Nieuwe vliegenkap HH & Imperial Riding
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Re: Nieuwe vliegenkap HH & Imperial Riding
Dat is idd ook een idee van een vlechtje.
Rian heeft wat dat betreft geen Taco kuif, maar toch genoeg om het zo te noemen.
Rian heeft wat dat betreft geen Taco kuif, maar toch genoeg om het zo te noemen.
Nou mn maatje L van divoza zit net zo beroerd, dan wel beroerder dan mn maatje M van HH.
Die uitstulpingen voor de ogen zitten gewoonweg op de verkeerde plek. Vrijdag maar ff terugbrengen.
Die uitstulpingen voor de ogen zitten gewoonweg op de verkeerde plek. Vrijdag maar ff terugbrengen.
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Beetje jammer he! Zullen de kosten wel zijn geweest, die 5cm minder stikken 

Ik zweer bij de kappen van Bucas. Zowel RB als Ulvy hebben een enorme voorlok, maar heb ze hier nodig voor de vliegen die in de oren gaan zitten.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Jee, die foto van Karev is precies Morris! Maar een grote voorpluk helpt hem ook niet. De haren gaan ook snel achter zijn oren zitten. Met rijden heeft hij altijd een prachtige midden-scheiding hihi!
De vliegen gaan in de ooghoeken zitten en dan gaat ie huilen. Nou maar hopen dat hij die oude HH niet sloopt! Vind trouwens die met ogen er op wel erg grappig!
De vliegen gaan in de ooghoeken zitten en dan gaat ie huilen. Nou maar hopen dat hij die oude HH niet sloopt! Vind trouwens die met ogen er op wel erg grappig!
Morris, mijn superfjord!
Suus schreef:Ik heb vorig jaar een HH gekocht, die prima zit. Of ze nu anders zijn?
Ja ik hoorde claudia er ook al over dat ze nu een nieuw model hebben dat de ogen dichtdrukt.
Jammer genoeg sloopt alco die dingen in now time zodat ze steeds nieuwe moet kopen.
We hebben nu een mooie gekocht met een uitsparing voor de manen. helaas weet ik niet uit mijn hoofd welk merk, maar Claudia zal hier vast zelf nog wel reageren.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Ja hoor, vandaag kwam ik bij Morris. Heeft ie zijn masker gesloopt!! Waarschijnlijk met schuren is ie vast komen te zitten. Aan de bovenkant tussen zijn oren was ie doorgescheurd. Ik heb hem inmiddels genaaid, maar dat is niet mijn allerbeste talent dus maar afwachten of ie het houdt....
Morris, mijn superfjord!