de Schutteshof in Epe! Prima kamers of een soort caravan in de wei met er omheen je paarden!
Of de boerderij huren in Laag Soeren!
Mallejan was vroeger heel duur. Vaassen vind ik niet geweldig om te rijden.
Tips gevraagd vakantie adres Veluwe
Re: Tips gevraagd vakantie adres Veluwe
Morris, mijn superfjord!
Re: Tips gevraagd vakantie adres Veluwe
Echt super bedankt voor jullie tips! Ik heb er wel een paar gevonden om te onthouden.
We wilden over een paar weken gaan, maar we gaan het voorlopig toch maar uitstellen.
Door een aanrijding heb ik nog best heftige nekklachten waarvan ik niet denk dat ze met 2 weken over zijn...
Plus het paard van mijn vriendin gaat eerder terug naar de vorige eigenaar dan verwacht waardoor zij ook niet meer met hem kan gaan.
Leek ons zo'n leuk afscheids ritje/weekend..
(Dat haar paard weg gaat is overigens een eigen beslissing. Alleen had ze niet verwacht dat het al zo snel zou gaan. Dus wij nog op de valreep leuke plannen maken
)
Nu maar kijken of we van het voorjaar kunnen gaan! Ik heb de de beschikking tot 2 rijpaarden dus daar zouden we dan ook nog samen mee op pad kunnen gaan.
We wilden over een paar weken gaan, maar we gaan het voorlopig toch maar uitstellen.
Door een aanrijding heb ik nog best heftige nekklachten waarvan ik niet denk dat ze met 2 weken over zijn...
Plus het paard van mijn vriendin gaat eerder terug naar de vorige eigenaar dan verwacht waardoor zij ook niet meer met hem kan gaan.
Leek ons zo'n leuk afscheids ritje/weekend..
(Dat haar paard weg gaat is overigens een eigen beslissing. Alleen had ze niet verwacht dat het al zo snel zou gaan. Dus wij nog op de valreep leuke plannen maken

Nu maar kijken of we van het voorjaar kunnen gaan! Ik heb de de beschikking tot 2 rijpaarden dus daar zouden we dan ook nog samen mee op pad kunnen gaan.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.