Dennis op Anca
Re: Dennis op Anca
Wat een net plaatje, fijn ook dat je Suzanne eventjes helpt 

nou ik voeg ook maar mijn duit toe aan het overvolle complimenten-zakje. Wat een keurige houding idd, heel fijn beeld...
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
-
Ik weet hoe het is om op een slomer paard te rijden. Heb vroeger op de manege een erg sloom paard gereden, en reed haar ook altijd voorop. Al vroor het -10 graden, dan nog kwam ik er zwetend af.Roosjuh schreef:En ik kreeg ook de kriebels van je zadel!
Bevalt je hoofdstel goed?
En Dennis, wat een fijn ontspannen beeld. Ik wilde dat ik Sylvy zo los kon laten als die haar voorwaartse bui aan heeft!
Suzanne je bent welkom Yessie even te testen in de bak, voorwaarts is stuk fijner als je paard moeten duwen.
En wat betreft het zadel... Er is pas een zadelmaker bij geweest en ik betrap me er vaker op, dat het te ver naar voren ligt bij Anca. Ik zal er goed op letten!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Waar blijft de ruiter zelf nu. Ben zo benieuwd naar zijn verhaal.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

haha hier is de ruiter dan zelf
moest de hele dag werken...
Ten eerste dank je voor jullie complimenten! zelf valt mij meteen op dat mijn schouders toch wel wat rechter/naar achteren mogen en dat ik toch echt wat vriendelijker mag kijken op het paard! Misschien valt het niet echt op maar als ik inzoom op de camera dan zie ik wel dat ik niet uber vriendelijk kijk..maar ach laten we het op concentratie houden
Ik vond het erg leuk om te doen en wat mij betreft hoeft het ook niet bij deze ene keer te blijven
Ik ben van mezelf al lekker rustig en op het paard raak ik ook niet zo snel in paniek. Ik hou wel van voorwaarts rijden alleen moet Anca daar de rust in zien te vinden, maar ik denk wel dat nu ze niet drachtig is en je de focus op het rijden kunt leggen dat met geduld dat zeker goed komt.

Ten eerste dank je voor jullie complimenten! zelf valt mij meteen op dat mijn schouders toch wel wat rechter/naar achteren mogen en dat ik toch echt wat vriendelijker mag kijken op het paard! Misschien valt het niet echt op maar als ik inzoom op de camera dan zie ik wel dat ik niet uber vriendelijk kijk..maar ach laten we het op concentratie houden

Ik vond het erg leuk om te doen en wat mij betreft hoeft het ook niet bij deze ene keer te blijven

Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
-
Nou Dennis, van mij mag je hoor! Ik vind het alleen maar goed, dat jij met je rust, kunt proberen wat meer rust in Anca te krijgen!! Daar leren we allebei alleen maar van. Zaterdag gaat Biélla weg en dan kunnen we ook meer gaan focussen op het rijden, maar je bent welkom (maar dat wist je al!).dendola schreef:haha hier is de ruiter dan zelfmoest de hele dag werken...
Ik vond het erg leuk om te doen en wat mij betreft hoeft het ook niet bij deze ene keer te blijvenIk ben van mezelf al lekker rustig en op het paard raak ik ook niet zo snel in paniek. Ik hou wel van voorwaarts rijden alleen moet Anca daar de rust in zien te vinden, maar ik denk wel dat nu ze niet drachtig is en je de focus op het rijden kunt leggen dat met geduld dat zeker goed komt.
Ik zou het graag doen, alleen meestal ben ik alleen als ik aan het rijden ben. Ik rij al ruim 20 jaar maar ik heb echt heel weinig foto's van mezelf waarop ik aan het rijden ben.Lovemischa schreef:Dennis, plaats eens wat vaker rij-foto's joh. Je hebt zo'n mooie houding te paard! Fijn dat je Suzanne hebt kunnen helpen. Als je nou dichterbij woonde had ik nog een héle leuke 4-jarige KWPN-er voor je staan om op te rijden
@ Reinou, als de gelegenheid zich ooit voordoet dan klim ik op Woudina! Wat dat betreft is het toch jammer dat de meeste allemaal ver uit elkaar wonen
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Dit is de eerste keer dat ik rijfoto's van je zie Dennis,
en dit ziet er echt heel netjes uit!
Je moet toch even wat vaker foto's gaan plaatsen
en dit ziet er echt heel netjes uit!

