Tea in Oldeberkoop..
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Re: Tea in Oldeberkoop..
Gefeliciteerd met je behaalde eerste plaats!
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
Mooi verhaal. Ik zie het helemaal voor me. En gefeliciteerd met de behaalde resultaten.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Gefeliciteerd met de goede resultaten! Tja, en toch ook een dikke knuffel voor je pa, lief dat hij alsnog met de auto kwam.
WEl humor met de trekker, maar ook erg lekker dat je vader je toch weer op kwam halen. Gefeliciteerd met het mooie resultaat!
Morris, mijn superfjord!
Vond het superaardig van je vader dat ie je kwam 'aflossen' 
En Tea deed het weer super (en graag gedaan
).

En Tea deed het weer super (en graag gedaan

Geluk is de vrucht van intens werk
Gefeliciteerd met de nette resultaten weer, wat heb je er toch een leuke merrie aan! En die pa van jou... even knetteren tegen elkaar en alles komt weer goed
, gelukkig maar!

van harte me je mooie dame Es!
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Hihi, Bart zei gisteravond dat het wel tijd wordt om weer in mijn schoenen te gaan lopen, maar ik ben gewoon zo blij met haar, ook al had ze het niet goed gedaan op de keuring, het is een wereldpaard!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Wat fijn dat je zo'n goed resultaat met Tea had na die ""vervelende" start dat je zelf met de trekker heen moest rijden. En dan ook nog paps die toch nog komt. Dat zal een ontlading geweest zijn voor je! Gefeliciteerd met je toppeerd!!!
@Anita: ik weet denk ik wel een beetje hoe je je voelt dat je niet aan best getoiletteerd hebt meegedaan. Vorig jaar had ik dat ook wel enigszins toen Esther Pasja en Freyr prachtig had geknipt. Mijn broer was mee als chauffeur en die heeft echt NIKS met paarden. Die had 't na de "verplichte" nummers wel bekeken, had later op de dag nog een afspraak en om dan te vragen om nog een paar uur te blijven... Ik was al lang blij dat hij wilde rijden die dag. Maar aan de andere kant: je hebt wel een paard dat er top uitziet, waar iemand z'n (in dit geval 'haar') best op heeft gedaan en dan ben je wel benieuwd wat de "experts" daarvan hadden gezegd.
@Anita: ik weet denk ik wel een beetje hoe je je voelt dat je niet aan best getoiletteerd hebt meegedaan. Vorig jaar had ik dat ook wel enigszins toen Esther Pasja en Freyr prachtig had geknipt. Mijn broer was mee als chauffeur en die heeft echt NIKS met paarden. Die had 't na de "verplichte" nummers wel bekeken, had later op de dag nog een afspraak en om dan te vragen om nog een paar uur te blijven... Ik was al lang blij dat hij wilde rijden die dag. Maar aan de andere kant: je hebt wel een paard dat er top uitziet, waar iemand z'n (in dit geval 'haar') best op heeft gedaan en dan ben je wel benieuwd wat de "experts" daarvan hadden gezegd.
Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
hihi ik moet toch wel een beetje lachen, jij in de trekker... dat hele eind.
Maargoed gefeliciteerd met je mooie resultaat!
Maargoed gefeliciteerd met je mooie resultaat!
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
Gefeliciteerd Estrher, dat zijn weer mooie resultaten! Ben je alweer bekommen van het schudden?
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Gefeliciteerd met je mooie resultaat.
En wat een geweldige vader heb je dan toch maar weer.
Geniet maar lekker verder.
En wat een geweldige vader heb je dan toch maar weer.
Geniet maar lekker verder.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Denk dat ik er toch een kilo vanaf heb geslenderd, hihi..Jeempie schreef:Gefeliciteerd Estrher, dat zijn weer mooie resultaten! Ben je alweer bekommen van het schudden?
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'