Voor mij geen zadel perikelen meer!
Re: Voor mij geen zadel perikelen meer!
@ Viv: Hij heeft het momenteel wel druk, bood bij mij al excuus aan dat hij diezelfde week niet kon komen. Binnen 2 weken stond hij op de stoep.
@ Rowenna: Klopt, zitten heerlijk en tja wat is niet goedkoop? Voor mij was het een behoorlijke aanslag op mijn bankrekening (ww). Maar heb wel weer wat goeds voor hem.
Zal vanmiddag ff foto's maken.
@ Rowenna: Klopt, zitten heerlijk en tja wat is niet goedkoop? Voor mij was het een behoorlijke aanslag op mijn bankrekening (ww). Maar heb wel weer wat goeds voor hem.
Zal vanmiddag ff foto's maken.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
binnen 2 weken, wow das megasnel, zit nu al 2-3 maanden te wachten op antwoord van andere zadelmakers. Hij had iig mn mail al gelezen zag ik 
Edit: hij belde net en wil evt volgende week naar Steffie komen om samen met haar en mij te bekijken wat mogelijk is.
Nu alleen nog met spoed Steffie zien te bereiken, iemand haar nummer? Ik ben dat boekje van het jubileum foetsie nl.

Edit: hij belde net en wil evt volgende week naar Steffie komen om samen met haar en mij te bekijken wat mogelijk is.
Nu alleen nog met spoed Steffie zien te bereiken, iemand haar nummer? Ik ben dat boekje van het jubileum foetsie nl.
Die man krijgt ineens veel fjorden in zijn klanten bestand

Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Kun je wel zeggen Annette! Ben zo blij met hem, had hem veel eerder moeten vinden op internet
.
Kan je helaas niet helpen aan het nummer van Steffie Viv.

Kan je helaas niet helpen aan het nummer van Steffie Viv.
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
Ik ben nu al blij met hem en dan issie nog niet eens geweest hahaha.
Yeeeehhhhh en Steffie vond het ook geen probleem, die vond het een superidee dus 9 uur staan we op de stoep. Stuiter stuiter stuiter....
Yeeeehhhhh en Steffie vond het ook geen probleem, die vond het een superidee dus 9 uur staan we op de stoep. Stuiter stuiter stuiter....

Oh Viv, wat geweldig! Ik stuiter met je mee. 

www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
Vivian, ik hoop dat hij jouw net zo goed bevalt als dat hij ons is bevallen,echt een fijne man!!
Succes ermee, ik ben benieuwd waar je op uit gaat komen.
Succes ermee, ik ben benieuwd waar je op uit gaat komen.
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Helen beviel me ook super maar die kan telkens niet als ik bel en die andere uit Zelhem schiet ook niet echt op. Dus ben benieuwd, hij was er iig al achter dat het fjordenwereldje een erg klein wereldje was hihihi.