ervaringen tekna zadel
- nadinefjorden
ervaringen tekna zadel
Heeft iemand hier een tekna dressuurzadel?
Wil er eentje aanschaffen en ben benieuwd hoe de meningen verdeeld zijn
Wil er eentje aanschaffen en ben benieuwd hoe de meningen verdeeld zijn
Re: ervaringen tekna zadel
mee proef gereden maar vond de kussens niet mooi aansluiten op de rug (te puntig) en zadel vond ik ook niet echt jofel zitten.
Heey wat treft het toeval?????????
Ik heb een nieuwe liggen die niet past, vandaar dat we deze gaan verkopen.
Nog toevalliger vind ik het dat onze tekna bruin is. En jij de set daarin hebt toch?
De tekna van ons is een 17,5 inch. En ik heb daar bij passend ook een nieuwe dressuur singel, een anatomisch gevormde.
Ook een nieuwe set beugel riemen veelzijdig. En een nieuwe set beugel riemen dressuur, met die hoesjes eromheen. Er zit ook een zadelhoes bij.
We hebben er nog niet echt op gereden, alleen er 10 minuten op gestapt, het zit lekker. Het zadel vind ik vele malen mooier en lekkerder zitten dan een wintec.
Ik heb een nieuwe liggen die niet past, vandaar dat we deze gaan verkopen.
Nog toevalliger vind ik het dat onze tekna bruin is. En jij de set daarin hebt toch?
De tekna van ons is een 17,5 inch. En ik heb daar bij passend ook een nieuwe dressuur singel, een anatomisch gevormde.
Ook een nieuwe set beugel riemen veelzijdig. En een nieuwe set beugel riemen dressuur, met die hoesjes eromheen. Er zit ook een zadelhoes bij.
We hebben er nog niet echt op gereden, alleen er 10 minuten op gestapt, het zit lekker. Het zadel vind ik vele malen mooier en lekkerder zitten dan een wintec.
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
- Evaliensvenna
- Contacteer:
Ik zag laatst iemand met dit zadel rijden vond het van een afstand mooi uitzien maar vind Wintec qua afwerking netter.
Heeft geen extreem diepe zit in ieder geval. Lag op een tuiger en paste dat paard goed.
Heeft geen extreem diepe zit in ieder geval. Lag op een tuiger en paste dat paard goed.
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
- nadinefjorden
- rocky&moby
Ik vind afwerking niet mooi, 2 mensen bij ons op stal rijden met een dressuurmodel en die zijn ook niet zo over de kwaliteit te spreken.
Ik heb de zadels op mijn merrie gepast en ook de kussens waren het probleem.
Ik heb de zadels op mijn merrie gepast en ook de kussens waren het probleem.