Piep piep piep piep.....05.20 uur ....de wekker!

Snel de kleren aan, wassen, tanden poetsen, paarden voeren, kippen en konijnen voeren. Jw een kus, Mischa een knuffel en hup in de auto. We hadden om 06.20 bij Annemarie afgesproken, die het centraalst woont.
We waren zat op tijd op het station in Assen

Nu maar wachten op de trein die ons naar Rotterdam zou brengen

Trein kwam mooi op tijd.....vól. Dat verwacht je toch niet om 7 uur 's morgens

In Rotterdam was het nog rennen om de volgende trein, naar Goes, te halen. Er stond nergens welke trein dit was, borden op station waren nog/weer leeg en op de trein stond niks. We hadden onze billen nog maar net aan de stoel of de trein reed weg. We hadden geen idee of we in de goede trein zaten. Ineens zag ik ergens Roosendaal, daar kreeg ik een goed gevoel bij.
Om 10.45 kwamen we in Goes aan, daar stonden Andrea en Lot ons op te wachten. eerst bij Andrea thee met Zeeuwse bolus gehad.
Toen naar Dakota. Jee, hij is echt de grootste fjord die ik ooit gezien heb, maar wel mooi!
Hij kan erg zielig kijken

Mooie man

Groepsfoto. Poeh, had bijna hoogtevrees

jee, wat kan ik eigenwijs kijken. Ik was bang dat hij de stal in zou glippen met mij erop.

Shetje van 40 (!) die ook daar stond

En haar vriendinnetje

Toen weer naar Andrea's huis, soep met broodjes.
daarna weer in de auto. We gingen Dhalene nog bekijken. Daar stond me toch een schattige pony.....jammer dat ze niet in mijn rugzak paste, had haar zo meegepikt...ben verliefd

Mo

Dat dekje, té schattig

Dhalene. Poeh, die is een stuk volwassener gewordne sinds ik haar vorig jaar in Vrouwenpolder zag. Mooie merrie

Prachtig koppie, een echt meisje

Daarna hebben we ontzettend gelachen, we wilden een foto met de zelfontspanner maken. Toestel op een paaltje, knopje indrukken en rennen. Tamara ging in haar haast (10 seconden is echt weinig) voor mij staan, je ziet nog net mijn haar

Hier ging bijna weer hetzelfde gebeuren, maar volgens mij roep ik hier nog net:"hé, ik wil er ook op!"

Lot had een tafel gereserveerd in het pannekoekenhuis. We moesten al we om 16.00 eten, ivm de trein die we moesten halen.
Was erg gezellig

Toen hebben Andrea en Lot ons naar kruiningen gebracht, want er waren werkzaamheden aan het spoor en anders moesten we naast 4 uur in de trein ook nog een half uur in de bus.
Ik weet niet wat er in Andrea's pannekoek zat, die was behoorlijk melig met uitzwaaien. Alhoewel....ik had dezelfde pannekoek

Doei dames, het was bere-gezellig, maar een dag is echt te kort. jammer dat jullie zo ver weg wonen. Volgende keer weer in Drenthe???