Het F-jes topic deel 3: De jaarlingen zomer!!
Re: Het F-jes topic deel 3: De jaarlingen zomer!!
Zoals het er nu voorstaat mag faayke toch nog lekker een tijdje bij mij blijven.
Het gaat zo goed samen met Guuske en Nono dat ik eigenlijk wel wil proberen om ze tot net voor het voorjaar bij elkaar te houden.
Is voo allebei wel gezellig en ik heb haar nog even lekker bij me.
Het gaat zo goed samen met Guuske en Nono dat ik eigenlijk wel wil proberen om ze tot net voor het voorjaar bij elkaar te houden.
Is voo allebei wel gezellig en ik heb haar nog even lekker bij me.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Mooie stal waar Fugo staat. Zo willen wij onze groepsstal in de toekomst ook gaan maken. Fugo ziet er goed uit. Zijn sokjes zijn echt heel herkenbaar.
Maandagavond komt Ferro weer naar huis en gaat Flam weer naar Wanneperveen. Ik verheug me er op dat m'n kereltje weer thuis komt. Hopelijk gaat het goed nu het naar de winter toegaat en de hormoontjes weer wat in ruste zijn. Hij komt met Celony, Gino en Garfield in een groepje. Als Djambo weer thuiskomt komt die er ook weer bij. De beide meiden Meline en Fendora komen dan ook samen te lopen.
Maandagavond komt Ferro weer naar huis en gaat Flam weer naar Wanneperveen. Ik verheug me er op dat m'n kereltje weer thuis komt. Hopelijk gaat het goed nu het naar de winter toegaat en de hormoontjes weer wat in ruste zijn. Hij komt met Celony, Gino en Garfield in een groepje. Als Djambo weer thuiskomt komt die er ook weer bij. De beide meiden Meline en Fendora komen dan ook samen te lopen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Jaa? Anita, dat is een leuke verrassing? Zelfde verheuging hier nu...Flam thuis...dr sinds de keuring ook niet meer gezien (behalve van foto), heel benieuwd. Mag ik wel eens gaan vogelen waar ik die ga laten
, bij Flower en co in wordt misschien wel wat druk aangezien we die op de helft willen opsluiten...maar even mee wachten dan misschien.

Geluk is de vrucht van intens werk
Toch wel erg lekker om je paarden weer aan huis te hebben of niet Anita!! Geldt ook voor Annabel natuurlijk!!
Fjella is toch wel erg dol op brokjes!! Ze heeft eerst haar eigen emmertje leeg te eten en vervolgens wilde ze dan even kijken of er bij haar mama nog wat te halen viel.. Twijfel, twijfel.. Uiteindelijk maar niet geprobeerd, maar ze stond echt zo van een eindje naar Tea's emmer te kijken om vervolgens weer naar haar eigen emmer te lopen om te kijken of daar nog wat nieuws in wat gekomen. En dit heeft zich zo'n vier keer herhaalt, hihi..
Fjella is toch wel erg dol op brokjes!! Ze heeft eerst haar eigen emmertje leeg te eten en vervolgens wilde ze dan even kijken of er bij haar mama nog wat te halen viel.. Twijfel, twijfel.. Uiteindelijk maar niet geprobeerd, maar ze stond echt zo van een eindje naar Tea's emmer te kijken om vervolgens weer naar haar eigen emmer te lopen om te kijken of daar nog wat nieuws in wat gekomen. En dit heeft zich zo'n vier keer herhaalt, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ja, ik kan niet wachten tot we hier om een uur of 3 wegrijden. Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat en of Ferro zich weer snel thuisvoelt.
Wil zo nog even proberen of ik Flam nog even op de foto kan zetten als afscheid. En dan morgen Ferro als het nog goed weer is als welkom thuis.
Je had langs kunnen komen hè Annabel, je weet dat je altijd welkom bent. Maar Flammie heeft zich prima vermaakt hoor de hele zomer.
Wil zo nog even proberen of ik Flam nog even op de foto kan zetten als afscheid. En dan morgen Ferro als het nog goed weer is als welkom thuis.
Je had langs kunnen komen hè Annabel, je weet dat je altijd welkom bent. Maar Flammie heeft zich prima vermaakt hoor de hele zomer.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Faay moet vlug zijn.
Ik doe brokken in de bak(faay kan daar sinds een paar maanden bij) en neem Guuske dan uit de stal. maar als ik niet vlug ben dan jaagt hij Fayah van haar bak weg en ja, hij kan er dus al bij.
Dus nu doe ik het zo dat ik Guuske uit de stal haal en fayah kan dan op haar gemak eten.
maar ze zijn zo klef aan elkaar.
Ik doe brokken in de bak(faay kan daar sinds een paar maanden bij) en neem Guuske dan uit de stal. maar als ik niet vlug ben dan jaagt hij Fayah van haar bak weg en ja, hij kan er dus al bij.
Dus nu doe ik het zo dat ik Guuske uit de stal haal en fayah kan dan op haar gemak eten.
maar ze zijn zo klef aan elkaar.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Ik ga verhuizen met mijn knollies
.
Veel mooiere, rustigere, nettere stal als waar ik nu sta. De weien zijn beter afgezet als bij mij stal nu. En het is super dicht bij mijn huis. Ik kan bijna vanuit mijn slaapkamer de paarden op de wei zien staan. Het is 5 minuten wandelen. Ik ben stikkes blij
.

