Ziziphus heeft als jong ding bij Bart gestaan. Was toen nog een hengst en is na de "selectie" gecastreerd. Hier had hij de bij naam "kleine dikke toddy" hihi, was destijds lichtelijk in over conditie

en doordat hij wat stevig en gedrongen gebouwd was en de kleinste van het stel was de bijnaam al snel bedacht.
Bart heeft heb geprobeerd voor de wagen te beleren, maar dit ging niet helemaal zoals gepland meneer vond bokken ook best leuk meen ik me te herinneren... Weet niet of hij na dat hij verkocht is ooit nog weer voor de wagen gestaan heeft en hoe hij daar nu dus onder is.
Hij is naar Trudy de Jager gegaan voor het beleren onder het zadel, deed hij erg braaf en Trudy heeft hem destijds ook van Bart gekocht om buiten ritten mee te maken. Zij heeft hem enkele maanden later weer verkocht naar de mensen die hem nu te koop hebben staan dacht ik. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Wat ik me van hem herinner was zijn super schattige koppie, hij kon echt heel lief en onschuldig kijken.