Sterre wat fijn dat je nu zo'n goed passend zadel hebt gevonden
Anouska het is toch wel fijn om nu wel die rem en dat stuur te hebben, ok het is niet fijn als ze aan de kletter gaan, maar je kan nu in ieder geval sturen en remmen
Marleen ik heb eerlijk gezegd niet zoveel verstand van zadels, die van mij hebben ook witte plekken gekregen van een boomloos zadel, mij is toen verteld dat dat kwam doordat ik niet echt een veertje ben en dat daarom de druk niet goed verdeeld is. Ook werd mij verteld dat die witte haren konden komen van de pad die ik gebruikte, schijnen nogal wat paarden "allergisch" op te reageren. Ik vind het onderwerp zadel altijd een heel moeilijk punt
Hier is gezeik met de dierenbescherming, kreeg gisteravond telefoon van mijn weidegenoot. De DB was bij hem aan de deur geweest, zijn paarden stonden toevallig net bij hem binnen. DB wil dat we meer schuilgelegenheid maken voor de paarden............ ehhhhh er staan 2 schuilstallen meneer

alleen paarden gaan er niet in.
Weidegenoot heeft voor mij een goed woordje gedaan, dat ik mijn paarden goed verzorg en 2 keer per dag hooi kom brengen en ze ook regelmatig mee neem om te rijden.
Ja het weiland is op sommige plekken een zwembad, maar we hebben die 2 schuilstalletjes, er is een grote plek betegeld en er is een stuk wat hoger ligt en ook nog droog is.
Maarja nou gaan we het maar anders doen, we gaan bij Steven (die weidegenoot dus) het voorste stuk van zijn stallen afdekken met bouwzeil, zodat die 2 van mij daar kunnen staan om te eten en te schuilen. Hij heeft stallen gebouwd voor zijn 3 paarden, maar als je vanuit de wei naar boven gaat, naar die stallen toe dan kom je eerst nog over een soort plaatsje en dat plaatsje gaan we dus nu maar met dat zeil afdekken, zodat die van mij ook droog kunnen staan.
Ze stonden in Limburg altijd buiten, nooit gezeur gehad en nou heb je ineens de DB op je nek

Ik zal die man straks wel even bellen en eens horen wat ie allemaal te melden heeft