Het A-tjes Topic deel 4!!

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
adanco
Contacteer:

Re: Het A-tjes Topic deel 4!!

Bericht door adanco » di 21 sep 2010, 19:18

He, wat super Suzanne! heb je vast heerlijk van genoten...

Fabienne, wat tof dat je er eindelijk weer op hebt gezeten, dat had je vast gemist.
Nu mag je langzaamaan weer gaan opbouwen?

Heb vanmiddag mijn instructrice in opdracht van de bottenvrouw eens naar Adanco laten kijken nog. Zijn heupen staan al beter, maar zijn linker heupbot staat nog steeds verder naar voren dan rechts en rechts zet hij ook minder zijn been onder tijdens het rijden. Dus nog een keer afspraak maken met de bottenvrouw voor hem.
Zij vindt wel dat ik door moet gaan met rijden en vooral longeren, alleen niet teveel vragen. Gewoon simpele voltetjes en wat loshouden.

Aty gaat al heel lekker, alleen is ze nu een ijzer kwijt en de hoefsmid heeft t druk dus ben nu weer een week kwijt en ik had al zoveel tijd met haar..
Ik vind t mega leuk om haar te rijden, loopt al netjes nageeflijk, alleen opzij gaan voor t binnenbeen. Meen, das wel lastig hoor om te leren!
Galop zijn we nog niet aan toe, hoop dat dat een beetje lekker gaat straks. maar super braaf relaxed lief paardje :+:
Adanco, Jars x Eros
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008

L2 Fjordsport

Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
leoensuzanne

Bericht door leoensuzanne » di 21 sep 2010, 20:46

@Carolien en Fabienne. Ik was ook erg blij zondag. Vandaag kon ik weer even rijden. Ze is steeds sneller makkelijker terug te pakken. Ik bedoel dat ik daar eerst een minuut of 20 op moest rijden, wilde ik haar rustig terug kunnen pakken. nu gaat dat steeds sneller. Maar ik denk dat ze niet zo'n zin had om weer rustig te doen, na die 1,5 uur stappen van zondag. Het aandraven ging wel rustig op de volte, maar zodra ik die volte uit kom.... Ik dacht, laat ik dan maar aangalopperen, kan er wat stoom van de ketel af. Nou, ze gaf me een bok!! Daarna weer paar x geprobeerd, maar het ging niet en ook de rem was een beetje stuk. Dus eraf, longeerlijn eraan en geprobeerd rust erin te krijgen aan de lijn. In draf ging het netjes, dus dan maar een rustig galopje? Nou nee, die oren erop, dat koppie omhoog, de beentjes omhoog! WAUW, wat kan ze dan toch lopen. Ik kreeg ze even bijna niet meer terug. Ik heb haar op de andere hand maar losgelaten en dat vond ze heerlijk!
Vrijdag trouwt onze bijrijdster en dan mag ze op de foto. Ik ga haar maar longeren tot die tijd. Dan kan ze stoom afblazen.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Fabienne-Fotografie

Bericht door Fabienne-Fotografie » za 25 sep 2010, 09:52

hoe was de trouwerij suus???

hier gata het super.
ik had maandag even gestapt, mama woensdag van kelly staples en ik heb gister weer even gereden.
zelfs een stukje draf geprobeed en dat ging super!
ja ik heb het zo gemist! moet me inhouden om vandaag er niet weer op te klimmen!
maandag heb ik weer les van kelly en dan gaan we de draf nogmaals proberen!

@ caro, klinkt heel eng! heel veel sterkte!
Azalie :: Isabeau
Tamara
Contacteer:

Bericht door Tamara » za 25 sep 2010, 11:04

als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Plaats reactie