help! wie geeft lynda een metormafose???
Re: help! wie geeft lynda een metormafose???
Het werk bij knippen vind ik wel meevallen, ik knip ze iedere 2 weken en ben alles bij elkaar denk ik 1 uur kwijt om 3 paarden te knippen en meteen even lekker te borstelen. Bij mijn fries koste het meer tijd om zijn lange manen netjes te houden
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Klopt helemaal dennis als je het bij blijft houden kost het niet zo veel tijd.
Het uitpluizen van die dikke friezen manen kost meer tijd, ben daar heel wat uurtjes mee zoet geweest.
Het uitpluizen van die dikke friezen manen kost meer tijd, ben daar heel wat uurtjes mee zoet geweest.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Ja een boogje vind ik zelf het mooiste maar Lynda heeft geen makelijke manen maar ik denk dat het haar wel goed staat.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
ze heeft een hele brede kam he?
zie je ook nu met lange manen aan elke kant van de hals een mega dikke bos!
ik heb een vriendin uit de buurt zover gekregen om haar deze week eens flink onder handen te nemen. we gaan haar wassen, baard eraf en de manen dan ook! ben benieuwd gaat een heel ander paard tevoorschijn komen denk ik!
zie je ook nu met lange manen aan elke kant van de hals een mega dikke bos!
ik heb een vriendin uit de buurt zover gekregen om haar deze week eens flink onder handen te nemen. we gaan haar wassen, baard eraf en de manen dan ook! ben benieuwd gaat een heel ander paard tevoorschijn komen denk ik!
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Dat vraagt dan natuurlijk wel om voor- en nafoto's.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- cowgirlwillie
- Contacteer:
ja echt wel! haha die gaat onherkenbaar worden denk ik.
door de keuring is het alleen maar meer gaan kriebelen dus we gaan er toch maar aan gelooven.
tobbe was altidj mijn grote voorbeeld van knappe fjord met lange manen, maar die heeft dunne manen das toch anders...
door de keuring is het alleen maar meer gaan kriebelen dus we gaan er toch maar aan gelooven.
tobbe was altidj mijn grote voorbeeld van knappe fjord met lange manen, maar die heeft dunne manen das toch anders...
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Daar zal een heel ander paard uitkomen, dat weet ik wel zeker.cowgirlwillie schreef:
Schaar erin en knippen maar

Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Ik ben voor! Goed plan, ben heel benieuwd hoe ze er onder weg gaat komen! 

♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
- cowgirlwillie
- Contacteer:
ik hou jullie op de hoogte! haha
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
PB me maar een keer als Lynda's manen 'boog-klaar' zijn, dan kom ik graag een poging doen 

- cowgirlwillie
- Contacteer:
hou ik je aan! zeker nu ik heb gemerkt door de keuring hoe super goed je in toiletteren bent haha
hahah wat een super leuk topic dit zeg
vind het echt een fijn forum waar mensen elkaar willen helpen als het kan, echt super!
Ben heel benieuwd naar de ''na'' foto's

Ben heel benieuwd naar de ''na'' foto's
- cowgirlwillie
- Contacteer:
nou het begin is er! een hele metormafose!
kijk en vergelijk
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =5&t=40849
kijk en vergelijk
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =5&t=40849