Hangen en vervolgens halstertouw kapot!
Re: Hangen en vervolgens halstertouw kapot!
Das inderdaad ook nog een goede optie, de halsband! Thanks voor alle tips! Dani komt trouwens niet omhoog, ze gaat alleen naar achteren. En vaststaan heeft ze vaak zat alleen gedaan, het is echt iets wat ze ineens door heeft gekregen op de nieuwe stal.
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Stond ze hiervoor ergens vast waar ze overheen kon 'leunen'/ door/langs heen kon kijken, en nu aan een muur?Anna_Dani schreef:En vaststaan heeft ze vaak zat alleen gedaan, het is echt iets wat ze ineens door heeft gekregen op de nieuwe stal.
Volgens mij heeft ze altijd tussen 2 touwen gestaan, dan hangen ze minder snel.
Halsband wil idd nog weleens helpen.
Halsband wil idd nog weleens helpen.

Tussen 2 touwen is ze een paar keer ontsnapt, ze wurmde haar hoofd gewoon door het halster heen en ging linea recta op het voer af...
Ze staat nu aan een rail ofzo, maar niet met haar hoofd naar de muur. Ze staat buiten, dus genoeg te zien.
Ze staat nu aan een rail ofzo, maar niet met haar hoofd naar de muur. Ze staat buiten, dus genoeg te zien.
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
Sas was er ook áltijd een held in om alle nieuwe touwen binnen minuten van knip te ontdoen. Gekke was, op gegeven moment heb je geen touw met knip meer, dus dan knoopte ik gewoon het touw aan het halster...en dan was er niks aan de hand, probeerde ze het niet eens. Dus dan doen we niet moeilijk, dan doen we het zonder knip. Maar paar jaar later toch weer eens er een nieuw touw aan gewaagd. Nog geen paar minuten was ik uit haar buurt of ik hoor een paard weglopen, ja hoor, Sas....knip kapot....sindsdien heb ik haar al die tijd maar gewoon met een touw zonder knip er aan vastgezet.
Geluk is de vrucht van intens werk