De babykamer voor onze nieuwe spruit
Re: De babykamer voor onze nieuwe spruit
nog tot 27 september, dus niet zo lang meer 

Keandra schreef:nog tot 27 september, dus niet zo lang meer
Dus nog echt de loodste loodjes!
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Ben ik hier dan de enige die de (spoed)ks echt veel heftiger vond dan op de natuurlijke manier bevallen?
Ontopic: erg leuk kamertje! Ik vind de kleur van het hout echt mooi! Nog 3 weekjes geduld....

Ontopic: erg leuk kamertje! Ik vind de kleur van het hout echt mooi! Nog 3 weekjes geduld....
- kristelhans
Mooie kamer Sofie!
Knap dat je nog zo actief bent met nog een paar weekjes te gaan! Het valt me op dat er echt veel vrouwen hier zijn die een keizersnede hebben gehad! Ik wist niet dat dat zo 'gebruikelijk' was..nu zit ik ook niet bepaald 'in de baby's' haha...
Succes met de laatste loodjes en hopen op een gezonde, nieuwe fjordenfanaat!
Knap dat je nog zo actief bent met nog een paar weekjes te gaan! Het valt me op dat er echt veel vrouwen hier zijn die een keizersnede hebben gehad! Ik wist niet dat dat zo 'gebruikelijk' was..nu zit ik ook niet bepaald 'in de baby's' haha...
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
oh wat leuk, lief ezeltje is die paco zeg!
hih ik heb mijn babykamertje ook bijna af, heel anders. rode boerenruitjes witte meubeltjes en nijntje op de boerderij.
Ons kindje hoeft er pas ergens in november in... dus je bent niks te vroeg hoor hahahaha
hih ik heb mijn babykamertje ook bijna af, heel anders. rode boerenruitjes witte meubeltjes en nijntje op de boerderij.
Ons kindje hoeft er pas ergens in november in... dus je bent niks te vroeg hoor hahahaha
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Ks word het liefste vermeden hoor. Het is een zware buik operatie met de nodige risico's maar soms is het niet anders. Gelukkig is de mogelijkheid er, onze zoon moest heel snel geboren worden anders had hij de bevalling niet overleeft. Persoonlijk ga ik toch liever voor een natuurlijk bevalling als dat mogelijk is.kristelhans schreef:Mooie kamer Sofie!

Ja, een keizersnede is ook heftig! Maar ik denk dat ik het als fijn heb ervaren dat ze gepland waren, dat is heel anders dan dat je al 22 uur ligt te kramperen, en dan als 'dank' een KS krijgt met het lange herstel. Ik ging met de geplande dus sóchtends vroeg gedouched naar het ziekenhuis, en 2 uur later is je kindje er. Ik denk positief!! Maar ook daar zijn mensen die dit vreselijk vonden, ze waren niet 'echt' bevallen, kregen het kindje niet gelijk op de borst enz. In mijn optiek heb ik gegeven om mijn kindjes zo gezond op de wereld te kunnen zetten. Een KS is (zonder rare dingen) voor het kindje veiliger, maar voor de moeder zeker niet!! Het is inderdaad een zware buikoperatie.
Ik heb 2 zonen, maar weet niet hoe weeen voelen, dat is ook raar, toch ook stiekum een beetje jammer, al denk ik dan gelijk weer, dat ik vast niks gemist heb, auw!
En dan het litteken, nu ik toch bezig ben. Na Steyn geen last. Maar nu de tweede snede van Finn door de oude heen.... Er zit geen rek meer in, alles hangt. Het is vervelend/beetje pijnlijk bij het paardrijden. Het gaat tintelen. Als of je een rol kranten ervoor hebt zitten. Het is totaal gevoelloos, en wat je voelt voelt zwaar irritant, alsof het er niet bij hoort. Ik stoor me er erg aan, niet cosmetisch, ik ben niet zo'n ijdeltuit, maar wel bv met paardrijden.
En inderdaad, KS worden niet weggegeven. Je kan er ook niet voor kiezen, alleen als je er al 1 gehad hebt. Na 2 ks's mag je niet meer natuurlijk bevallen, ivm eventueel scheuren oude litteken van binnen.
Ik heb 2 zonen, maar weet niet hoe weeen voelen, dat is ook raar, toch ook stiekum een beetje jammer, al denk ik dan gelijk weer, dat ik vast niks gemist heb, auw!
En dan het litteken, nu ik toch bezig ben. Na Steyn geen last. Maar nu de tweede snede van Finn door de oude heen.... Er zit geen rek meer in, alles hangt. Het is vervelend/beetje pijnlijk bij het paardrijden. Het gaat tintelen. Als of je een rol kranten ervoor hebt zitten. Het is totaal gevoelloos, en wat je voelt voelt zwaar irritant, alsof het er niet bij hoort. Ik stoor me er erg aan, niet cosmetisch, ik ben niet zo'n ijdeltuit, maar wel bv met paardrijden.
En inderdaad, KS worden niet weggegeven. Je kan er ook niet voor kiezen, alleen als je er al 1 gehad hebt. Na 2 ks's mag je niet meer natuurlijk bevallen, ivm eventueel scheuren oude litteken van binnen.
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
Dat is ook zo Djenga. Ik kan me voorstellen dat het als een gemis voelt dat je geen natuurlijke bevalling hebt mee kunnen maken, maar je hebt er idd wel alles aan gedaan om je kindje gezond en wel op de wereld te zetten, en dat is uiteindelijk toch het allerbelangrijkste!
ik heb ook geen idee hoe een wee voelt maar ach dat vind ik niet erg, ik denk dat het voor iedereen een andere manier van ervaren is, zoiets is en blijft heel persoonlijk.
keandra meid we duimen met je mee en wel mooie baby pics laten zien hier, maar dan van bedje met ezeltje en kindje erin
keandra meid we duimen met je mee en wel mooie baby pics laten zien hier, maar dan van bedje met ezeltje en kindje erin