Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
-
Ziggy
Bericht
door Ziggy » vr 10 sep 2010, 15:57
nancy imka schreef:
Imka ziet er idd super goed uit! Ze staat nu echt 24 uur per dag met die kap om en we proberen dr iets meer te laten lopen weer (wil alleen met dit weer niet zo lukken...)
ja vertel mij wat, stond vanmiddag met een bijna gepoetste Exel ineens in een hoosbui, daar kon ik dus geen zadel meer opleggen, heb ik 'm maar even van het hoge gras langs de berm bij ons laten grazen
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd 

Vera

(Lenngard x Gardar)

Exel (Bowie)

(Wiljonm x Brusvein)
-
roos
Bericht
door roos » zo 12 sep 2010, 16:34
Knap stel!!!
Doe de wc nog zijn werk haha
nancy imka schreef:Jeetje de tijd gaat idd heel hard als je het zo bekijkt. Ene hij ziet er nog goed uit hoor voor zn leeftijd net een jonge god

Dancer Trotse mama van Jasmijn en
Boy
Ekdal33 '09, 35 '10
Dreeke schreef:Jeetje wat een langpootmug

-
nancy imka
Bericht
door nancy imka » zo 12 sep 2010, 21:25
roos schreef:Knap stel!!!
Doe de wc nog zijn werk haha
Jaaa die doet het nog wel

Bezoek hem meerdere malen per dag. De vader van Dees zegt als ze dat ding ziet zit ze er zo op als ze aankomt. Maar ja ik ben nou eenmaal een zeikerd

Ik heb hem ook nog eens bedankt voor de wc vandaag, anders zat ik achter een golfplaat te piesen en kwam 100x mn neef langs lopen net als ik ging zitten dat was pas genant

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog