Bericht
door Annemarie » di 19 okt 2010, 11:50
Veel geld gaat het sowieso niet kosten.
Hij zei dat Anka in elk geval al weer iets afgeslankt was. Viel mij niet zo op maar verschillende mensen hebben het al gezegd dus dat zal dan wel

. Op de keuring is trouwens niemand geweest die Anka aan de stevige kant vond toen. Wat ik zelf wel vond haha.
Maar wat nou nog het geval was is dat er voor nog iets te weinig vulling zit. Hadden we wel deels gelijk. Zwaartepunt ligt iets te ver naar voren. Dat het zadel nog een beetje heen en weer beweegt soms is niet helemaal te vermijden volgens hem. Iedereen zit wel iets scheef en Anka heeft een klein speklaagje en hoe strak je dan ook aansingelt, als je iets scheef zit kan het zadel ietsje meeveren vanwege de onderliggende spekjes. Die spekjes zijn idd soepel mee te bewegen ja. Tsja, zou kunnen. Tis ook maar minimaal hoor maar ik merk het direct als het niet helemaal recht ligt. Mijn zadel wipte verder niet en schuift ook niet naar voren. Dus wat dat aan gaat wel goed. Vond ik ook wel hoor. En moet wel eerlijk zeggen dat hij na de vorige aanpassing zei dat het misschien nog niet helemaal goed was. Vorige keer moest het zadel nl behoorlijk aangepast worden. Ik ben dus benieuwd. Hij heeft alles genoteerd en ik ga het zadel volgende week brengen.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!