"Slachtoffer/dader" is opa Apollo van 30. Toen we met Fatoush bij de kliniek waren vroegen ze met wie hij in de wei liep. Ik zei: "zijn moeder, die alleen maar eet, zijn pleegmama, die nooit met hem speelt maar alleen maar overbezorgd is, en een pensionpony van 30 jaar." OH.....zei die man, dan mag hij gewoon met de groep naar buiten. Laat nou net de 30-jarige Fatoush in beweging brengen

Was wel heel schattig om te zien, echt van dat ruinen-geklier, prachtig! Vrees dat Appie's deken niet lang meer leeft, en hij is net nieuw......
1.

2.

3.

4.

5. Het echt ruinen-gehap

6.

7. Tis niet goed voor hem om te rennen, maar ik ben heel blij met dit bokje, hij voelt zich sind lange tijd weer happy!

8. Toen zag hij me staan en kwam er aan (opa Ap kwam mee)

9. Toen zag ik dat hij een vers "wondje" op zijn hoofd had.....ik hoorde wel dat Apollo met steigeren met zijn tanden op zijn hoofd klapte. Gister had hij al een grote, diepe snee...tis ook wel een pechvogel

Ik heb Fatoush en Apollo wel vaker zien ruinen-happen, maar echt zo steigeren (zelfs Appie steigerde) heb ik nooit gezien. Toch leuk dat die ouwe het zo naar zijn zin heeft. Zal het even in de gaten houden, Fatoush moet dit niet teveel doen natuurlijk