Vandaag de pret echo gehad. nou gelachen hebben we hoor! dikke pret. maar helaas speelde ons kindje verstoppertje...Het lijkt al in te dalen! Het hoofdje lag al heel diep naar beneden, rug naar bovengekeerd. we zagen vooral achterhoofd... lekker dan!
Dus flink porren, op mijn zij gaan liggen. niks hoor..
dan maar even gaan lopen, zitten en weer liggen.
uiteindelijk draaide het een heeeel klien beetje bij waardoor we een half gezichtje konden zien. lekker de armen ervoor en vuistjes in het gezicht.
Nou ja, de echo mevrouw heeft toch nog een paar leuke plaatjes kunnen schieten.

links zie je allerlei kronkelende dingen dit zijn armen, vuistjes en navelstreng.
rechts zie je een half gezichtje met dichte oogjes die naar beneden staan, dopneusje, bolle wangetjes, gesloten mondje.
zzzzz lekker slapen in mama's buik

Ik was toch wel benieuwd of we konden zien dat het op ons leek.
de trotse ouders:

Wat voor oren zouden eraan zitten? hihih
ik heb al grote oren en die van Chris mogen er ook wezen. Nou die oren hebben we gezien hoor! steken al lekker af haha dus die zijn van papa.
kijk maar bij de pijl! de oren van papa!
(die rare hoek zijn de botten van de armpjes die gebogen voor het gezichtje liggen)

En dan die bolle wangetjes, echte hamsterwangetjes zoals mama. Daar kunnen de oma's mooi in gaan knijpen.

Dusss best of both worlds... arm kind...

volgens de echo mevrouw had het ook dezelfde neus als ik. en dat kleine kinnetje lijkt die niet ook op dat van mij?
Daarna alles weer opgemeten.
Het lijkt nog wel erg klein, beetje achter te lopen kwa lengte en gewicht.
bijna 3 pond nu met bijna 31 weken.
Nu was ik zelf ook slechts 5 pond zelfs nadat ik 2 weken te laat geboren werd.
Ook mijn moeder woog nauwelijks 5 pond.
En stiekem hoef ik ook niet zo nodig een 8/ 10 ponder bij de bevalling...
We maken ons maar niet ongerust.
Het doet verder alles wel volgens het boekje, het schopt al flink hard, prima hartslag hoog 159/160!
En het had deze week regelmatig de hik.
het kindje zag er verder ook niet prematuur uit vond ze.
Die gezonde hollandse wangen zeggen toch ook genoeg?
Wel moet ik 5 oktober nog eens komen om te kijken of het gegroeid is.
nou ja, nog een extra echo is ook best leuk!