de praktijk poes

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
Ziggy

de praktijk poes

Bericht door Ziggy » do 12 aug 2010, 16:28

ik werk bij een praktijk waar ze 2 "filialen" hebben, normaal sta ik in de kleine praktijk, maar ik heb ivm vakantie in moeten vallen in de grote praktijk. Daar hebben ze een paar jaar geleden heel veel last gehad van muizen, nou is dat niet zo handig als de hele praktijk vol ligt met zakken voer. Er is toen besloten om 2 katten uit het asiel te halen, de muizen zijn inmiddels verdwenen, maar de katten hebben het nog prima naar hun zin daar. Ze lopen gewoon los door de praktijk, behalve met het spreekuur dan liggen ze in het kantoortje, wat overigens dan gewoon open staat, maar dan zie je ze dus niet.
Gistermiddag vlak voor het spreekuur was Mika nog even door de wachtkamer aan het struinen en ging toen op het plateautje voor de balie zitten, wat voor mij een heel leuk uitzicht opleverde.
Afbeelding
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
kristelhans

Re: de praktijk poes

Bericht door kristelhans » do 12 aug 2010, 20:40

Haha wat gezellig dat die beesten daar gewoon los lopen!
Ivonne

Bericht door Ivonne » do 12 aug 2010, 20:42

haha, wat een leuke foto. Katten zijn zo leuk en eigenwijs. Onze nieuwe, Nanuk, is ook een échte kat hoor: kastje open, kat erin. Krantje op tafel, kat erop. Was op tafel opvouwen, kat erop.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014

Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » do 12 aug 2010, 21:27

vooral die naam is leuk. Onze Mika ziet er wat anders uit. dat is een kippenverslindend zwart/wit hondje.

leuk huishouden doen zo Ivonne....

enne Claudia, die mika van jullie is gewoon stiekum een opleiding aan het doen van dierenartsassistent, pas maar op,ze pikt zo je plekkie in
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Ziggy

Bericht door Ziggy » vr 13 aug 2010, 04:46

Het schijnt ook zo te zijn dat mensen na het weekend weleens op de praktijk komen, helemaal bezorgd, want er liepen katten door de praktijk :D Die denken dan dat het patientjes zijn die uitgebroken zijn ofzo.

En Truus ik ga haar in de gaten houden hoor, bedankt voor je waarschuwing :D
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Plaats reactie