Winnaars jubileum
Winnaars jubileum
Wie waren er nu eigenlijk de winnaars op het jubileum? (oftewel, ik mis nog de winnaars van de eerste concour d'elegance-rubriek..wie was dat?)
Concour d'Elegance:
Wagens -
Groepen - *was deze rubriek er wel?*
Onder het zadel - Vier jaargetijden: Ellen Sinterniklaas, Ilona Langelaan, Caroline v.d. Velden en Wieteke Gaykema
Meerkamp - Team Fjordenvrienden, Achterhoek: Daphne Tenten, Jolien Temmink, Mirjam Hofstede, Lieke & Maayke van Amerongen en Appie Ebbekink
Concour d'Elegance:
Wagens -
Groepen - *was deze rubriek er wel?*
Onder het zadel - Vier jaargetijden: Ellen Sinterniklaas, Ilona Langelaan, Caroline v.d. Velden en Wieteke Gaykema
Meerkamp - Team Fjordenvrienden, Achterhoek: Daphne Tenten, Jolien Temmink, Mirjam Hofstede, Lieke & Maayke van Amerongen en Appie Ebbekink
Geluk is de vrucht van intens werk
Re: Winnaars jubileum
Meerkamp was toch gewonnen door Fjovrili? 1 & 2 allebei toch? En wij waren derde 

Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
Pablo schreef:Meerkamp was toch gewonnen door Fjovrili? 1 & 2 allebei toch? En wij waren derde
Nee, eerste waren Fjordenvrienden

Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Was ook het tweede team van Fjovrili, toch? Of vergis ik me nou?claudia schreef:Pablo schreef:Meerkamp was toch gewonnen door Fjovrili? 1 & 2 allebei toch? En wij waren derde
Nee, eerste waren Fjordenvriendenlijkt op Fjovrili.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Nee.. Fjordenvrienden komen uit de achterhoek..
Wagens was dat meisje die op een soort ouderwetse sulky zat, maar geen idee wie dat waren eigenlijk
Wagens was dat meisje die op een soort ouderwetse sulky zat, maar geen idee wie dat waren eigenlijk
Ctje 

Toch ben ik er wel zeker van dat Fjovrili 1 en 2 geworden is hoor.
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
Volgens mij was dat niet zo. De namen leken erg op elkaar maar Fjovrili noemt niet een een groep fjordenvrienden.Pablo schreef:Toch ben ik er wel zeker van dat Fjovrili 1 en 2 geworden is hoor.
Die kwamen echt uit de achterhoek.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
we pakken thuis het boekje er even bij 

Fjovrili had maar 1 groep op het JubileumPablo schreef:Toch ben ik er wel zeker van dat Fjovrili 1 en 2 geworden is hoor.

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Ik ben daar niet zo zeker van Roos hihi.. Fjordenvrienden stond echt op de 1e plaats.Pablo schreef:Toch ben ik er wel zeker van dat Fjovrili 1 en 2 geworden is hoor.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Wij waren inderdaad de winnaars
Er was wat verwarring, want Fjovrilli had eerst twee teams, maar is uiteindelijk met 1 team gekomen. Zij hebben toen eerst per ongeluk ons team afgemeld, omdat de namen op elkaar lijken (fjordenvrienden limburg vs vereniging vrienden van het fjordenpaard (achterhoek/twente)). Het springparcours werd toen al bijna afgebouwd, terwijl wij nog moesten starten.
Verder kan ik je helaas niet verder aan de uitslagen helpen.

Vandaar de verwarring!DaphneT schreef:Wij waren inderdaad de winnaarsEr was wat verwarring, want Fjovrilli had eerst twee teams, maar is uiteindelijk met 1 team gekomen. Zij hebben toen eerst per ongeluk ons team afgemeld, omdat de namen op elkaar lijken (fjordenvrienden limburg vs vereniging vrienden van het fjordenpaard (achterhoek/twente)). Het springparcours werd toen al bijna afgebouwd, terwijl wij nog moesten starten.
Was net zo iets als bij ons. Wij moesten Rayon West heten, maar werden steeds Team Noord Holland genoemd, ook niet handig

Haha, ja jullie stonden ook heel schattig in verwarring te zijn bij de derde prijs: zijn wij dat nu of toch niet???yvette schreef: Vandaar de verwarring!
Was net zo iets als bij ons. Wij moesten Rayon West heten, maar werden steeds Team Noord Holland genoemd, ook niet handig
Wij durfden ook niet te juichen toen we hoorden dat Fjovrilli 2e was. Waren nog niet genoemd, maar dachten eigenlijk dat we 'vergeten' waren door de per ongelukke afmelding. Bleken we toch eerste :S
Die speaker heeft het vast niet allemaal goed meegekregen, want zo wel bij de 1e als bij de 2e prijs werd fjovrili genoemd.
Ach ja wat maakt het ook uit, het was gezellig!
misschien dat er in het komende boekje nog het een en ander komt over de uitslagen.
Ach ja wat maakt het ook uit, het was gezellig!
misschien dat er in het komende boekje nog het een en ander komt over de uitslagen.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
concour délegance waren wij als de 4 seizoenen, Ikke met Haakon, Ilona met Caija, Wieteke met Ido en Ellen met Tim