Cairo @ dressuurles
Re: Cairo @ dressuurles
Erg mooi paard om te zien mooi kwa bouw en hij kan ook nog lekker lopen.
En wat iedereen als zegt het bit, een fjord kan sterk zijn maar je moet wel eerlijk blijven en dat doe je met een 4 jarige niet met zo'n bit wat moet je als hij 10 is.
Jammer dat je zo reageert, als je dit forum goed kent weet je dat de mensen die hierop zitten meestal normaal reageren dit is geen Bokt waar iedereen elkaar dwars zit.
Hier heeft iedereen het beste voort met de paarden en daarom krijg je commentaar.
Heel veel succes met je paard en we zien graag foto's van jou paard want het is een mooi dier.
En wat iedereen als zegt het bit, een fjord kan sterk zijn maar je moet wel eerlijk blijven en dat doe je met een 4 jarige niet met zo'n bit wat moet je als hij 10 is.
Jammer dat je zo reageert, als je dit forum goed kent weet je dat de mensen die hierop zitten meestal normaal reageren dit is geen Bokt waar iedereen elkaar dwars zit.
Hier heeft iedereen het beste voort met de paarden en daarom krijg je commentaar.
Heel veel succes met je paard en we zien graag foto's van jou paard want het is een mooi dier.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
als iedereen goed leest hebben jullie al kunnen lezen dat er aan gewerkt word!!!!!!!!!!!
en mijn zadel????daar is niks mis mee hoor,word met regelmaat door de zadelmaker aan gepast aan zijn bouw.
verder ga ik er niet meer op reageren,en voor de mensen die mij pb's sturen en mij helemaal de grond in boren: bespaar je de moeite ik stuur geen reactie terug
zoals ik al eerder zei we werken er hard aan en daarom hebben we ook les,beetje jammer dat er dan zo doorgezaagt word .
mensen die mij kennen weten dat ik een zachte en eerlijke ruiter ben die vaak nog te lief is voor het paard.ook rij ik bijna nooit met sporen.dus een beetje jammer dat ik via pb zo enorm veel negativiteit krijg van mensen die zowel mij als het paard niet kennen.
zoals ik dus als zei we werken er hard aan
en mijn zadel????daar is niks mis mee hoor,word met regelmaat door de zadelmaker aan gepast aan zijn bouw.
verder ga ik er niet meer op reageren,en voor de mensen die mij pb's sturen en mij helemaal de grond in boren: bespaar je de moeite ik stuur geen reactie terug
zoals ik al eerder zei we werken er hard aan en daarom hebben we ook les,beetje jammer dat er dan zo doorgezaagt word .
mensen die mij kennen weten dat ik een zachte en eerlijke ruiter ben die vaak nog te lief is voor het paard.ook rij ik bijna nooit met sporen.dus een beetje jammer dat ik via pb zo enorm veel negativiteit krijg van mensen die zowel mij als het paard niet kennen.
zoals ik dus als zei we werken er hard aan
Cairo mijn superman voor altijd!!!

wat is er nu weer jammer voor het paard
jammer dat mensen die mij niet kennen zo oordelen
jammer dat mensen die mij niet kennen zo oordelen

Jammer dat je zo reageert en alle goed bedoelde kritiekpunten naast je neerlegt. Je plaatst zelf foto's wat moet iedereen dan doen, oeeh en aaah en o wat mooi en ja en amen roepen? Rijtechnisch zijn deze foto's wel niet zo belabberd en dat in combi met de leeftijd van je paard maakt dat mensen hierop reageren. En dat heeft niks te maken met of je wel of niet goed zou zijn voor je paard.
Misschien kun je eens bij jezelf te rade gaan. Als er zoveel mensen hetzelfde zeggen, en alleen jij er anders over denkt, sla je zelf misschien de plank wel mis.
En als je er hard aan gaat werken hang dat dat bit in de kast en leg je sporen ernaast tot je een zit hebt ontwikkeld die het gebruikt van sporen mogelijk maakt.
Misschien kun je eens bij jezelf te rade gaan. Als er zoveel mensen hetzelfde zeggen, en alleen jij er anders over denkt, sla je zelf misschien de plank wel mis.
En als je er hard aan gaat werken hang dat dat bit in de kast en leg je sporen ernaast tot je een zit hebt ontwikkeld die het gebruikt van sporen mogelijk maakt.
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

snap haar reactie wel als ze pb's krijgt met mensen die haar de grond in trappen, dat vind ik zeer triest van die mensen zeg :S
ik leg echt niet alle adviezen naast me neer,tips die ik krijg doe ik ook echt wel wat mee.maar ik kan moeilijk iedere keer als ik ga rijden iemand meeslapen om foto´s te maken zodat jullie zien dat ik niet altijd met dat bit rij en ik echt amper met sporen rij.
maar die pb´s komen me nu wel de strot uit om het zo maar te zeggen!!!dat is misschien ook wel 1 van de redenen waarom ik misschien nu zo bot reageer.
vandaar dat ik de foto´s heb verwijderd dan hoeven jullie je ook niet meer aan de foto´s te ergeren.
maar die pb´s komen me nu wel de strot uit om het zo maar te zeggen!!!dat is misschien ook wel 1 van de redenen waarom ik misschien nu zo bot reageer.
vandaar dat ik de foto´s heb verwijderd dan hoeven jullie je ook niet meer aan de foto´s te ergeren.

- Love_Jordy
Jammer, Ik had je foto van je fjordje best wel willen zien. 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
ik had ze ook wel willen zien...
Mijn gele topper Pontun ZZlicht startgerechtigd !!

http://www.fjordpontun.com --- http://www.vanbemmelrijbakken.nl

http://www.fjordpontun.com --- http://www.vanbemmelrijbakken.nl