Ziet er al heel netjes uit zeg!
Dasha onder het zadel
Re: Dasha onder het zadel
Ik vind je er niet te groot op hoor
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
wat loopt ze al netjes zeg!
Ook in vind je absoluut niet te groot hoor, prachtig plaatje zo
Ook in vind je absoluut niet te groot hoor, prachtig plaatje zo
ziet er goed uit hoor 
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd
Ach ik ben ook zo groot als jij en RB ook zo groot als Dasha dus past best (nou is RB wel iets breder maargoed
) Ik vind jou altijd prachtig rijden. Dasha loopt al super!
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 
Wat doet ze het super eef! Zo mooi aan haar te zien dat ze enerzijds enorm hard voor je wil werken en anderzijds ook soms nog heerlijk afgeleid kan zijn door de omgeving
Toppaard! En die maat, nee dacht ik meteen: Dat heeft toch nog groter uitgepakt dan in eerste instantie gedacht
, staat netjes!
Geluk is de vrucht van intens werk
Het viel mij ook mee met de maat hoor, het staat keurig!!
En wat kan jij dat zeg, dat rijden!! Deze loopt ook al zo heerlijk!!
En wat kan jij dat zeg, dat rijden!! Deze loopt ook al zo heerlijk!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ik zit nog altijd met baby Dasha in me hoofd. Ala jaarling zeg maar. Maar jeetje wat is de tijd toch snel gegaan. Ik vind haar een leuke merrie onder het zadel.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Cos is 1m36,7 (onlangs officieel gemeten) en ik ben 1m74 dus ongeveer vergelijkbaarEvy schreef:Kalmiya: Dasha is 1.40 en ik ben 1.77, dus dat is nog best wel een verschil![]()
Maar ze is nog best wel smal, dus ik hoop dat ze over een paar jaar een lekkere brede fjord wordt!
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Haha wat leuk dat je dat altijd al dachtjanna schreef:Ze is echt fijn in de mond/hals of niet.
Ziet er erg fijn uit... ze loopt al netter dan Dieter hihi.
Ze wordt echt een leuke maar ook wel pittige dame voor jou denk ik, grappig dat ik vanaf dat wij daar kwamen op kraambezoek tot nu altijd in mijn hoofd gehad heb dat Dasha echt jou paardje ging worden. Leuk om te zien dat het ook echt zo goed gaat.
Ze is idd wel fijn in haar mond/hals maar ook vaak nog erg onrustig met haar hoofd. En dat is van vooral in het begin, als ze een beetje druk is
Als je haar in het echt ziet en je staat ernaast, dan is het wel echt een klein paardje hoor (vind ikBella schreef:En die maat, nee dacht ik meteen: Dat heeft toch nog groter uitgepakt dan in eerste instantie gedacht, staat netjes!
Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
Gave foto's Evy! Dasha doet het echt goed zo te zien. Superleuk!
Wauw, dit ziet er echt keurig uit zeg! Jullie zijn een erg leuke combi, wat kun jij toch rijden!
Mag ik vragen wat voor zadel jij er nu op hebt liggen?
Mag ik vragen wat voor zadel jij er nu op hebt liggen?
Dag lieve, lieve Trix... 
Wauw leuke foto's, ze pakt het erg goed op! En nee, ik vind je niet te groot voor haar!
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
#fulltimedreamchaser + M2+6
Oh wat rijdt jij toch altijd netjes
, daar mag je echt trots op zijn!
Ik vind jullie een leuke combi maar ja, ik vind het wel een compact diertje en dan vind ik je voor het mooi beter op Vickey of (vooral) Odin staan. Maar als je zo netjes zit als jij en het paardje loopt al zo vroeg zo lekker over 4 benen, dan ziet het er mooier uit dan een paardje wat meer over de voorhand duikelt en een ruiter die er krom op zit natuurlijk, en dat scheelt voor het gezicht wel.
Ik vind jullie een leuke combi maar ja, ik vind het wel een compact diertje en dan vind ik je voor het mooi beter op Vickey of (vooral) Odin staan. Maar als je zo netjes zit als jij en het paardje loopt al zo vroeg zo lekker over 4 benen, dan ziet het er mooier uit dan een paardje wat meer over de voorhand duikelt en een ruiter die er krom op zit natuurlijk, en dat scheelt voor het gezicht wel.
Dat ziet er goed uit! en ik vind je ook niet te groot ogen voor haar, misschien voor je gevoel wel maar ze zal toch nog wel wat groeien in breedte en hoogte dus dan komt goed!