Natural of niet...?

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
DeeDee
Moderator

Re: Natural of niet...?

Bericht door DeeDee » di 26 okt 2010, 06:41

Ik ben gewoon lekker ik :D
Paardjes staan 24/7 buiten, krijgen niet tot nauwelijks krachtvoer, ik rijd boomloos, wel met bit en ook nog met een combinatie van ijzers en hoefschoenen. Geloof dus dat ik nergens in pas en dat maakt me dus lekker geen fluit uit als mijn paardjes het maar goed hebben :D
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
Tass

Re: Natural of niet...?

Bericht door Tass » di 26 okt 2010, 07:12

Iedereen doet het echt anders :j. Leuk om te lezen :)).

Ik zal eens zeggen wat ik met mijn paardjes doe (normaal gesproken want er staat er 1 met een peesletset en mag niks).

Blond: Staat heel de dag buiten en komt in de avond op stal, krijgt een halve schep muesli in de ochtend en in de avond want ik train haar een uur intensief zeker 5 dagen in de week. En anders gaan we een lange buitenrit maken. Ze krijgt verder veel hooi. Ze staat niet op ijzer omdat ze die niet nodig heeft. Ik train met een bit en rijd buiten soms bitloos, ligt ook aan haar bui :=. Ik rijd met een boomzadel (western, billy cook). Tsja ik merk niet aan haar dat ze het slecht heeft, ze heeft overal plezier in. Behalve in grondwerk dus doe ik ook niet met haar.

Nu staat 24/7 binnen ivm een peesletstel en krijgt ze alleen hooi :(:).

De kleintjes lopen heel de dag buiten en komen in de nacht op stal, daar krijgen ze een berg hooi en brokjes voor de groei. Ik doe met hun wel grondwerk en VD omdat ze het erg leuk vinden om bezig te zijn. Verder wandel ik met ze en poets ik ze, en ik laat ze vooral lekker hun ding doen, maar ze zijn gek op aandacht :).
Mijn Toppers:
Blondie :+: Fiorano :+: Aiden van de Alsemgeest :+:
Plaats reactie