, en het was rondReinou schreef:Hey is het toch opeens rondSuper joh!
Hij was me dus al opgevallen op MP, vond 'm erg leuk zo van de foto's. Geweldig dat ie zo goed terecht is gekomen. Heel veel plezier met hem! Hoop dat we snel overladen worden met foto's van deze knappe man
Ik was ook heel niet op zoek, maar ik ben gek van hengsten én zeker met een aparte kleur. Dus kon het niet laten hahaKeandra schreef:gefeliciteerd, vind die rooie ook altijd heel leuk (als ze eigenlijk maar een apart kleurtje hebben, vandaar Jalenka ...)
en Ginger is wel een leuke naam
BedanktAnita45 schreef:Toch doorgegaan, hartstikke leuk voor je. En een beter plekje dan bij jezelf is er niet te vinden toch voor dit meneertje. Veel plezier met hem. En snel meer foto's plaatsen hoor.
Wat grappig ! Hij viel natuurlijk ook wel op, op MP.rowenna schreef:He Amber wat leuk zeg.
Had hem ook gezien, hij is echt wel leuk.
Had me al voor genomen dat als ik niet meer met Uud kon rijden[wat nu dus wel kan]ik dan naar deze mooie rooie zou gaan kijken.
Dit moet echt een hele knappe worden, kan niet anders, hij is rood en van Hemansen.
Wel leuk dat jij hem gekocht hebt, kan ik toch zien hoe hij uitgroeit.
Veel plezier met hem.
Ik hoop het wel hahaElvis schreef:Gefeliciteerd net je nieuwe aanwinst,word vast een heel knap fjordje
Wat leukCarolinef schreef:jij blijft me elke keer (positief) verbazen, leuk leuk leuk, gezien je huidige paarden wordt dit ook weer een topper, go amber!!!
Dat hoop ik ook ! Ik vind het wel leuk dat het rood is, nu hopen dat zo blijftjanna schreef:Leuk Amber! had hem ook al zien staan leuk kleurtje ook met dat wat donkere in zijn manen. Hopen dat dat blijft.
Ja die gaan hard, ze heeft al bijna 30 punten in Z1, dus ze moet over hahaJeempie schreef:Hee wat leuk. Ben benieuwd naar meer foto's. En Charly nu al Z2? da's dan wel heel snel, van de zomer startte ze hem nog M2. Wist niet dat hij zo hard ging. Leuk dat ze Toot een poosje gaat rijden.
Niet echt, de grond was knoei hard. Met stappen stapt hij in igg groot over !Fran schreef:LEUK! had het al op hyves gezien. Kan die ook al beetje lekker bewegen of heb je dan nog niet zo kunnen zien?