Veel mooiere, rustigere, nettere stal als waar ik nu sta. De weien zijn beter afgezet als bij mij stal nu. En het is super dicht bij mijn huis. Ik kan bijna vanuit mijn slaapkamer de paarden op de wei zien staan. Het is 5 minuten wandelen. Ik ben stikkes blij

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

@ claudia; Guuske groeit wel als kool dan!
Eten vinden ze toch wel heel belangrijk hé! 
@ Tass; Wat fijn zeg, zo dichtbij! We zien de foto's vast wel verschijnen hé !
Ga zo even foto's op pc zetten, gisteren naar het strand geweest.. Dus straks even een PP topic maken

@ Tass; Wat fijn zeg, zo dichtbij! We zien de foto's vast wel verschijnen hé !
Ga zo even foto's op pc zetten, gisteren naar het strand geweest.. Dus straks even een PP topic maken

Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Ik ga zeker foto's maken en die komen zeker hier! 
Ben helemaal blij met mijn nieuwe plek!

Ben helemaal blij met mijn nieuwe plek!
Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Anita45 schreef:Je had langs kunnen komen hè Annabel, je weet dat je altijd welkom bent. Maar Flammie heeft zich prima vermaakt hoor de hele zomer.

Maar jullie dankbaar voor de goede zorgen

Gewoon haast spannend om zo naar huis te gaan, als een nieuw paard die 'thuis' komt

Wat heerlijk dat Ferro weer thuis komt, wel even wat foto's plaatsen hoor van deze mooi man, blijft hij nog lang hengst? 

Gaan jullie hem zelf halen Anita? Ik ben wel zeeeer benieuwd naar z'n huidige weidegenootjes hihi
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
jaa we worden stalgenootjes!!Tass schreef:Ik ga verhuizen met mijn knollies.
Veel mooiere, rustigere, nettere stal als waar ik nu sta. De weien zijn beter afgezet als bij mij stal nu. En het is super dicht bij mijn huis. Ik kan bijna vanuit mijn slaapkamer de paarden op de wei zien staan. Het is 5 minuten wandelen. Ik ben stikkes blij.

Suze: Kei leukkkkkk
:)

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Wat een verhuizigen weer, snel foto's plaatsen hoor van jullie nieuwe stekkie

Idd, een hoop F-jes die naar een ander plaatsje gaan of net zijn gegaan. Ben benieuwd hoe het iedereen gaat bevallen op de nieuwe stek.
Mijn ventje is weer thuis, heerlijk gewoon dat ie er weer is. Hij staat samen met Celony en Gino en dat gaat prima. Ze kunnen het goed met elkaar vinden. Ik hoop dat de mist hier nog verdwijnt vandaag want dan wil ik even wat foto's maken. Gisteren was het al te laat en te donker toen we met hem thuis kwamen.
Mijn ventje is weer thuis, heerlijk gewoon dat ie er weer is. Hij staat samen met Celony en Gino en dat gaat prima. Ze kunnen het goed met elkaar vinden. Ik hoop dat de mist hier nog verdwijnt vandaag want dan wil ik even wat foto's maken. Gisteren was het al te laat en te donker toen we met hem thuis kwamen.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Fijn dat Ferro weer goed aangekomen is, ben benieuwd hoe hij veranderd is deze zomer! 

Faira (Orsta X Manus)
Yoep (KWPN)

Yoep (KWPN)
fijn dat je mannetje weer thuis is anita 
tass heb jij fotos gemaakt al van de nieuwe stal? ik ben het helemaal vergeten

tass heb jij fotos gemaakt al van de nieuwe stal? ik ben het helemaal vergeten

Gisteravond gelijk in het land gegooid en dat werd gewaardeerd

Oh en geloof dat Texas een gevaarlijk duo te ontwijken heeft in het vervolg, twee donkere dames in samenspel