Nog even Suzanne en jij hobbelt ook zo lekker rond.
Ik hoop het !Anne&Wendie schreef:Ziet er echt netjes uit![]()
Nog even Suzanne en jij hobbelt ook zo lekker rond.
Anca is ongeveer 1.45 m misschien iets meer. Hoe groot Dennis is, weet ik niet.Bailey schreef:Ziet er goed uit zeg! Rustig en ontspannen, maar toch duidelijk en doortastend.
Wat fijn Suzanne dat je zo dicht in de buurt iemand hebt gevonden die je kan helpen!
Even off topic, maar Dennis, hoe lang ben jij en hoe groot is Anca?
Dit ivm mijn eigen vriend die heel graag (afentoe eens) zou willen rijden en gek is op fjorden, maar waarvan we steeds denken dat hij toch echt te lang zal zijn...
Mijn vriend reed ook wel eens op Ros, die is 1.94m, het was geen porum maar Ros liep met gemak met hem weg.Bailey schreef:Ben het er helemaal mee eens dat lengte meestal niet hoeft uit te maken, dat gewicht veel belangrijker is.
Mijn vriend is echter 1.95 (lang en slank gebouwd), toch 'iets' langer dan de lengtes waar het normaal over gaat als het gaat over te lang of niet voor een fjord.
Het plaatje zit ik zelf niet mee (hij ook niet), eerder met balans-issues.
Zet hem er gewoon eens op voor het plaatje. Kun je zien hoe het is.Bailey schreef:Op Bailey zie ik hem trouwens niet rijden, die verandert met z'n 1.41 echt in een shetlander naast hem. Ik denk dat z'n benen tot Bailey's knieeen zouden komen... Gelukkig vindt hij grondwerk en wandelen heel erg leuk om te doen.
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Het zadel is pas nagekeken. Ik leg het alleen vaak te ver naar voren. Hierop moet ik zelf goed opletten.Machteld&Falco schreef:Jee, Dennis, wat zit jij er netjes op! Top hoor!
Zou ook even naar zadel laten kijken, kan al een hoop gedoe oplossen