Op mijn werk hebben we Charolais koeien. Het is een vleesras. We hebben er meer dan 100 en ze lopen overal in de natuurgebieden rondom Balloo. Ook hebben we er een paar bij huis. Eén van mijn favorieten is Vincent, de dekstier. We hebben ook nog zijn zoon Bart. Vincent is een sul, een schat van een stier (maar blijft een stier, dus we mogen niet bij hem in de wei). Vincent is heel indrukwekkend en luister super naar zijn naam. Hij komt altijd naar je toen al je hem roept bij de omheining. Everybody loves Vincent.....Maar helaas, bijna alle koeien die we hebben zijn nakomelingen van Vincent. Als we geen goed nieuw tehuis voor hem vinden zal hij binnenkort helaas een enkele reis Mc Donalds gaan maken

Ik weet dat het een paardenforum is, maar ik vind dat Vincent (Vinnie) wel een plaatsje op FW verdiend...ik zal hem missen, nooit verwacht dat je zo gek kan zijn op een stier. Hopen dat hij nog een poosje mag blijven
Vincent, wachend op zijn koeiekoekje.....hij heeft een afgebroken horen, lieve ogen en ontzettende mooie billen
Met zijn gekke horen
Lieve ogen heeft ie
Lekker bekkie
Als hij zijn bek open doet komt me er toch een geluid uit

Net de brul van een leeuw