haha daarom heb een vrije safe foto genomenZiggy schreef:bij mij ook 2 pantoffels, alleen maak ik ff geen foto's want ze zien er niet uit nu, het zijn nu meer grijze pantoffels
Pantoffels
Re: Pantoffels
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Van de week eindelijk weer eens gereden met Vlin. Hij heeft een flinke tijd herfstvakantie gehad in zijn gigawei.
De dag ervoor expres eerst een eind met hem gewandeld. Toen merkte ik al dat hij flink voorwaartse was, terwijl hij normaal altijd mooi naast mij blijft. Toen ik de volgende dag ging rijden voelde ik de spanning in zijn lijf. Hij wilde zó graag en zó hard. Toch heb ik eigenlijk alleen maar gestapt en gedraafd (hard-harder-hardst)en weer gestapt en gedraafd enz. Pas na een drie kwartier kwam de rust erin en kon ik met een los teugeltje heerlijk verder stappen. Hij zag er vlak bij huis eigenlijk niet eens zo nat uit. Maar éénmaal in zijn stalletje!!! Ik heb hem 4 uur op stal gelaten waarvan 1 uur met zweetdeken op. Toen was hij nog niet echt droog. Toch buiten gezet want volgens mij was hij op de huid niet meer nat.
Maar buiten op de wei kreeg hij samen met 3 andere paarden de gekke 5 minuten!!! Hij moest zich even ontladen. Zo heb ik hem trouwens nog nooit gezien. Eerst rollen en toen als een idioot ervandoor. Grappig was dat hij tijdens de galop met zijn voorbeen naar voren slaat. Eerst links toen rechts. Zag er leuk uit.
Er stonden 4 reeën achter in de wei nou die wisten niet hoe snel zij zich uit de voeten moesten maken toen die vier paarden op ze af kwamen stormen. Hijgend en dampend kwamen ze weer terug om vervolgens nog een rondje te doen.
Naderhand bedacht ik met nog dat ik blij was dat er geen ongelukken zijn gebeurd met bijv. molshopen of konijnenholen want wat een geweld even in die wei......
Maar waarom ik hem in vredesnaam op stal zet om te drogen!!!!????
De dag ervoor expres eerst een eind met hem gewandeld. Toen merkte ik al dat hij flink voorwaartse was, terwijl hij normaal altijd mooi naast mij blijft. Toen ik de volgende dag ging rijden voelde ik de spanning in zijn lijf. Hij wilde zó graag en zó hard. Toch heb ik eigenlijk alleen maar gestapt en gedraafd (hard-harder-hardst)en weer gestapt en gedraafd enz. Pas na een drie kwartier kwam de rust erin en kon ik met een los teugeltje heerlijk verder stappen. Hij zag er vlak bij huis eigenlijk niet eens zo nat uit. Maar éénmaal in zijn stalletje!!! Ik heb hem 4 uur op stal gelaten waarvan 1 uur met zweetdeken op. Toen was hij nog niet echt droog. Toch buiten gezet want volgens mij was hij op de huid niet meer nat.
Maar buiten op de wei kreeg hij samen met 3 andere paarden de gekke 5 minuten!!! Hij moest zich even ontladen. Zo heb ik hem trouwens nog nooit gezien. Eerst rollen en toen als een idioot ervandoor. Grappig was dat hij tijdens de galop met zijn voorbeen naar voren slaat. Eerst links toen rechts. Zag er leuk uit.
Er stonden 4 reeën achter in de wei nou die wisten niet hoe snel zij zich uit de voeten moesten maken toen die vier paarden op ze af kwamen stormen. Hijgend en dampend kwamen ze weer terug om vervolgens nog een rondje te doen.
Naderhand bedacht ik met nog dat ik blij was dat er geen ongelukken zijn gebeurd met bijv. molshopen of konijnenholen want wat een geweld even in die wei......
Maar waarom ik hem in vredesnaam op stal zet om te drogen!!!!????
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Nou hij kan dan op stal even lekker bijkomen van de rit en dan heeft ie weer energie om zich uit te leven in de wei
hahahaha gekke Vlin
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd
Hier ook 2 pantoffels. Finn zoals hij in het Foto album te zien is. Maar ook mn 14jarige haflinger Quincy. Die is alleen meer Teddybeer, geen hele lange haren, maar heel erg veel dik haar.
Finn; Ik zag je, ik wou je, ik heb je, ik hou je!!
Ik heb 3 pantoffeldiertjes op het moment:
Guuske

