Ik ben een aantal weken geleden begonnen met mijn kar te gaan schuren daarna zwart verven en weer schuren. En weer zwart verven. Daarna de wielen geel gaan maken, wat dus niet zo wilde lukken. Maar nu een aantal weken verder (door de regen en het constand niet door kunnen gaan omdat hij stond te drogen) is hij nu eindelijk af. En ondanks dat hij niet is geworden zoals ik het in mn hoofd had ben ik er als nog wel blij mee!
De foto's zoals ik mn kar kocht

En hier is hij af

Ik vind hem wel erg mooi geworden. Ik hou zelf helemaal niet van rood en ik wist niet zo goed welke kleur ik hem wel wilde hebben. Ik blijf zelf zwart erg mooi vinden maar helemaal zwart leek het wel een rouwkoets

Zit alleen nog te twijfelen of ik in het hout die lijntjes ook nog terug zal verven of dat ik hem zo zal laten? Wat vinden jullie?

Verder word ik nog heel handig met de naaimachine ook want omdat ik de kar nu helemaal mooi had vond ik dat ik ook maar nieuwe armleuningen moest maken. Op de foto zie je al een nieuwe de rest is ook al af maar kon er nog niet om omdat de verf nog nat was. Ben best trots heb ik helemaal zelf gedaan deze metamorfose van mn kar