Even de ledenlijst bij langs...mmh ben eigenlijk ook wel benieuwd (keuringen laat ik even buiten beschouwing):
Reinou - 'Vroeger' bij Nicolette, Violine, Frida en toen het Drange Rolv hengstveulen met een B gekeken. Verder Woudina toen ze hier stond voor dekking eens gereden.
Claudia - Ullwinn en Marga eens 'gemeet' op de knipdag in Tuk en later Caylinn natuurlijk bij Esther in de wei zien staan.
Esther - Wodan gereden en gemend toen hij hier voor de ABOP stond, ook proeven mee gedaan.
Marieke - Naisven, Kjeld, (toen nog) Flower, Fleur en Floor bezocht toen we met Esther naar Flower gingen kijken.
Kelly - Perla toen ze hier was voor dekking. Taco enkel nog op evenementen gezien.
Ingrid - Harma en Balloo gezien toen ze hier was tijdens de cursus. (en Harma had ik al eens 'gemeet' tijdens een rit in Balloo)
Nicole - Iwan en Raya, oudstalgenootjes. Iwan geloof ik ooit eens een keer op gezeten in het bos, tijdens een wisseltruc. Raya wel vaker eens sporadisch eens opgestapt, dat Janna en ik even wisselden van paard.
Ellen - Tim wel eens gereden voordat hij van Ellen was, maar ook nog eens mogen her-kennismaken toen Ellen hier met Miriam op vakantie was. Erg leuk, herkenbaar en toch anders!
Heleen - Paar jaar geleden hebben we een keuringstour gemaakt en die begon in Vrouwenpolder, waarbij Heleen ons een slaapplek aanbood. Toen kon Wikke uiteraard niet onbezocht blijven!
Lisa - Zie nog zo dat kleine meisje van een jaar of 6 voor me, capje op...lief. Maar aan eigen paarden begon het met Quincy, daar heb ik volgens mij nooit bovenop gezeten (??!). Al snel daarna werden ze onze stalgenootjes en daarna kwam Vera en uiteraard Alinde. Die laatste twee wel gereden

Janna - Hoef ik geen uitleg bij te geven toch? Al moet ik zeggen...Dieter heb ik nog nooit opgezeten of mee gemend

Evelien - Tijdens Odin en Vickey hun dektrip heb ik beide dames wel gereden, Odin meer dan Vickey. Daarnaast ook VD mogen doen met Odin, superpaard! Toen het resultaat van deze dektrip er was, zijn we er eens op visite geweest.
Julie - Tja, dit is toch dé aanstichtster geweest van mijn fjordengekte...van een keer mee naar Runnar, werd het Runnar rijden tijdens hun vakantie, tot een keer wanneer ze niet kon en uiteindelijk kreeg ik Noor te rijden aangeboden toen...(en daarmee had het virus zich genesteld)
Claudia - Tijdens de keuringstrip ook een nachtje bij Claudia mogen vertoeven en de paarden bij haar evenwel als Rien gezien. Verder qua rijden eens een rondje op Zortin gedaan in Hoenderloo.
Mieke - Begon met Pybelien, die ik heb gereden toen ze met een hersenschudding thuis lag. Later Tim, Penney en daarna vervolgde het verhaal zich bij Bart...tja en welk paard is daar ongereden/ongemend gebleven.
Douwina - Zie Reinou/Woudina
Mascha - Als eigenaresse van mijn voormalige kleine Cai zet ze mijn opvoed- en beleerkunsten voort.
Daphne - Paula gezien toen ze hier stond voor dekking, evenals Arwen, maar die kende ik daarvoor natuurlijk ook al als fokproduct uit Pauliena. En Arwen stond hier voor de proeven.
Jose - Diverse fjorden van Jan en Jose al mogen aanschouwen bij hun thuis (of hier op het erf - Manus, Cikaro, Ylze destijds, Udith, Prisca)
Yvonne - Zhellie en Nina hebben hier gestaan om te beleren en Zhellie voor de ABOP
Lindy - Beginverhaal Quincy - zie Lisa. En nu ook Finn, die we voor Lindy van en naar Mantinge hebben gebracht.
Annemarie - Celine toen ze paar weken geleden hier stond gezien (was wel bijzonder, later te beseffen dat er twee 40 punters samen in de wei stonden)
Esther - Het begon met Jeskim, die we voor het eerst zagen op een knipdag. Daar kwam later Bente bij en toen Tea, daarna Djinty, Elvis en Eachann, Fjella, Flower en nu Digai. Jeskim en Tea wel eens gereden en gemend.
Else - Denk dat we daar zeker 80% van de kudde wel voorbij hebben zien komen hier om te dekken en van het weekend de huidige kudde bij huis aanschouwd.
Lisette - Cas hier meegemaakt van 0 tot dat Lisette hem kocht.
Anna - Cyra als jaarling op de foto gezet, waarna Anna haar kocht. En paar weken geleden haar hier de eerste passen voor de wagen zien maken.
Charret - Alies hier tijdens haar dek'vakantie' gezien...die vond het nogal gezellig, verzót op grasbrok

