Anne was van de week nog even in Buitenpost wezen kijken, heeft ie ook bij de stallen gespiekt. Hij was erg over Givanno te spreken!

Als je zou willen doen heel graag Annabel! Mijn Duits is echt heel beroerd...Bella schreef:@Marie Louise: Super dat ie goed is overgekomen maar jee, dom foutje hehe, dat was me dan nog niet opgevallen (ook niet alles zo specifiek door zitten kijken). Maar dat is vast bij een eventueel volgende bezichtiging/keuring wel aan te passenBij Graulann staan wel gewoon graufalbe (die ligt hier nog naast me). Maar zal ze het binnenkort wel even vragen. Esther had ook nog vraag namelijk met een missende grootouder in het paspoort, die wel gewoon bekend is....
Willeke en ik willen volgend jaar idd samen naar een toilleteerdag toe gaan (Toch WillekeAnita45 schreef:Ja, dat moet wel, ik zie ze geregeld in de verte lekker liggen luieren. Wat een leven toch, hahaha.
Wat het knippen aangaat, van het voorjaar een knip- en voorbrengdag bezoeken is ook wel een aanrader. Heeft Willeke dit jaar ook gedaan en die kwam er erg enthousiast van terug, misschien kunnen jullie samen gaan komend voorjaar. Fjordenboekje even in de gaten houden voor een datum bij jullie in de buurt al is de dag bij Bart vd. Berg ook echt een aanrader. Die wordt altijd gecombineerd met de hengstenshow van zijn hengsten. Komen mensen uit het hele land op af.
Gelukkig is Annabel haar Duits wel vlekkeloos, hihi.Als je zou willen doen heel graag Annabel! Mijn Duits is echt heel beroerd...
Ook op het eigendomspapier staat het verkeerd vermeld overigens.
Stuur het paspoort + papier met liefde naar ze op met een bv foto om het te laten wijzigen.
Guusje gaat waarschijnlijk met Gjendar mee in die groep. Ik wist nog dat er een grijs FW veulen in liep, maar wist niet meer wiemls schreef:Succes met de verhuizing van Gjendra vrijdag Annemarie!
Ennu... Mocht je toevallig je fototoestel meenemen... Zou je dan een fototje van Daulann willen schieten?!![]()
Makkelijk te herkennen... Het is de enige grijze in de groep!