jeeetje ik schrik wel van die foto met een hoef en hoefijzer, dat ziet er macaber uit zeg! wat eng! wat vaag zo zonder been eraan. brrr.
ik kan wel erg lachen om hannibal lector hahaa
tja, dat is toch het beste voor de fjordjes hoor.
ze moeten echt niet teveel eten.
vorig jaar had ik lynda ook dikker, ze werd goed verwend door de stalbaas. een mega grote koeienwei voor 3 paarden, lekker vol groen gras. s avonds op stal kuil en een schep biks! dit kon echt niet voor een fjord. vaak gemopperd. totdat zijn paarden ook echt te dik werden en moeilijk gingen lopen...
lynda staat nu dan ook op weitjes die niet bemest worden en met weinig en taai gras, verder krijgt ze een plak hooi 's avonds op stal en een handje biks om ze naar binnen te lokken. ik heb haar dit jaar echt op rantsoen gezet. ze werkt helemaal niet veel of hard. slechts 1 a 2x per week. dus hierop kan ze dat prima doen hoor.
daarom heb ik ook echt besloten een grote bak op de loopstal uit te laten komen, ik wil ze wel het hele jaar buiten hebben kunnen staan maar niet het hele jaar in het gras...

Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!