Ik moet even kijken of het morgen gaat lukken, er komt een vracht hooi die gelost moet worden., maar anders ga ik zeker deze week even kijken hoor!!Charret schreef:Dank je wel meiden
Daphne wil je Draak een kus van me geven
Spannend Janine! In wat voor een groep komt hij te staan?
Hier alle weetjes over onze G-tjes!
Re: Hier alle weetjes over onze G-tjes!
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)
Een opfok groep of een gemengde kudde?
Joh geen probleem Daphne
Ik zal denk ik volgende week weer gaan. Dan heb ik het weekend vrij volgens mij.
Joh geen probleem Daphne

Ik zal denk ik volgende week weer gaan. Dan heb ik het weekend vrij volgens mij.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Ik heb vandaag mijn manneke geent.
Hij was super braaf (kan ook niet anders als de smid hem vast heeft)
Zijn voetjes zijn weer helemaal netjes en hij kan zo de winter in.
HIj vond het wel een stoer hengstje, er staat zo'n lekker eigenwijs koppie op.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
claudia schreef:Ik heb vandaag mijn manneke geent.
Mij benieuwen hoe eigenwijsje eruit ziet sinds de laatse keer dat we hem hebben gezien.
Tot maandag.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Nou....Garfield staat op zijn plekkie, foto's bij PP
Alinde vond het niks, Celinde is blij dat ze weer herenigd zijn en Cindy weet niet wat ze er mee aan moet....leuk stel bij elkaar
We wachten even af hoe alles gaat lopen.
Maandag ga ik er weer heen,zal mij benieuwen hoe het dan gaat.
Ik was trouwens even vergeten hoe leuk het ook alweer is om met een veulen bezig te zijn
Heb hem ook maar gelijk opgegeven voor het bokt hengst veulen verkiezing

Alinde vond het niks, Celinde is blij dat ze weer herenigd zijn en Cindy weet niet wat ze er mee aan moet....leuk stel bij elkaar
We wachten even af hoe alles gaat lopen.
Maandag ga ik er weer heen,zal mij benieuwen hoe het dan gaat.
Ik was trouwens even vergeten hoe leuk het ook alweer is om met een veulen bezig te zijn

Heb hem ook maar gelijk opgegeven voor het bokt hengst veulen verkiezing

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Nee klopt,
voor nood bleek er bij ons op stal ook wel iets te regelen.
Zodoende hebben we besloten om hem bij Cindy neer te zetten.
voor nood bleek er bij ons op stal ook wel iets te regelen.
Zodoende hebben we besloten om hem bij Cindy neer te zetten.
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
Géline heeft deze week ook veel gezien en geleerd. Kennis gemaakt met groot landbouwverkeer vlak langs je weitje. De Mais werd gehakseld. aangezien Lynda zich daar niks van aantrekt bleek Géline ook heel rustig. Toch handig als je op een boerderij woont, leren ze meteen wennen aan al die enge boerenmonsters/ machines.
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Lekker joh, dat wordt straks een makkie met buitenrijden
Finnea staat nu ook op een drukke plek, komt dagelijks van alles langs...niet dat die het nodig heeft, madam is praktisch nergens bang voor 
Ik heb vanochtend Gwynna erg blij gemaakt
Het was zo lekker rustig op het zandpad, dat ik mama Woudina heb gezadeld en Gwynna los mee mocht. Oooh genieten was dat, die kleine kan zo leuk swingen! Halsje er mooi op, staartje in de lucht en dansen maar. Dan voelt ze zich ineens toch wel erg stoer!