Je moet toch even wat vaker foto's gaan plaatsen

Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
Komt niet vaak voor dat we hier rijfoto's van een man zien.
Wel fijn om naar te kijken, ziet er lekker ontspannen uit!!
Wel fijn om naar te kijken, ziet er lekker ontspannen uit!!
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
-
Eerst even ; Wie of wat is Google [Bot]? Ik zag dat die ook in dit topic mee keek op dit moment!
Maar Dennis, ik ga wel eens rijfoto's van jou maken bij je oom hoor. Dat moeten we gewoon eens afspreken anders.
Maar Dennis, ik ga wel eens rijfoto's van jou maken bij je oom hoor. Dat moeten we gewoon eens afspreken anders.
Je zadel ligt idd op haar schouder Suus. Maar met die buik is het nog lastig natuurlijk om je zadel helemaal optimaal te hebben liggen.
Anc ziet er ook als 1 bonk uit op de foto's. Je ziet dat ze er niet veel van snapt nog. Maar je moet vast een goed gevoel hebben van de fijne momenten die er tussen zaten. Je weet ze wil het wel
Anc ziet er ook als 1 bonk uit op de foto's. Je ziet dat ze er niet veel van snapt nog. Maar je moet vast een goed gevoel hebben van de fijne momenten die er tussen zaten. Je weet ze wil het wel

Liefde is..Alies Dragan Jouke
-
Ja idd Charret. Dat was ook 1 van de redenen dat ik gevraagd heb of Dennis op Anca wilde. Laatste keer dat hij op stal was geweest, had hij al aangegeven dat als hij moest helpen, ik het maar moest zeggen. En ik ben blij dat ik het heb gedaan.Charret schreef:Je zadel ligt idd op haar schouder Suus. Maar met die buik is het nog lastig natuurlijk om je zadel helemaal optimaal te hebben liggen.
Het is voor mij de bevestiging dat ze het wel kan, maar nog niet begrijpt. En dat geeft mij weer een stimulans om door te gaan. Zeker omdat Anca en ik niet altijd zo op 1 lijn zitten en we allebei toch door willen gaan.
eindelijk een man op een fjord, van onze leeftijd en met super fjorden resultaat

Zo te zien en te horen is Anca qua karakter precies zoals Keet onder het zadel 
Heel erg voorwaarts, wel graag willen werken, maar snel paniekerig worden als ze denken dat ze iets niet goed doen?
Ik word er soms ook helemaal moe van, je probeert van alles, maar het gaat elke keer 1 stap vooruit en hard 2 stappen
achteruit lijkt het wel. Wel handig zo'n Dennis, die heb ik hier helaas niet

Heel erg voorwaarts, wel graag willen werken, maar snel paniekerig worden als ze denken dat ze iets niet goed doen?
Ik word er soms ook helemaal moe van, je probeert van alles, maar het gaat elke keer 1 stap vooruit en hard 2 stappen

Ereplaatsje voor

Ook hier complimenten, je zit er keurig op Dennis!
Anca is ook een erg leuke/ mooie merrie.
Anca is ook een erg leuke/ mooie merrie.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
ik dacht eerst dat ze jouw Dennis bedoelde Marijke, maar dat was m toch niet en toen had ik echt zoiets van; ik mis iets wies ditte dan? maar kwartje is gevallen hoor 

-
Anca wil errug graag werken, maar is niet snel paniekerig. Juist niet, zou ik zeggen. Ik heb vaak het idee dat ik het tegen een muur heb. Het maakt er niet altijd zo uit. Ze is niet zo snel onder de indruk te krijgen. Maar heb je haar daar wel, dan wordt het even moeilijk om haar weer geconcentreerd te krijgen. (ze is pas geschrokken toen Leo met de kar weg was van een hond. Iedere blaffende hond die ze hoort als ze op de weg is, kan paniek geven.)Claudje schreef:Zo te zien en te horen is Anca qua karakter precies zoals Keet onder het zadel
Wat een keurig plaatje Dennis. Ik vind het er goed uitzien. Complimenten!
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Geloof dat Dennis er accuut een fanclub bij heeft 
Zadel moet idd 4 vingers naar achter, minstens 2 vingers achter de schouder.

Zadel moet idd 4 vingers naar achter, minstens 2 vingers achter de schouder.
Wat een fijn beeld dit!
Fijn dat je hebt kunnen helpen Dennis.
Anca ziet er trouwens goed uit.
Fijn dat je hebt kunnen helpen Dennis.
Anca ziet er trouwens goed uit.