Door weer, wind en regen, gaan onze C-tjes naar deel 9
Re: Door weer, wind en regen, gaan onze C-tjes naar deel 9
Gister moest Diesje toch echt even zn eitjes kwijt. heeft echt als een mongool lopen sjeezen en bokken in de bak, woepsie.
Naja hij kan het maar kwijt zijn toch? Was blij dat ik er niet op zat.
Naja hij kan het maar kwijt zijn toch? Was blij dat ik er niet op zat.
Hallo allemaal!
Fijn dat FW het weer doet! Heb na die paar dagen al helemaal het gevoel alsof we veel moeten bijpraten...
Desalniettemin hier weinig Ctjes nieuws. Peer zijn geschoren sportstrepen zijn alweer aardig aan het aangroeien dus dat
wordt zeker nog een tweede keer scheren dit jaar zo te zien. Verder krijgt hij sinds kort heuse sportpaardenmuesli.
Hooi krijgt hij meer dan voldoende, maar daar haalde hij blijkbaar niet genoeg energie uit. Peer was niet vooruit te branden
en had een conditie van een komkommer en als dan het kwartje na 20 minuten echt op is en hij niet uit zichzelf loopt dan
is het moeilijk zo'n jong paard te rijden, laat staan iets te leren! Was echt ploeteren voor ruiter en paard...
We merken nu na een weekje al een heel veel verschil!
Springen hebben we al een tijdje niet gedaan, maar goed idee om weer eens op te pakken!
Fijn dat FW het weer doet! Heb na die paar dagen al helemaal het gevoel alsof we veel moeten bijpraten...

Desalniettemin hier weinig Ctjes nieuws. Peer zijn geschoren sportstrepen zijn alweer aardig aan het aangroeien dus dat
wordt zeker nog een tweede keer scheren dit jaar zo te zien. Verder krijgt hij sinds kort heuse sportpaardenmuesli.
Hooi krijgt hij meer dan voldoende, maar daar haalde hij blijkbaar niet genoeg energie uit. Peer was niet vooruit te branden
en had een conditie van een komkommer en als dan het kwartje na 20 minuten echt op is en hij niet uit zichzelf loopt dan
is het moeilijk zo'n jong paard te rijden, laat staan iets te leren! Was echt ploeteren voor ruiter en paard...
We merken nu na een weekje al een heel veel verschil!

Springen hebben we al een tijdje niet gedaan, maar goed idee om weer eens op te pakken!
Capone (KWPN), Beer en Grijze 

Ik wil het springen ook weer oppakken, vind het best leuk om te doen (niet te hoog en geen moeilijke parcours
), maar ik begin me wel af te vragen of de bak voor volgend voorjaar nog rijdbaar wordt pff... Staat compleet blank en het blijft maar regenen.
Maar gelukkig ben ik sinds gisteren in het trotse bezit van een trailer dus wij gaan lekker op verplaatsing
@ML: fijn dat jullie al verbetering merken. Ik zit ook een beetje te dubben met Hay. Hij is niet meer zo lui/sloom als ooit, maar ik heb af en toe toch moeite met 'm op het ideale tempo te houden. Maar qua voer zit ik redelijk beperkt ivm zijn allergie. Die sportmuesli's zitten meteen zo hoog in zetmeel etc. dat ik het eigenlijk niet aandurf. Toch maar eens verder gaan zoeken/vragen of haver kwaad kan.

Maar gelukkig ben ik sinds gisteren in het trotse bezit van een trailer dus wij gaan lekker op verplaatsing

@ML: fijn dat jullie al verbetering merken. Ik zit ook een beetje te dubben met Hay. Hij is niet meer zo lui/sloom als ooit, maar ik heb af en toe toch moeite met 'm op het ideale tempo te houden. Maar qua voer zit ik redelijk beperkt ivm zijn allergie. Die sportmuesli's zitten meteen zo hoog in zetmeel etc. dat ik het eigenlijk niet aandurf. Toch maar eens verder gaan zoeken/vragen of haver kwaad kan.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Hoi Allemaal
Ga zo even bijlezen me computer deed het even niet dus ben weinig online geweest.
Met Hummer gaat het goed , ook de DA is nog langs geweest en vond weinig te zien aan zijn benen maar heeft voor mijn gemoedsrust bloed geprikt en dat krijg ik vandaag te horen of dat helemaal goed is.
Als alles goed is mag ik erop en aan de slag
Hummer is ook lekker verhuist gisteren naar Ridderkerk daar staat hij 365 dagen per jaar overdags lekker buiten en in de avond binnen.
Ga zo even bijlezen me computer deed het even niet dus ben weinig online geweest.
Met Hummer gaat het goed , ook de DA is nog langs geweest en vond weinig te zien aan zijn benen maar heeft voor mijn gemoedsrust bloed geprikt en dat krijg ik vandaag te horen of dat helemaal goed is.
Als alles goed is mag ik erop en aan de slag

