Maar wel een slechte vrouw die erg blij is met haar "nieuwe" zadel...
Gistermiddag hebben we het zadel even snel gepast en 's avonds ben ik nog even zelf het bos in geweest (heb het toen wel nog een klein stukje naar achteren gelegd (vond het zadel wel wat lang ogen maar heb me laten vertellen dat dit extra stuk vooral voor drukverdeling zorgt en heb ook het idee dat ik wel op die plek op de rug zit, waar ik wil zitten) en merkte dat ik de beugels wel erg lang had want door de veren, stond ik tijdens het lichtrijden ineens op m'n tenen...dus die mogen nog wat korter

1.

2. Derriere past erin (toch niet geheel en al onbelangrijk)

4.

5. Ik moet nog wel wennen aan het afsteken van m'n benen, aan de onderkant kun je niet meer zo mooi aansluiten (maar het motiveert weer echt tot een andere manier van rijden op stem/zit en dat is toch ook waar ik heen wil)

6. Het is heel bizar, maar je krijgt in dit zadel meteen de neiging om met 1 hand te gaan rijden

7. Beetje intieme foto, maar schoft is mooi vrij...

8. Als ik pas, past Wendy natuurlijk helemaal...

9.

10. en voor de rest van het gespuis is passen natuurlijk niet eens een dilemma...

11.

12.

13. (Liam met zijn gebroken onderarm, zitten 2 titanium pinnen in dus hij is nu voorlopig robo-boy (moet hij zelf smakelijk om lachen)...en nee, hij is niet van Cos gevallen maar van een klein omgekeerd tonnetje bij mijn ouders thuis

14.

15.

Het eerste kwartier tijdens het rijden 's avonds had ik wel last van de binnenkant van mijn dijbenen want het zit toch een behoorlijk stukje wijder. Het is een andere manier van rijden, maar ik geloof zelf echt in het systeem.
Ik had vernomen dat de zadels zouden schuiven en was opgelucht dat het zadel met een relatief losse singel lag als een huis! Ben helemaal gelukkig!