Fayah:

En Nono:

Met deze vachtjes krijgen ze het niet zo makkelijk koud
Guuske

Fayah:

En Nono:

Met deze vachtjes krijgen ze het niet zo makkelijk koud
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Hier ook twee pantoffels! Of iig, eentje in wording (Djimm) en eentje die ik nog een beetje in de hand probeer te houden met een deken (Yannes). Ze staan altijd buiten en ze leven nog steeds dus het zal wel goed gaan
, maar toch vroeg ik me gister af of ze het niet koud hadden. Die akelige wind en super harde regen...bleh! Dan ben ik toch blij dat het lekkere stevige fjorden zijn met een bos haar, die redden zich wel!
- Love_Jordy
hihi ik moest even lachen om de topic naam!
Ik kan mij hier niet aanmelden maar wel superleuk om fotos te zien van... 'pantoffels' !
Ik kan mij hier niet aanmelden maar wel superleuk om fotos te zien van... 'pantoffels' !
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Ook hier pantoffels, al zijn het op het moment nattoffels geloof ik
.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
kijk jij bent creatiever dan ik, ik zat ook al te verzinnen wat ik ervan kon maken nu ze zo verzopen zijnMarijke_ schreef:Ook hier pantoffels, al zijn het op het moment nattoffels geloof ik.
Plastoffels? Drektoffels?
Oftewel heerlijke fluffy, nu verzopen, verwaaide vaak onder de bagger zittende pantoffels
Behalve als je wilt gaan rijden, dan is het allemaal niet zo heerlijk meer
Oftewel heerlijke fluffy, nu verzopen, verwaaide vaak onder de bagger zittende pantoffels
Behalve als je wilt gaan rijden, dan is het allemaal niet zo heerlijk meer
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Claudia@ toen ik woensdagochtend lang de wei kwam zag ik ineens die twee grijze pantoffeltjes staan in het halfdonker. Wat zat daar een hoop modder op! Vanmorgen waren ze al weer wat geler.
Ilona@ Inderdaad, als je wilt gaan rijden ben ik er eigenlijk ook niet zo blij mee. Maar ik zie mijzelf niet in allerlei bochten wringen met dekens e.d. En als ze droog zijn dan vind ik ze zo lekker pluizig en fluffy. Nee, ik heb in de winter liever een pantoffel dan een lakschoentje
In de zomer heb ik hem graag glad en glanzend. Maar dat is altijd maar van korte duur.
Ilona@ Inderdaad, als je wilt gaan rijden ben ik er eigenlijk ook niet zo blij mee. Maar ik zie mijzelf niet in allerlei bochten wringen met dekens e.d. En als ze droog zijn dan vind ik ze zo lekker pluizig en fluffy. Nee, ik heb in de winter liever een pantoffel dan een lakschoentje
Laatst gewijzigd door Jankeke op vr 12 nov 2010, 05:57, 1 keer totaal gewijzigd.
All that we see
All that we seem
All that we seem
En toch is de wei droog, geen plassen of wat dan ook.
Maar ze zijn allebei niet zo heel licht dus dat zal het wel zijn, ze zitten eigenlijk niet echt onder de blubber.
Maar ze zijn allebei niet zo heel licht dus dat zal het wel zijn, ze zitten eigenlijk niet echt onder de blubber.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
-
marjannekhu
Heb een halve pantoffel.... dus mag er niet op!
Leuk topic! 
Archibald (JarsXuskyld v. Max L1+6, L1+11, L2+0 wedstrijdstop
Cameron L2+9
Cameron L2+9