Hummer is ook lekker verhuist gisteren naar Ridderkerk daar staat hij 365 dagen per jaar overdags lekker buiten en in de avond binnen.
Leveren de C'tjes eigenaars nog even een foto'tje in bij Anna? (zie beginpost
)

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Hopelijk valt de uitslag mee Dees! Klinkt als een fijn plekje, die nieuwe stal.
Ik heb echt een butdag... Met de trailer naar de keuring geweest en rode kaart gehad voor de remmen (3 weken terug bij de vorige eigenaar nog blanco gekeurd, dus daar verwacht je je niet aan
) We zitten hier met een verlengd weekend dus bijna alle garages zijn gesloten, dus nog wachten tot ma/di om verder te kijken.
Daarnaast heb ik ook een mokplek ontdekt bij Hay... Hij liep in de bak en zag 'm likken aan z'n koot dus allemaal maar eens onderzocht en bij een een kale, rode plek gevonden. Meteen maar ingesmeerd met isobetadine en mokzalf gehaald, ga ik zo nog ff smeren. Hopen dat dat ook snel weg is
Ik heb echt een butdag... Met de trailer naar de keuring geweest en rode kaart gehad voor de remmen (3 weken terug bij de vorige eigenaar nog blanco gekeurd, dus daar verwacht je je niet aan

Daarnaast heb ik ook een mokplek ontdekt bij Hay... Hij liep in de bak en zag 'm likken aan z'n koot dus allemaal maar eens onderzocht en bij een een kale, rode plek gevonden. Meteen maar ingesmeerd met isobetadine en mokzalf gehaald, ga ik zo nog ff smeren. Hopen dat dat ook snel weg is

Ik wil eerst een nieuwe foto maken van Celoontje, het liefst deze keer met mij samen. Voordat hij fotowaardig is moet hij eerst even geknipt en gepoetst worden, het weer moet een beetje meezitten en Jeroen moet zin hebben om te fotograferen. Als aan al deze voorwaarden is voldaan komt mijn foto er aan.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Het zit je niet echt mee de laatste tijd he Jilly.. Hopelijk valt het mee met je trailer en is de mok bij Hay ook snel weer weg.
@Anita, zal ik even een fotootje komen maken? Knip ik gelijk zijn manen wel even

Ben bang dat je dan alleen nog wat geduld moet hebben... Voordat ik eens naar Drenthe kom/kan.
@Anita, zal ik even een fotootje komen maken? Knip ik gelijk zijn manen wel even

Ben bang dat je dan alleen nog wat geduld moet hebben... Voordat ik eens naar Drenthe kom/kan.
Castor

Capone (KWPN), Beer en Grijze 

- pjotr_nientje
- Contacteer:
He....bah zeg.
Ontzettend veel sterkte de komende tijd
Ontzettend veel sterkte de komende tijd

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
ML sterkte!
Jill, wat raar zeg, zo zie je maar ook op verkopers van trailers kun je niet vertrouwen.
Diesje druk dagje gehad gister, eerst half uur aan de lange lijnen gewerkt en lekker los gestaan. "s avonds is Andy in de donkerte nog rondje wezen boshupsen met mn BBpad en dat ging super (oh help nu willie er ook weer op).
Vanmiddag ging hij hem weer voor de kar zetten geloof ik voor een rondje stapwerk op het harde.
Jill, wat raar zeg, zo zie je maar ook op verkopers van trailers kun je niet vertrouwen.
Diesje druk dagje gehad gister, eerst half uur aan de lange lijnen gewerkt en lekker los gestaan. "s avonds is Andy in de donkerte nog rondje wezen boshupsen met mn BBpad en dat ging super (oh help nu willie er ook weer op).
Vanmiddag ging hij hem weer voor de kar zetten geloof ik voor een rondje stapwerk op het harde.
Je bent van harte welkom hoor, ook zonder knippen en foto, maar doe eerst maar even rustig aan en neem de tijd om te herstellen.Ilona schreef:@Anita, zal ik even een fotootje komen maken? Knip ik gelijk zijn manen wel even![]()
Balen Jilly van je trailer en de problemen van Hay.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Wat naar Peertje. Heel veel sterkte

