Tsja, soms wil je wel eens wat anders

. Op stal ligt een grote blauwe voetbal. Tijdje terug dacht ik eens kijken wat Anka er van vindt. Ik had hem uit stal gepakt en voor me uitgerold met Anka aan de andere hand mee. Boeide niet zodra de bal op het gras was ging Anka staan vreten

. Toen hebben we hem nog even door de bak gerold en heb ik haar er voorzichtig tegenaan laten lopen. Dat was les 1.
Vandaag les 2. Het was al vrij donker, kwart over 5, en wilde niet de hele tijd dressuren, hadden we vorige week al veel gedaan. Dus de voetbal weer van stal deze keer Anka gezadeld en hop erop. En ik stuur haar op de bal af en............. ze geeft hem een profi schop en loopt er zo achteraan

Uitbundig beloond en ze snapte pijlsnel wat de bedoeling was

Heb even wat los gereden en toen de bal weer eens verplaatst. We hebben dressuur afgewisseld met bal verplaatsen. En ze vindt dus niks eng. Bal tegen zich aan en voor zich uit gaat prima. Daarna nog heel dapper in draf erop af en baf, een mooie welgemikt schop vooruit. Goaaaaal!
Voor mij was Anka dus de KlaasJan Huntelaar onder de paarden! Nu nog teamgenoten vinden

.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!