Ik heb vanochtend Gwynna erg blij gemaakt

Dat lijkt me wel heel gaaf om te doen, maar dat is hier niet echt een optie.Reinou schreef:Lekker joh, dat wordt straks een makkie met buitenrijdenFinnea staat nu ook op een drukke plek, komt dagelijks van alles langs...niet dat die het nodig heeft, madam is praktisch nergens bang voor
Ik heb vanochtend Gwynna erg blij gemaaktHet was zo lekker rustig op het zandpad, dat ik mama Woudina heb gezadeld en Gwynna los mee mocht. Oooh genieten was dat, die kleine kan zo leuk swingen! Halsje er mooi op, staartje in de lucht en dansen maar. Dan vindt ze zich ineens toch wel erg stoer!
Wel leuk voor beide paarden (en voor jezelf natuurlijk

Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Ik doe het ook niet zo snel hoor, er lopen hier te vaak mensen met de honden los, en met een veulen wat zo ongecontroleerd alle kanten op kan springen, vind ik dat niet echt veilig...plus dat er aan de ene kant van het zandpad een kanaaltje loopt, zie het gebeuren dat ze er in een schrikreactie zo in springt
Maar op zo'n rustige zondagochtend is het wel te doen
Had zelfs voor de zekerheid haar het halster om gedaan en een touwtje om mijn hals geknoopt, dan kon ik haar vangen als het nodig was...maar was niet nodig gelukkig 

oh, dat zou ik niet durven Reinou. Was vast wel een leuk gezicht
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
- cowgirlwillie
- Contacteer:
ik ken ook mensen die hun veulen als handpaard meenemen dus wel aan een lang halstertouw vast. krijg daar echt het wilde westen gevoel bij hahah
meestal blijft zo'n kleintje echt wel in de buurt. toch zou ik het ook niet snel durven.
Ik zou er best wel foto's van willen zien reinou! meot een mooi gezicht en een heerlijk gevoel zijn geweest.
meestal blijft zo'n kleintje echt wel in de buurt. toch zou ik het ook niet snel durven.
Ik zou er best wel foto's van willen zien reinou! meot een mooi gezicht en een heerlijk gevoel zijn geweest.
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Deed ik wel eens in de grote weilanden van mijn ooms, Bente liep dan los mee, maar dat is wel allemaal omheind, maar toch erg grote stukken aan elkaar hoor!!
Heb wat pics van Digai.
Het is echt wel een dikzakje zeg!! En geen wormenbuik, nee hij heeft ook genoeg spel op rug en kont, hihi.. Hij krijgt straks, als hij binnen is, nog wel een panacur tegen spoelwormen..
Wat ik ook al bij 'stel je vraag' schreef, hij heeft dus niet echt een meelsnuit, ook niet echt helemaal niet.. Ben benieuwd wat voor kleur hij volgend jaar zal hebben als hij uit zijn winter/veulenvacht is..

En met zijn nieuwe mama:

Heb wat pics van Digai.
Het is echt wel een dikzakje zeg!! En geen wormenbuik, nee hij heeft ook genoeg spel op rug en kont, hihi.. Hij krijgt straks, als hij binnen is, nog wel een panacur tegen spoelwormen..
Wat ik ook al bij 'stel je vraag' schreef, hij heeft dus niet echt een meelsnuit, ook niet echt helemaal niet.. Ben benieuwd wat voor kleur hij volgend jaar zal hebben als hij uit zijn winter/veulenvacht is..

En met zijn nieuwe mama:

Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Ach zulke dingen moet je soms ook maar gewoon proberen
Gwynna is nog geen 3 maanden oud en kleeft nog wel aardig aan mama... Met Finnea heb ik het vorig jaar niet gedaan, die was veel te ondernemend en moest echt alles zien 
Ik zal deze week echt proberen tijd te vinden om wat recente Gwynna-pics te plaatsen, maar voor het idee, Gwynna afgelopen zaterdag:

Digai wordt ook al groot zeg! Lekker bekkie!

Ik zal deze week echt proberen tijd te vinden om wat recente Gwynna-pics te plaatsen, maar voor het idee, Gwynna afgelopen zaterdag:

Digai wordt ook al groot zeg! Lekker bekkie!