Guuske heeft echt een stel mooie stevige stampers er onder zitten, wouw.
Hier ook diverse pantoffels (grinnik), als het beetje weer is zal ik ze eens op de plaat zetten.
Maar twee pantoffels in het land, die staan momenteel echt te soppen. Hopelijk hebben we van het weekend de container klaar, dan kunnen ze lekker tijdje binnen, tot het buiten iets minder drek is...of in ieder geval kunnen ze dan af en toe op stal, even lekker droog en schoon liggen.
Andere pantoffel staat wel dag in dag uit op stal...opa Anton. Die ziet er toch écht schattig uit in zijn winterkoppie, wordt ie ineens heel jeugdig van
Hier ook diverse pantoffels (grinnik), als het beetje weer is zal ik ze eens op de plaat zetten.
Maar twee pantoffels in het land, die staan momenteel echt te soppen. Hopelijk hebben we van het weekend de container klaar, dan kunnen ze lekker tijdje binnen, tot het buiten iets minder drek is...of in ieder geval kunnen ze dan af en toe op stal, even lekker droog en schoon liggen.
Andere pantoffel staat wel dag in dag uit op stal...opa Anton. Die ziet er toch écht schattig uit in zijn winterkoppie, wordt ie ineens heel jeugdig van
Geluk is de vrucht van intens werk
Ik heb er ook een
,inclusief baard.Vind het altijd zo schattig die bolletjes in de winter.Elvis zit al vrij dik in het haar Imka ook,maar Emy blijft erg achter.
Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Grappig dat dat altijd zo kan wisselen per fjord.Elvis schreef:Ik heb er ook een,inclusief baard.Vind het altijd zo schattig die bolletjes in de winter.Elvis zit al vrij dik in het haar Imka ook,maar Emy blijft erg achter.
All that we see
All that we seem
All that we seem
Sjips moet nog steeds mijn toffeltje in de pic zetten (al kan ik net zo goed een zomerfoto plaatsen).
Ja Diesje komt niet zo dik in het haar he vertelde je laatst?Viv schreef:Sjips moet nog steeds mijn toffeltje in de pic zetten (al kan ik net zo goed een zomerfoto plaatsen).
Ik vind ook dat de manen ineens als een gek groeien, die van Exel komen ineens onder zijn hals uit en Vera is eigenlijk toch wel een heel klein beetje veel aan een knipbeurt toe
- MarcellaBalou
Hier ook 2 pantoffeltjes,
Dolfin staat wel met een deken op om het ergste een beetje tegen te houden, maar hij is al een aardig beertje.
Mijn shetlander Balou is ook al een hele wollige pantoffel, is ook wel nodig want ze staat 24/7 op het land.
Dolfin staat wel met een deken op om het ergste een beetje tegen te houden, maar hij is al een aardig beertje.
Mijn shetlander Balou is ook al een hele wollige pantoffel, is ook wel nodig want ze staat 24/7 op het land.
Dolfin (Stedjeblakken X Zara vm.Manus)
Reserve Ruinenkampioen Rolde 2012
Ruinenkampioen en Dagkampioen Rolde 2013
Nationaal Kampioen 2013
&Baloutje Mijn Kleintje
Reserve Ruinenkampioen Rolde 2012
Ruinenkampioen en Dagkampioen Rolde 2013
Nationaal Kampioen 2013
&Baloutje Mijn Kleintje
hihi Dieter is ook een harige pantoffel
. Die heeft echt al een flinke vacht geproduceerd. Yanneke valt nog wel mee, dat wordt wel wat dikker maar nog niet echt extreem, maarja die staat dan ook op stal.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)