Beetje fjord heeft die vooroordelen in een paar lessen weggewerkt.rowenna schreef:Heel mooi gedaan en zo mee eens, ik denk als je eenmaal een fjord hebt gehad het moeilijk is om weer een ras te vinden waar je zo'n band mee kunt krijgen.
En inderdaad jammer dat de fjord nog steeds word onder gewaardeerd.
Maak het nu ook mee met lessen, Udo en ik zijn niet zo belangrijk, we rijden voor ons plezier en niet voor de sport, en dan hoor je er nu eenmaal niet bij.
Ben ook weer aan het rondkijken naar iemand anders, want ik wil graag serieus genomen worden.
Vind het zo jammer, want het zijn zo'n harde werkers en gaan echt voor je door het vuur, dat heb ik met Uud wel gemerkt, heb nog best wel lang getwijfelt om hem te verkopen en een fries terug te kopen, maar god wat ben ik blij dat ik dat niet heb gedaan, zo'n kanjer krijg ik nooit meer.
Meest gebrachte zin door instructeurs de afgelopen jaren.
Eigenlijk heb ik niets me fjorden, maar deze is leuk, die wil voor je werken....
(hoezo vooroordeel)
Rij nu prive les bij iemand die het niet kan schelen waar je op zit.
Zolang paard bereid is zijn best voor je te doen.
Had 2 wkn terug Sjol voor het eerst sinds aug. weer mee genomen naar dressuur les (groep) en ze had denk ik toen nog maar 3x sinds aug iets fastoenlijks weer gedaan met dresuur (knopjes test noem ik dat) en instr.
zei nog, wat heb je toch een geluk met zo'n fijn paard.
En echt hij heeft niets met fjorden..... (echt niet zijn type)
De mazzelaar heeft er vorig jaar 1 x op gezeten, toen ik naar het toilet was gevlucht. (Kwam terug had ie mijn pony ingepikt)
Commentaar, wat een zalig dier.
Kon het natuurlijk alleen maar met hem eens zijn

Daarbij komt dat Sjol ook nog eens heerlijke menpony is in de lessen en buiten.
Kan je echt van genieten.
Meninstructie herinnert me daar ook vaak genoeg aan!
Dus als ik Sjol al vergeet te waarderen, stampt hij het er wel weer in.

Overigens kan ik ook in een ander ras een super paard vinden.. gewoon het juiste exemplaar zien te vinden, elk ras heeft leuke en minder leuke.
Maar op ieder potje past een dekseltje!
Sjol is een super deksel, nog beter dan tuperware!!!!!