Digai lijkt al weer erg veranderd ten opzichte van de dag van de keuring van de Drafur veulens. Hij ziet er goed uit Es.
Gwynna hetzelfde verhaal trouwens Reinou. Kun je Anne of Liesbeth de volgende keer geen camera in de handen drukken als je met Woudina en Gwynna op pad gaat. Worden vast leuke foto's.
Hier hadden de 3 echte mannen gistermorgen de boel weer eens stuk getrokken, zelfs 2 palen afgeknapt. Geen idee wat er gebeurt is maar alles is weer gerepareerd.
Gwynna hetzelfde verhaal trouwens Reinou. Kun je Anne of Liesbeth de volgende keer geen camera in de handen drukken als je met Woudina en Gwynna op pad gaat. Worden vast leuke foto's.
Hier hadden de 3 echte mannen gistermorgen de boel weer eens stuk getrokken, zelfs 2 palen afgeknapt. Geen idee wat er gebeurt is maar alles is weer gerepareerd.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- cowgirlwillie
- Contacteer:
oooh jullie hebben echt nog veulentjes, al is die van esther idd al lekker rond.
die van mij lijkt al bijna jaarling haha
al net zo hoog als lynda. Elke keer vraag ik mensen trots of ze mijn veulentje al hebben gezien.
en iedereen is steeds in shock. Veulentje??? tje??? wat een mega paard hahah
sja ze is inderdaad wel heeel groot al.
die van mij lijkt al bijna jaarling haha
al net zo hoog als lynda. Elke keer vraag ik mensen trots of ze mijn veulentje al hebben gezien.
en iedereen is steeds in shock. Veulentje??? tje??? wat een mega paard hahah
sja ze is inderdaad wel heeel groot al.
@ Anita, dat vond ik ook, alweer een heel ander typetje.. Gek dat dat zo snel kan!!
En denk niet meteen dat ze het express doen, hihi.. Heb Eachann hier tijdens het stoeien wel eens in het stek zien vallen.. Vond hij zelf ook niet zo leuk, haha!!
Gwynna is echt een droppie!!
Digai kreeg vandaag een mep van Fjella.. Wa sniet de bedoeling van Fjell hoor, maar ja, dat krijg je als een lompe fjord met een hele maisstengel rond sjouwt, hihi..
Hij was verder weer superlief!!
En denk niet meteen dat ze het express doen, hihi.. Heb Eachann hier tijdens het stoeien wel eens in het stek zien vallen.. Vond hij zelf ook niet zo leuk, haha!!
Gwynna is echt een droppie!!
Digai kreeg vandaag een mep van Fjella.. Wa sniet de bedoeling van Fjell hoor, maar ja, dat krijg je als een lompe fjord met een hele maisstengel rond sjouwt, hihi..
Hij was verder weer superlief!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Digai en Gwynna zijn leuk!!! heerlijke koppies!! Ik ga van de week weer even buurten bij de mannen in Middelharnis, even kijken of ze gegroeid zijn. Dat zou ik eerst zaterdag doen, maar er kwam een lading hooi wat met spoed gelost moest worden ivm de regen.
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Foto's van Gwynna en Digai zijn leuk!
Heb er gister ook een paar gemaakt.
Was plotseling om 1 uur al vrij omdat er geen werk meer was.
Heb zo'n dik 2 uur bij de paarden in het land vertoefd......heerlijk
Alleen lastig foto's maken als er de hele tijd 2 achter je aan lopen
Cindy en garfield waren niet uit mijn buurt te slaan.
En het mooiste is dat Cindy hem steeds meer gaat accepteren
Maar ja...2 uur was te lang voor de camera....de batterij hield ermee op
Toch nog een paar leuke

en toen was het siesta

Heb er gister ook een paar gemaakt.
Was plotseling om 1 uur al vrij omdat er geen werk meer was.
Heb zo'n dik 2 uur bij de paarden in het land vertoefd......heerlijk

Alleen lastig foto's maken als er de hele tijd 2 achter je aan lopen

Cindy en garfield waren niet uit mijn buurt te slaan.
En het mooiste is dat Cindy hem steeds meer gaat accepteren

Maar ja...2 uur was te lang voor de camera....de batterij hield ermee op

Toch nog een paar leuke

en toen was het siesta