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Naar bericht ML, sterkte (heb je je gebruikersnaam veranderd?).
Vanmmiddag de paarden een stukje wei erbij gegeven.
Castor die gewoonlijk een hekel aan water heeft kwam als een blij ei naar me toe gerend. Normaal dus met een grote boog om de plassen in de wei en normaal gesproken ook alleen met oog op het nieuwe gras. Maar deze keer kwam hij in volle galop door een grote plas die in de wei ligt, recht op mij af!
Ik stond aan de rand van die plas en moest echt even opzij om mezelf een nat pak te besparen.
Hij stopte wel netjes op tijd en wilde me ook niet ondersteboven lopen ofzo, maar ik zag de golven al op me af komen
Volgens mij deed hij het er gewoon om. Daar zie ik hem wel voor aan tenminste, de clown
Het is ook zo'n heerlijk dier die me zo op kan vrolijken! Het wordt ook nooit saai met hem!
Vanmmiddag de paarden een stukje wei erbij gegeven.
Castor die gewoonlijk een hekel aan water heeft kwam als een blij ei naar me toe gerend. Normaal dus met een grote boog om de plassen in de wei en normaal gesproken ook alleen met oog op het nieuwe gras. Maar deze keer kwam hij in volle galop door een grote plas die in de wei ligt, recht op mij af!
Ik stond aan de rand van die plas en moest echt even opzij om mezelf een nat pak te besparen.
Hij stopte wel netjes op tijd en wilde me ook niet ondersteboven lopen ofzo, maar ik zag de golven al op me af komen

Het is ook zo'n heerlijk dier die me zo op kan vrolijken! Het wordt ook nooit saai met hem!
Castor

De rijbak waar Corner nu huist is nog niet klaar ,in het midden ligt nog een grote zand bult,3 x raden wie daar graag boven op staat
morgen foto ervan maken.
Vandaag knopjes van corner aan het uittesten geweest,morgen daarmee verder(als droog is)

morgen foto ervan maken.
Vandaag knopjes van corner aan het uittesten geweest,morgen daarmee verder(als droog is)
Aangezien hij 3 weken geleden bij de verkopers nog blanco gekeurd is, ben ik er vrijwel zeker van dat ze er zelf niets van wisten. Imo gewoon gevalletje niet op iedere keuring even streng...Viv schreef:ML sterkte!
Pff ik zag al foto's bij PP met stralend blauw lucht, bij ons regent het dus al non-stop sinds gister middag en het zou niet stoppen voor morgen middag

Wei ligt compleet blank, maar als ik alle ellende in het nieuws hoor valt het hier gelukkig nog mee.
Vandaag maar een binnenbak opgezocht zodat we eigenlijk nog eens even écht konden rijden. Locatie werd Blakheide, die bak daar is zó geweldig en helemaal voor mij alleen! Alleen dat weggetje daarheen he (kennen jullie dat nog van de HK?

Hay heeft zich super voorbeeldig gedragen, ondanks dat hij het eerst wel spannend vond en die knallende jagers werkten ook niet echt mee.
Maar eenmaal aan het werk was hij super ontspannen en braaf, ben kei trots!
Castor ineens over z'n watervrees heen?

Spekkie hier is gister voor de wagen geweest met manlief, ging goed geloof ik dus we kunnen weer doortrainen voor de ABOP.
Corner zoekt het hogerop?
@Jilly, met eigen trailer op pad geweest naar die perfecte binnenbak? Lijkt me heerlijk om zo onafhankelijk te zijn en gewoon eropuit te kunnen.
@Viv, wanneer is het de bedoeling dat Cadiz met de ABOP mee gaat doen? En dan de menproef of ook onder het zadel?
Castor over zijn watervrees heen?? Ik hoop het! Ha, hij zal nu trouwens ook wel moeten.. De wei staat behoorlijk blank!
@Jilly, met eigen trailer op pad geweest naar die perfecte binnenbak? Lijkt me heerlijk om zo onafhankelijk te zijn en gewoon eropuit te kunnen.
@Viv, wanneer is het de bedoeling dat Cadiz met de ABOP mee gaat doen? En dan de menproef of ook onder het zadel?
Castor over zijn watervrees heen?? Ik hoop het! Ha, hij zal nu trouwens ook wel moeten.. De wei staat behoorlijk blank!

Castor

Hier staat de wei ook compleet blank, en het regent nu nog... Ben er ech zo klaar mee!
Dat achteruit rijden ga je wel leren. Zeker als je vaak op pad gaat. En anders wil ik je wel een cursusje geven haha.
Volgende week geven ze een paar dagen wel redelijk weer op hier. Dinsdag geven ze zelfs zon op! Zon...? Hoe ziet die er ookalweer uit? Vanaf donderdag komt de regen dan weer terug... Blegh!
Volgende week geven ze een paar dagen wel redelijk weer op hier. Dinsdag geven ze zelfs zon op! Zon...? Hoe ziet die er ookalweer uit? Vanaf donderdag komt de regen dan weer terug... Blegh!
Castor