Fatoush is wel weer echt mama's kindje hoor. Hij is stapelgek op zijn mama, en mama op hem. Klef, lief stel

Ja, ik zou dat wel durven. Quincy is een kneusje en buiten doen we eigenlijk alleen stapritjes, zelden een stukje draf. Daarbij was ik vandaag weer een stuk aan het wandelen en dat ging goed.Lovemischa schreef:Durf je Finn mee nemen als handpaard Lindy? Ik durf dat niet, dat hou je toch nooit als je die in de hand hebt en hij blijft ineens staan omdat hij iets eng vindt? Lijkt mij doodeng, maar zou wel handig zijn als het ooit zou kunnen
Dat kleine koppie valt wel mee hoor, het halster wat 3 maanden geleden nog te groot was zit nu een stuk beterBella schreef:Finn ziet er goed uit Lindy!! Echt lekker jaarlingetje..ziet dat die druk is met groeien.
En Fugo blijft dat leuke kleine koppie houden!
Fresia gaat zo te zien ook voor de lange voorpluk
Ja joh, die kleintjes blijven veranderen. Mocht je de verleiding niet kunnen weerstaan en je bent eens in de buurt (zonder paard in Wanneperveen ofzo) mag je hem altijd IRL bewonderen hoor!!Anita45 schreef:De jaarlingen doen het goed allemaal zo op de foto's te zien. Ik vind het vooral leuk om mijn tijdelijk logeerpaardjes weer eens voorbij te zien komen. Ze zijn enorm veranderd sinds ze vertrokken zijn.