. En tijdens een van Charret haar bezoeken ook eens op gezeten.
Daphne - Shadow hier als veulen gezien, maar afgelopen jaar ook om te dekken en met Bart voor de wagen.
Marijke - Cratos hier gezien toen hij beleerd werd voor de wagen.
Alex - Crazy en Calton hier gezien van 0/half jaar tot dat ze naar Alex en Claire verkocht werden. Verder Sally, Berechja en destijds Gunja (toch?) hier gezien voor dekking.
Anita - De hele kudde al eens gezien in Mantinge, maar uiteraard de heren ook hier in Wanneperveen.
Ivonne - Marga hier gezien tijdens haar dekking waar Fatoush uit voort kwam.
Denise - Senna 'ontmoet' tijdens een rit in Havelte.
Tienke - Masja en veulen gezien tijdens haar tijd in de kudde hier.
Janine en Peter - Tijdens mijn bezoeken aan Lisa en Alinde geregeld Cindy en Gerrit zien staan.
Pernille/Carolien/Alinda/Danique/Karien en ik mis er nog een paar - Zie Jose.
Annette - Heeft Ché hier gekocht. Heb Ché ingereden.
Katinka - Djinty gezien toen ze nog van Esther was.
Corine - Heeft Malle hier gekocht.
Linda - Heeft Basco hier gekocht en werd later stalgenootje in Tuk.
Megan - Heeft Zero hier gekocht. Zero heb ik nog wel aantal keer gereden nadat hij zadelmak was.
Yada - Heeft Elmo hier gekocht.
Grietsje - Heeft Fresia hier gekocht. Heb verder Tjallien en Givanno hier gezien van het voorjaar tijdens hun dektrip.
Serena - Kocht Yolien van fam vd Berg in Vaassen, die hier jaarlijks was voor dekking.
Jan - Heeft Acasia hier gekocht en afgelopen jaar heb ik haar weer gezien voor dekking. (maar staat ook nog steeds bezoekje aan de familie daar in de planning)
Miriam - Zoysia hier gezien toen ze beleerd werd voor de wagen.
Sandra - Heeft Daantje bij ons gekocht en afgelopen jaar kwam ze weer even logeren voor dekking.
Emmy - Vorig jaar en dit jaar twee dames (en vorig jaar veulen) van mogen welkom heten in wanneperveen voor dekking.
Heimke - Heeft Ckeivik gekocht, die ik heb ingereden.
Danielle - Rijdt Zinnish in Tuk, die ik van pas geboren veulen af aan heb mee mogen maken en als driejarige ingereden en betuigd.
Vanuit Wijk bij Duurstede en omgeving: Odette, Sanousja voor het eerst gezien toen ze hier stonden voor dekking, Ursula, Wenda en Dauwina die vanaf hier afkomstig zijn (waarvan ik Wenda ook nog eens gereden heb). En tijdens kraambezoeken aan de Wildkamp ook nog wel diverse bekende namen daar vandaan gezien, zoals Dizora.
Vast nóg heleboel die ik vergeet, maar de lijst wordt me zo wel érg lang.